İzin Vermiyorum

46.5K 2.5K 435
                                    

Sonunda bölümü tamamlayıp atabildim. Yeni bölüm yakında atılacaktır. Anlayışınız için teşekkürler


Rozerin için instagram sayfası açıldı. kullanıcı adı: Rozçet bölüm için kesitler verilecektir. Hepinizi çok seviyorum


Yorgunluk bütün bedenimi ele geçiriyordu. Ben çıkmazlarda oradan oraya sürüklenmekten yorulmuştum. Bıkmıştım,tükenmiştim artık. Demir kollarımda uyurken saçlarında elimi gezdiriyordum. Batuhan'ın sinir krizi üstünden iki gün geçmişti. İki gündür eve doğru düzgün gelmiyordu. Çetin'le birlikte çıkıp akşam onla geliyordu. Belli etmese de o da yavaş yavaş tükeniyordu. Geçmişin gölgesinden kurtulurken kendi ruhunu o gölgede kaybetmiş gibiydi. Çetin ise iki gündür Demir'le yarım saat oynayıp sonra bana veriyordu. Akşam da çalışma odasına kapanıyordu.  


Odanın kapısı açıldığında Demir'i yatağına yatırmak için ayağa kalkmıştım. Çetin ceketini yatağın üstüne bırakıp oturma grubuna yöneldi. Demir'i yatağına yatırdığımda gözü üzerimdeydi. Ona döndüğümde beni inceliyordu. Ina bir şey söylemeden giyinme odasına yönelecekken Çetin'in bileğimden yakalamasıyla neye uğradığımı şaşırmıştım. 


"Sana süprizim var." Dediğinde anlamsızca ona bakıyordum. 


"Ne alaka?" Diye sorduğumda Çetin alayla gülümsedi. 


"Aşağıda, Batuhan'da bizi bekliyor." Dediğinde ona baktım. Yine aklından ne geçiyordu.


"Sen in bende geliyorum." Dedikten sonra bir süre bana baktı. Sonra da bileğimi bırakıp sessizce odadan çıktı. Çetin'in odadan çıkmasıyla yatağa oturup başımı ellerimin arasına aldım. Yine ne oyunlar çeviriyordu? Çetin bana asla süpriz yapmazdı. Adım kadar emindim.kesin birşey olmuştu. Kaçışım olmadığı için derin bir nefes alıp ayağa kalktım. Telsizi Demir'in beşiğine sabitleyip diğer telsizi elime alıp odadan sessizce çıktım. 


Merdivenlerden inerken elimi karnıma koydum. Yarın kontrole gidecektim. Bebeğimi ilk kez görecektim. Belki de kalp atışını duyacaktım. Heycanlıydım. Salona girdiğimde elimi karnımdan çektim. Çetin üçlü koltukta otururken Batuhan tekli bir koltuğa oturmuştu. İçeri girdiğimde Çetin yanını işaret ettiğinde mecburen onun yanına oturmak zorunda kalmıştım.


"Evet. Rozerin bana anlatmak istediğin bir şey var mı?" Dediğinde korkuyla ona baktım. 


"Yok." Diye zar zor söylediğimde Batuhan'a da aynı soruyu sordu.


"Aklından ne geçiyorsa söyle. Saçma sapan sorular sorma." Batuhan'ın sert cevabı bile Çetin'in alayla gülümsemesinebiretkide bulunmamıştı.


"O zaman izleyelim ve görelim." Dedikten sonra kumandayı eline açıp bir şey açtı. 


Ekranda Batuhan ve benim konuşma sahnemiz varken gözlerimi kapatıp açtım. Salonda kamera mı vardı?


"Dalıp dalıp gidiyorsun. Bu arada Çetin konusunu ne yapacağız? Yakın olmamızı istemiyor." Dediğinde gülümseyip 


Rozerin -Töre Serisi 2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin