Alıntı

32.6K 2K 256
                                    

Heyecanlı bir bölüm hepimizi bekliyor. Alıntı bundan sonra benim instagram hesabımda ve facebook sayfalarımda paylaşılacaktır. İnstagram; ipekceviz 

Sayfanın linkinide wattpad profilimde bulabilirsin.  

Sınır geçtiğinde yeni bölüm paylaşılacaktır. Törenin kitap görüşmelerine bugün itibariyle başladım. Yakında bir yayıneviyle anlaşacağım. Bugün konuştuğum yayınevi eğer satışlar olumlu yönde gelişirse Rozerin'in de kitabı çıkacağını belirtti. 

Sınır geçtikten sonra bölümü paylaşacağım. 



"Sen ne saçmalıyorsun Batuhan. Ne demek benim çocuğumu taşır mısın? Kafanı bir yere filan mı vurdun? Unuttuysan diye söylüyorum ben Çetin'le evliyim." diye nefes almadan konuştuğumda Batuhan elimi tutup

"Rozerin bak seni seviyorum. Çetin düzelmiyor haklısın. O yüzden benim çocuğumu taşımanı istiyorum. Ben çok yara aldım. Bunu ancak sen sarabilirsin. Beni ancak sen iyleştirebilirsin. Ben senle yeni bir hayata başlamak istiyorum. Başka hiç bir şey umrumda bile değil. Çetin yerinde olması gereken benim. Hem sende beni sevebilirsin. Yeni bir hayata başlayabiliriz. Aslı'yı istemiyorum benim evlenmek istediğim tek kişi sensin. Çetin'den korkmana gerek yok. O bana zarar veremez. Sen benimle evlen. Benim çocuklarımı taşı." Batuhan cümlesini bitirdiği an ne diyeceğimi bilmiyordum. Böyle bir şey yapamazdım. Batuhan'a cevap vereceğim sırada Çetin'in sesini duymamla son duamı etmeye başlamıştım. Ölüm fermanım duyruluyordu.

"Benden korkmana gerek var. İkinizde saklanacak delik arayın. Benim olana yan gözle bakan sen bile olsan affetmem." 

Rozerin -Töre Serisi 2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin