**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, אוהבת מלא אהובות תהנו❤️
התעוררתי בסביבות הצהריים ועדיין הרגשתי כל כך עייפה, גופי כאב אבל נזכרתי באירועים מהלילה הקודם, הכל היה מושלם, אני לא מתחרטת על כלום, נמאס לי לתת לשיר להרוס לי שוב, זה היה היום הולדת הכי טוב שהיה לי, טום כבר לא היה לידי אבל ריחו עדיין נשאר בחדר, ירדתי למטה והכנתי לעצמי טוסט, לא הייתי כל כך רעבה והייתה לי קצת בחילה, הרגשתי כל כך עייפה, לא היה לי כוח לעשות כלום, לקחתי כמה ביסים מהטוסט וזרקתי את השאר, עליתי בחזרה לחדר השינה וראיתי סרט שהיה בטלוויזיה, אני לא יודעת מה עובר עליי, אני כל כך עייפה, עצמתי את עיניי ונרדמתי.
התעוררתי והרגשתי יותר טוב, הרגשתי עדיין עייפה אבל פחות, מה לעזאזל עובר עליי?, בחוץ כבר החשיך וטום שכב לידי במיטה, זרועותיו עטפו אותי והצמידו אותי אליו, השתחררתי מאחיזתו והתרוממתי מהמיטה בכדי ללכת לשטוף את פני, נעמדתי על רגליי שהחלו לרעוד וניצוץ של חולשה עבר בכל גופי, תפסתי את ראשי בכאב והתהלכתי באיטיות לכיוון חדר האמבטיה, ״טליה? הכל בסדר?״ שמעתי את קולו הצרוד והסתובבתי במהירות, כיווצתי את פניי בכאב שזרם נוסף של חולשה עבר ברגליי, קרסתי, נפלתי מרגליי ופגעתי בריצפה, ״מה קורה לך?״ הוא שאל וקם במהירות בזמן שירד לריצפה לידי והחזיק אותי בזרועותיו, ״אני לא יודעת. אני מרגישה כל כך עייפה״ אמרתי והוא הנהן ועזר לי לקום.
״אתה יכול לעזור לי ללכת לשירותים אני צריכה לשטוף פנים״ אמרתי בשקט והוא עזר לי להגיע עד לשירותים, ״אכלת משהו?״ הוא שאל בדאגה וליטף את פניי, ״כן אכלתי טוסט״ אמרתי ועיניו נפתחו לרווחה ״זהו? כל היום את אכלת חתיכת לחם מזויינת?״ הוא שאל והנהנתי, זה לא בגלל זה, אני מרגישה את זה, אין לי תאבון, ״לעזאזל טליה״ הוא אמר ותפס את ראשו בדאגה ״תרגע, הכל בסדר אני לא רעבה, אל תדאג, אני סתם חלשה ועייפה״ אמרתי ונשקתי לשפתיו, הוא שקע במחשבותיו ובהה בי, שטפתי את פניי במים הקרירים וכבר הרגשתי יותר טוב.
ניגבתי את פניי הרטובות במגבת לבנה וטום הרים אותי על זרועותיו בסגנון כלה והוביל אותי לכיוון המיטה, ״טום״ קראתי לו בחולשה ״יש מצב שנצא למרפסת אני רוצה לנשום קצת אוויר״ אמרתי והוא חשב בהיסוס ״קצת, את צריכה לנוח״ הוא אמר והנהנתי, הוא הוציא אותי החוצה והושיב אותי על כיסא מול הנוף המרהיב, האורות שנדלקו ברחובות ניצנצו כמו הכוכבים שעוטפים את השמיים, האוויר היה קריר ונקי, נשמתי נשימה עמוקה ועצמתי את עיניי בהנאה, הרגשתי חיה, פתחתי את עיניי ותפסתי את המבט של טום, ראיתי את עיניו הנוצצות והחיוך הקטן והאוהב שלו, זה מושלם.
החזרתי לו בחיוך קטן ומנחם והוא נרגע מעט, לרגע אחד הרשתי לעצמי לבחון אותו, הוא היה ללא חולצה ושריריו תפסו את עיניי,
הוא לבש טרנינג אפור שהחמיא לו כל כך והבליט בדיוק מה שצריך, הלב שלי התהפך במקום שקלטתי שבהיתי בו.
״אני אוהב אותך מלאך״ הוא אמר והתקרב אליי ״אני אוהבת אותך גם טומי״ אמרתי וסגרתי את המרחק הקטן שנשאר בינינו, שפתינו התחברו בנשיקה רכה וקצרה.
נכנסנו בחזרה לבפנים וטום הכניס אותי למיטה, הוא נשק לראשי ונשכב גם הוא במיטה, עצמתי את עיניי ושקעתי לתוך החלומות.
YOU ARE READING
עד שפגשתי אותו
Romance**אזהרה הסיפור עלול להכיל תכנים מיניים מפורטים, אונס, קללות, ואלימות טליה: טליה עוד נערה מתבגרת בת 16 שהולכת לפי אמונתה , היא עקשנית , אמיצה ומוכנה להתמודד עם כול מכשול שעומד מלפניה. אף פעם לא האמנתי באהבה, מאז שהייתי קטנה גדלתי בבית עם הורים גרושי...