**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק תהנו אהובות שלי❤️
-כעבור שבוע
ביטני כבר התחילה לצאת, טום היה איתי במשך כל התקופה הזאת, לא משנה מה, אני כל כך מעריכה אותו על זה, הוא גורם לי להרגיש כאילו אני לא לבד, הוא תומך ושומר עליי, יצא לנו לדבר על החתונה, קבענו שאחרי שהתינוק יגיע אנחנו נתחתן, לא נמהר, ננסה לקחת הכל קצת יותר לאט, ההתרגשות רק גוברת, אני מרגישה שהכל הסתדר ברגע, פתאום הכל חזר להיות כמו שהיה, אפילו יותר טוב.
זה הזמן שלנו, זאת התקופה שלנו, כל רגע שיעבור זה יהיה ברכה, אני יודעת, אני לא מאמינה שאנחנו הולכים להיות משפחה, אני הולכת להיות אמא, הלכתי למטבח והתחלתי להכין עוגיות, טום היה בחדר העבודה ושיעמם לי אז החלטתי להעסיק את עצמי, אפייה זה לא הצד החזק שלי אבל למה לא לנסות, הוצאתי מהמקרר חמאה, ביצים, קמח, סוכר ואבקת אפייה, התחלתי לערבב את כל המצרכים בתוך הקערה עד שנוצר סוג של בצק, האמת הייתי גאה בעצמי, אולי אני כל סוף אצליח לאפות משהו אכיל.
גילגלתי את הבצק לכדורים קטנים והכנסתי לתנור, לקחתי מגבת מטבח וניגבתי את מעט הזעה שהצטברה על מצחי, רגליי כאבו מהעמידה הרבה וגבי החל לכאוב, אני מרגישה ממש סבתא, בזמן האחרון הכל הפך לכל כך מסובך.
שמעתי צעדים מהמסדרון והסתובבתי, מצאתי את טום עומד ומחייך עם מבט מעט מודאג, ״את לא צריכה להתאמץ״ הוא אמר וגיחכתי, ״תפסיק לדאוג כבר״ אמרתי והוא התקרב, ״לעולם לא״ הוא אמר והדביק נשיקה על שפתיי, ״אמרתי לך כבר כמה את יפה?״ הוא שאל והעמדתי פני חושבת, ״לא אני לא חושבת״ אמרתי בציניות והוא צחק והדביק עוד נשיקה לשפתיי, האמת אני לא חושבת שאני נראת הכי טוב, לבשתי חולצה מלוכלכת וישנה, שיערי היה אסוף בגולגול מבולגן והסרחתי מזיעה, אבל זה לפעמים כל כך משמח אותי שהוא מזכיר לי כמה אני שווה, כמה אני יפה, הוא מעלה לי את הביטחון כמו שאף אחד לא הצליח בעבר, רק הוא.״עכשיו לכי לנוח אני אוציא את העוגיות מהתנור״ הוא אמר והבטתי בו בשאלה ״איך אתה יודע שזה עוגיות?״ שאלתי וחיוך ממזרי עלה על פניו ״אני הסתכלתי עלייך״ הוא אמר והרבצתי לו מכה קטנה בחזהו, הוא עיוות את פניו בכאב מזויף וגרר את צחוקי, ״אני לא רוצה לנוח״ אמרתי בכוונה בשביל לעצבן אותו אבל טום נראה רגוע ורגיל לתגובות שלי, ״אם ככה זה אומר שאני אצטרך לקחת אותך בכוח״ הוא אמר וצחוקי גדל, ״בזה אתה טועה אדוני״ אמרתי והסתובבתי בשביל לבדוק את התנור, לפתע הידיים של טום עטפו את אגני והרימו אותי באוויר התחלתי להשתולל וצווחה קטנה נפלטה מפי, ״תוריד אותי!״ ציוויתי עליו אבל הוא התעלם והוביל אותי לחדר השינה, ״ואי יא חתיכת מציק״ אמרתי והוא צחק מהכעס שלי, הוא הניח אותי על המיטה וקבר את גופי בתוך שמיכת הפוך הגדולה והרכה, הוא הידק את קצוות השמיכה סביב גופי ממש כמו בוריטו.
YOU ARE READING
עד שפגשתי אותו
Romansa**אזהרה הסיפור עלול להכיל תכנים מיניים מפורטים, אונס, קללות, ואלימות טליה: טליה עוד נערה מתבגרת בת 16 שהולכת לפי אמונתה , היא עקשנית , אמיצה ומוכנה להתמודד עם כול מכשול שעומד מלפניה. אף פעם לא האמנתי באהבה, מאז שהייתי קטנה גדלתי בבית עם הורים גרושי...