**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק תהנו אהובות שליי❤️
התעוררתי עם תחושה מגעילה, הבטן שלי כאבה בטירוף ותחושת הצרבת תקפה אותי, זה מהימים שאני הכי שונאת, תמיד כל פעם מחדש יש תסמין שונה להריון הזה, אומנם זה הדבר הכי טוב שאי פעם קרה לי אבל כרגע אין דבר שאני רוצה יותר משזה יגמר.
טום לא חזר וכבר החשיך בחוץ, החלטתי להדליק את הטלוויזיה, בעיקר בגלל שלא ידעתי איך עוד להעביר את הזמן.
התחלתי להעביר את הערוצים עד שלחצתי על ערוץ הסרטים, הבטתי בסרט וניסיתי להתרכז למרות שזה בטח עוד איזה סרט קומדיה מטומטם.הסרט התחיל והדמות הראשית נכנסה, היא הייתה אישה בלונדינית לבושה מגונדר, שמלה צמודה שחורה שחושפת לא מעט ומלא איפור, החזה שלה בלט החוצה וחשף את רובו, היא נראת כאילו היא יצאה מאיזה מגזין זול, המשכתי להביט בשיעמום במסך שלפתע ליבי קפא, אני בטוח מדמיינת, אני לא מאמינה.
טום נכנס לסצנה, הוא היה לבוש בג'ינס שחור וחולצה שחורה, חיוך קטן עלה על פניי, זאת פעם ראשונה שאני באמת רואה אותו משחק, תמיד שמעתי עליו ועל סרטים שהוא שיחק, אבל לראות את זה, זה נראה כל כך מוזר.הוא עמד בכניסה לחדר של אותו האישה ונראה כאילו הוא מבקש ממנה סליחה, כנראה על משהו שהוא עשה, אני כבר לא הצלחתי להבין, לאחר כמה דקות ארוכות האישה הזאת סלחה לו וגיחכתי מהמשחק הזול שלה, אבל טום, לא יכולתי להוריד את העניים ממנו, העניים שלו נצצו והרגשתי כאילו כל מילה שיוצאת מפיו היא אמת, יכולתי להרגיש את מה שהוא מרגיש, יכולתי להזדהות, פאק, הוא מוכשר, אף פעם לא יכולתי לדמיין אותו משחק ככה, הוא פאקינג מדהים.
טום אחז בפניה ונשק לשפתיה ארוכות, הרגשתי את ליבי מתכווץ מעט, זה רק משחק אבל זה נראה כזה אמין.
זה מוזר, זה מוזר לראות את הגבר שלי, את מי שאני חולקת מיטה וחוזר אליי בסוף מנשק מישהי אחרת, אבל זה רק משחק.
הנשיקה שלהם נהפכה לאגרסיביות מרגע לרגע והם החלו לפשוט את בגדיהם, טוב זה מספיק לי.
ניסיתי לכבות את הטלוויזיה אבל השלט לא הגיב, לא משנה כמה לחצתי זה לא עבד.טום החל לרדת מפיה אל החזה שלה, היא גנחה בעונג ודמעות קטנות עלו לעיניי, למה זה כזה כואב?, זה לא אמיתי, לבסוף הצלחתי לצאת מהסרט ונאנחתי בהקלה, אני לא חושבת שהייתי יכולה לשרוד את זה יותר, זה הרגיש כמו עינוי טהור.
הרגשתי זוג עניים עליי והפניתי את מבטי לכיוון דלת חדר השינה, ראיתי את טום מביט בי במבט קפוא, פאק כמה זמן הוא היה פה?
״מה ראית?״ הוא שאל ושתקתי, אני לא רוצה שיחשוב שאני מחטטת לו בחיים האישיים שלו, זאת לא הייתה הכוונה שלי, לא ידעתי שהוא יהיה שם אפילו.הוא הביט בטלוויזיה וראה את השם של הסרט, מבטו נפל וראיתי את עיניו מתכהות ״מלאך זה לא מה שאת חושבת״ הוא אמר וחייכתי חיוך קטן והנדתי בראשי ״זה בסדר, באמת, אני יודעת שזה רק משחק״ אמרתי והוא חייך ״זה ישן, צילמתי את זה לפני שפגשתי אותך, אני כבר הפסקתי לעשות סצנות כאלו״ הוא הבטיח לי והנהנתי כהבנה, אני לא כועסת עליו, הוא רק עושה את מה שהוא אוהב.
״זה בסדר טומי, בוא חיכיתי לך״ אמרתי ופתחתי את זרועותיי, הוא נשכב עליי בזעירות וקבר את פניו בתוך חזי.
YOU ARE READING
עד שפגשתי אותו
Romance**אזהרה הסיפור עלול להכיל תכנים מיניים מפורטים, אונס, קללות, ואלימות טליה: טליה עוד נערה מתבגרת בת 16 שהולכת לפי אמונתה , היא עקשנית , אמיצה ומוכנה להתמודד עם כול מכשול שעומד מלפניה. אף פעם לא האמנתי באהבה, מאז שהייתי קטנה גדלתי בבית עם הורים גרושי...