הכלה

1.4K 56 64
                                    

**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, תהנו אהובות שלי❤️

היום זה היום, הרגע שחיכיתי לו במשך כל כך הרבה זמן, אני מרגישה שיכורה, שיכורה מאהבה, הפרפרים שבבטן שלי משתגעים וכל הזמן מזכירים לי שזה היום.
כמעט כל הלילה הייתי ערה, המחשבות וההתרגשות הורגים אותי, אני לא יכולה לחכות יותר, השעה עכשיו חמש לפנות בוקר ושיר נכנסה לחדרי, אנחנו מארגנות הכל לפני שהמאפרות ומעצבי השיער יגיעו, אני מתחננת שהכל ילך כמו שצריך.

״את מוכנה ליום הזה טולי?״ שיר שאלה בעייפות ״כן״ אמרתי בהחלטיות ודמעות עלו לעיניי רק מהמחשבה, ״אני אוהבת אותך, את תעברי את היום הזה״ היא אמרה וחיבקה אותי חזק ״גם אני״ אמרתי וחיזקתי את אחיזתי בגופה, ״יאללה תלבשי את החלוק ותרדי למטה, יש לך הפתעה״ היא אמרה ואני חייכתי והנהנתי.

אתמול היה יום עמוס, קמתי רק בצהריים בגלל האלכוהול, ושיר כבר הביאה את ריילי לפה כי היא ידעה שאם אני אראה את טום שוב זה לא יגמר טוב, לדעתי היא סתם מגזימה אבל אני זורמת איתה, אחרי זה קמתי והיינו צריכות לדאוג לדברים קטנים שיש בחתונה, אלוהים זה היה כל כך הרבה עבודה, כל כך מעייף וקשה, אבל שרדתי את זה, הגעתי ליום שהכי חיכיתי לו, יום החתונה.

קמתי מהמיטה והלכתי לחדר האמבטיה, שטפתי פנים, צחצחתי שיניים, ולבסוף שמתי על גופי את ההלבשה תחתונה הלבנה ומעל את החלוק ששיר דאגה לו, שלי היה חלוק סטן לבן עם תחרה בחזה ורשום מהאחורה "the bride" ושל שיר הוא בצבע שמפניה ורשום מאחורה "bridesmaid" אני מעריכה את שיר ברמות שהיא חשבה עליי ודאגה לזה שהיה לנו יום כיפי, היא לפעמים משקיעה כל כך, אפילו יותר מידי.

ירדתי למטה ועיניי נפערו שראיתי, כל הסלון מפוצץ בבלונים ועל השולחן יש ארוחה ענקית ומלא עוגות ועוגיות מעוצבות ״לעזאזל״ אמרתי והיא צחקה ״שיר זה מוגזם אין סיכוי״ אמרתי והיא הנידה בראשי ״תני לי לפנק אותך קצת״ היא אמרה ואני צחקתי ״אבל אני לא צריכה את כל זה״ אמרתי ״אני יודעת אבל רציתי״ היא אמרה ואני חיבקתי אותה ״תודה״ לחשתי לה באהבה.
אחרי כמה דקות נכנסו מלאה אנשים ופתחו עמדות של שיער, איפור, בגדים, זה אמיתי, זה פאקינג אמיתי.

״יאללה יפה שלי, תאכלי משהו ואז יתחילו לעשות לך שיער אני שניה מסדרת משהו עם המאפרת״ היא אמרה ואני הנהנתי בחיוך והלכתי לקחת קצת אוכל מהשולחן, האמת שאני לא כל כך רעבה, ההתרגשות הורגת אותי, אבל אני יודעת שאם אני לא אוכל משהו אני אתעלף אז הכרחתי את עצמי לקחת כמה ביסים מלחמים וירקות שהיו שם, זה באמת מוגזם.
אחרי שסיימתי לאכול שיר חזרה והביאה לי כוס שמפנייה, ״לחייך״ היא אמרה ״לחיי״ אמרתי והטחתי את הכוס שלי בשלה, ״אחותי מתחתנת!!״ היא צעקה ואני צחקתי.

עד שפגשתי אותוWhere stories live. Discover now