"Sen ne saçmalıyorsun Batuhan. Ne demek benim çocuğumu taşır mısın? Kafanı bir yere filan mı vurdun? Unuttuysan diye söylüyorum ben Çetin'le evliyim." diye nefes almadan konuştuğumda Batuhan elimi tutup
"Rozerin bak seni seviyorum. Çetin düzelmiyor haklısın. O yüzden benim çocuğumu taşımanı istiyorum. Ben çok yara aldım. Bunu ancak sen sarabilirsin. Beni ancak sen iyleştirebilirsin. Ben senle yeni bir hayata başlamak istiyorum. Başka hiç bir şey umrumda bile değil. Çetin yerinde olması gereken benim. Hem sende beni sevebilirsin. Yeni bir hayata başlayabiliriz. Aslı'yı istemiyorum benim evlenmek istediğim tek kişi sensin. Çetin'den korkmana gerek yok. O bana zarar veremez. Sen benimle evlen. Benim çocuklarımı taşı." Batuhan cümlesini bitirdiği an ne diyeceğimi bilmiyordum. Böyle bir şey yapamazdım. Batuhan'a cevap vereceğim sırada Çetin'in sesini duymamla son duamı etmeye başlamıştım. Ölüm fermanım duyruluyordu.
"Benden korkmana gerek var. İkinizde saklanacak delik arayın. Benim olana yan gözle bakan sen bile olsan affetmem." Çetin,Demir'i Tarık'a verip Batuhan'ın yakasına yapıştığında aralarına girmeye çalıştığımda ikisi de beni itmişti.
"Dediklerinin bir açıklaması olması gerek! Bana hemen açıklama yap! Yoksa seni elimden kimse kurtaramaz." Çetin'in öfkeden gözü dönerken Batuhan hiç bir şey yapmıyordu. Dişlerini sıkıp konuşmaya başladığında ben bile korkmuştum.
"Açıklaması yok!Beni tanıyorsun." dediği an Çetin,Batuhan'ın yüzüne yumruğu geçirmişti.
"Evet seni tanıyorum! Bunun açıklaması olması gerek. Açıklaması ne olursa olsun benim olana yan gözle baktın! Rozerin'e söylediğin sözleri hemen açıkla! Yoksa affetmem Batu! Benim olana yan gözle bakan sen olsanda affetmem!" Sözleri söylerken aynı zamanda ardı ardına yumruk atıyordu. Ayırmak için yaklaşacakken Tarık'ın sözleriyle duraksadım.
"İkisinin de öfkeden gözleri dönmüş durumda. Daha kendinize gelmediniz bile. Size zarar verebilirler. Bırakın kendi aralarında halletsinler." Tarık haklıydı. Aralarına girsem beni öldürürlerdi. onlara baktığımda bu defa Batuhan,Çetin'i yumrukluyordu. Gerçekten şu an yaşadığım ikilemi hayatım boyunca yaşayamam. Bir yerde sapık abim diğer tarafta odun kocam hangisini ölüme yollasam bilmiyordum. Gerçekten çok zor bir karardı.
"Sana açıklama yapmama gerek mi var? Beni tanımıyor musun? Senin çocuğunun annesine nasıl yan gözle bakarım. Senin olana nasıl dokunmayı düşünürüm. Bunu ne zaman yaptım da benden şüphe edip açıklama bekler oldun!" Batuhan,Çetin'in suratına ardı ardına yumruklar geçirirken öfkesi geçmiyor gibiydi. Söylediklerinden sonra ben bile ondan şüphe etmiştim. Bu defa Çetin Batuhan'ı yere yatırıp yumruk atarken konuşmaya bağırmaya başlamıştı.
"Söylediğin şeylerden sonra açıklama yapacaksın! Benim karıma çocuğumu taşır mısın ne demek lan? Açıkla Batuhan yoksa ecelin olurum!" Çetin öfkeden ne yapacağını bilmiyordu. En son Batuhan onu yere itip yumruklamaya başladığında korkuyla geri çekildim.
"Açıklama mı istiyorsun? Rozerin öyle güzel sorunca onu kandırmak için olayı başka bir boyuta götürdüm. Amacım Aslı geldiğinde benimle evli olup benim çocuğumu taşımasını istemekti. Anlamıyorsun değil mi? Bu defa kaybetmeyeceksin! Kimi sevdiysen kaybettin ama bu defa kaybetmeyeceksin. Rozerin'i seversen kaybetmezsin." Dedikten sonra üstünden kalktı. İkisinin yüzü de fena halde dağılmıştı. Batuhan'ın yüzü daha kötü görünüyordu. Batuhan kulağıma eğilip "Seni küçük fare senin yüzünden suratım mahvoldu ama en azından çifte kumrularımın arası düzeldi. Çetin'in senin için ettiği ikinci kavga oldu." dediğinde şaşkınca ona bakıyordum.
"İki mi?" diye sorduğumda Batuhan geri çekilip saçlarımı karıştırdı. Çetin yerden kalktığında pek hasar var gibi görünmüyordu. İkisi de birbirlerinin yüzünü tanınmaz hale getirebilirdi ama öfkeli oldukları halde orantısız güç kullanmadılar. Çetin,Batuhan'ın ona vurmasına izin bile vermeyebilirdi. İkisinin arasındaki güçlü bağı sanırım hiç anlamayacaktım. Birbiri için bu kadar fedakarlık yapan hiç kimse görmemiştim. Bende ablam için fedakarlık yapmıştım ama o hiç bir zaman benim için bir fedakarlık yapmamıştı. Batuhan ve Çetin'in farkı buydu. Batuhan ailesini kaybettiğinde Çetin destek olmuştu. Belki de onu böyle bir insan yapan Çetin'di. Kim bilir annesi ölmeden önce belki o da Batuhan gibiydi.Çetin annesi öldürüldüğünde Batuhan ona destek olmuştu. İntikam alması için Holdingi bile Çetin'e devir etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rozerin -Töre Serisi 2-
General FictionBütün yollar çıkmaza giriyordu. Hayallerim,umutlarım siyaha dönüşürken pes edemiyordum. Vazgeçemiyordum. Kurtulmak istiyordum. Yaşamak,nefes almak istiyordum TÖRE SERİSİNİN İKİNCİ KİTABİ İLK ONU OKUMANİZİ TAVSİYE EDİYORUM