Rozerin'in Gidisatiyla Okuyucularin Dusunceleri

35.7K 995 222
                                    

Oncelikle bana destek amacli atilan butun mesajlar ve yorumlar icin cok tesekkur ederim. Bazi konulara aciklik getirmek ve sizin birbirinden tatli fikirleriniz ici. Bu duyuruyu yapmak istedim.

#ROZCET ikisi icin mukemmel bir fikir. Bu fikri bana iki tatli okuyucum verdi. Bu hikayeyi ben yaziyor olabilirim ama Rozerin'de butun okuyucularimdan bir parca istiyorum. Akliniza gelecek en ufak bir fikir. Belki de hikayeye siz sekil vereceksiniz. Mesela gelecek bolumde ne olmali? Ya da hikayede gidisat nasil olmali? Herkesten fikirlerini bekliyorum.

Rozerin icin yapilan kapak calismalarini henuz karakter belli olmadigi icin koyamiyorum. Sizce Cetin,Batuhan ve Rozerin kim olmali?

Onceki yorumlardan dolayi bir uygulamada baslatiyorum. Bundan sonra yapilan yorumlarda en anlamli yorumu yapan kisiye gelecek bolum ithaf edilecek. Yanlis anlasilmasin en anlamli yorum derken. Hepinizin yazdiklari benim icin cok anlamli ama bugun yapilan bir yorumda o kadar cok duygulandim ki size anlatamam. Bundan oncede boyle bir yorum gelmisti. Bu yuzden bundan sonra yazacagim iki bolumu onlara ithaf edecegim. Bir de tabi ki Rozerin'de arkadaslik kuran iki tane sevimli okuyucum var. Onlara da onceki bolumlerden ithaf edecegim. Sonrasindaysa ithaflar yorumlara gore olacak.

Rozerin ve Cetin icin parodi hesap acilmak istendi ama karakterler belli degil. Bu duyurunun altina yazilacak en anlamli yoruma da eger isterse ikisinin parodi hesabini verecegim.

Asik konumuz ise Aksam Roz'dan size kucuk bir alinti. Cetin ne tepki verecek?

Batuhan ve Cetin birbirine girecek ama neden?

Spoil de verdigime gore olmazsa olmaz notumu da ekliyorum. Hepinizj cok seviyorum. #Rozcet Ailesi

Rozerin -Töre Serisi 2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin