**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, תהנו❤️
פקחתי את עיניי ואור חזק ולבן פגע בראייתי, הכל נראה כל כך מטושטש וכל כך מעורפל, רגע אחד אני עם טום באוטו ורגע אחר אני בוואן שחור שאני רואה את אמא שלי?, לא, אין מצב, איך היא מעזה להמשיך להרוס לי את החיים, איך היא פאקינג לא מצליחה לשחרר ממני, היא הרסה כל כך הרבה, ועדיין יש לה את החוצפה לחטוף אותי?.
ניסיתי להוציא מילים מפי אבל גרוני היה חנוק ויבש, טעם מתכתי של דם הגיע מגרוני והבנתי את חומרת המצב, אני חייבת מים.
שהצלחתי למקד את עיניי קלטתי שאני קשורה לקיר עם הידיים מעל הראש, ידי כאבו וניהיו עייפות, אני הרגשתי נורא, הרגשתי כמו חפץ שלא יכול להגיב שלא יכול לעשות כלום.״יופי התעוררת״ שמעתי קול מוכר אבל כל כך זר, זה היה כל כך מוזר, כל כך הרבה זכרונות הכו בי, זכרונות מתוקים מהילדות, הידיים הגדולות ששייכות לדמות מעורפלת, זכרונות כואבים, הכל פשוט הכה בי. מה קורה לי?.
״מה, מי אתה?״ לחשתי בקול צרוד וחלש
״טליה ככה את שוכחת אותי?״ הוא שאל ושמעתי צחקוק קטן מלווה בקולו, מי זה?
״מה אתה רוצה ממני?״ המשכתי והתעלמתי מתשובתו, דמותו נחשפה בפניי וראיתי אותו, מישהו מבוגר בסביבות גיל ה40, הוא היה נראה מוזנח אבל בגדיו היו חדשים ונקיים, הוא לבש חליפה מהודרת ופניו היו מעוטרות בזיפים שמעידים על גילו, מי זה?״אני לא חושב שזה המקום שלך לשאול שאלות״ הוא קבע בקול יציב והחל להתקרב יותר ויותר וניסיתי להתרחק אבל לא משנה כמה נאבקתי, כמה ניסיתי להשתחרר, אי אפשר, אני מקובעת לקיר כמו חיה פצועה, האיש המסטורי היה קרוב כל כך לפניי שהרגשתי את בל פיו המסריח, כל תחושה שקיבלתי מהאיש הזאת הייתה הרגשה מחליאה ודוחה, אבל יש בו משהו מוכר, אני מרגישה שאני מכירה אותו אבל הוא גם הבן אדם הכי זר לי בעולם.
התחלתי להילחץ, אם טום לא יבוא, אני לבד עם מישהו שאלוהים יודע מה עובר לו בראש, לפתע אותו האיש חושף בפניי סכין, יש לו פאקינג סכין, זהו זה הסוף שלי, אני לא רוצה למות, אני רוצה לחזור לטום, אני לא יכולה לחלום מה עובר עליו עכשיו.
נקודת מבט טום
פקחתי את עיניי והרגשתי נורא, כל גופי כאב, שלחתי את ידי בכדי לעטוף את המלאך שלי, אתמול ראיתי כמה היא פחדה היא לא רצתה להיתקע בחור, אני מבין אותה, היא צריכה אותי ואני פה ולא עוזב אפילו לשניה.
״מלאך?״ שאלתי בקול ישנוני ולא שמעתי מענה, אם קרה לה משהו אני לא יודע מה אוכל לעשות.היא לא פה, היא לא פה, איפה היא יכולה להיות?, אולי היא סתם הלכה לטיול, אני לא יודע, אולי היא עזבה, אולי קרה לה משהו, איפה לעזאזל היא.
אני חייב למצוא אותה, היא תחזור אליי, היא הבטיחה שלא תלך, אני יודע שהיא לא הייתה הולכת, משהו קרה לה, ואני חייב למצוא אותה.
YOU ARE READING
עד שפגשתי אותו
Romance**אזהרה הסיפור עלול להכיל תכנים מיניים מפורטים, אונס, קללות, ואלימות טליה: טליה עוד נערה מתבגרת בת 16 שהולכת לפי אמונתה , היא עקשנית , אמיצה ומוכנה להתמודד עם כול מכשול שעומד מלפניה. אף פעם לא האמנתי באהבה, מאז שהייתי קטנה גדלתי בבית עם הורים גרושי...