KURTULUŞ

11 4 1
                                    

BÖLÜM.40

Yaşar bey kadının bugün de gelip gelmeyeceğini merakla bekliyordu neticede günlerdir geliyor tatlı sebepler buluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaşar bey kadının bugün de gelip gelmeyeceğini merakla bekliyordu neticede günlerdir geliyor tatlı sebepler buluyordu. Bugün adımı atacak olan kendisiydi kararlıydı. Kapının açılma sesini duyduğunda kafasını çayından kaldırıp karşıya baktı gelmişti. Adam bilinçsizce gülümsedi kadının dudaklarında da aynı gülümsemeden vardı. Bir süre birbirlerine baktılar.
"Çay içer misiniz?" diye sorarken elinde tuttuğu ince belliyi hafifçe sarstı.
"Olur" Dedi utana sıkıla Kadın.

"Saçlarınızı düzleştirmişsiniz." Kadın kafasıyla onaylayarak. "Evet." Diye tamamladı. Yaşar gülümsedi.
"Bu da çok yakışmış fakat kıvırcıktan vazgeçmeyin."
Kadın uzun uzun adamın yüzünü inceledi derin nefes aldı konuşmak istiyordu bu güzel adamla araladı dudaklarını.

"Afedersiniz ama yanlış anlamazsınız adınız nedir.?" Karşılıklı çay içerken gelecek sorudan deli gibi korkarken kadının çayı yutkunusunu izledi.
"Nefes." Tekrar yutkundu. "Nefes adım sizin isminiz ne?" Diyerek tamamladı. Adam ismin güzelliyle nefesi kesilirken dudaklarını araladı.
"Yaşar"

O gün derin sohbetler ettiler birbirlerini daha yakından tanıdılar Yaşar Nefesten bir yaş büyüktü ikisi içinde sorun işgal etmiyordu elbette ortada büyük bir yaş da yoktu üstelik. Adam nefesin gidişinden beri dalgındı.
"Abi." Kız kaşlarını çattı.
"Abi iyi misin?"
Yaşar kafasını kaldırıp kıza baktı.
"Buyur kızım."
"Amca bana süt verir misin" Gülümsedi Yaşar.
"Tabi kızım." O sırada kapıdan bir adam girdi.
"Ne yapıyorsun sen burada." Diye kıza doğru bağırdığında Yaşar kaşlarını çattı.
"Süt alacağım babacığım. Annem bana tatlı yapacak." Küçük kızın kolunu öfkeyle sıktığın da Yaşarın gözü döndü kendini dizginledi. Bakkaldan çıkartırken adamın ağzından çıkan son sözcükler. "Git otur evinde. Hep masrafsın başlatma şimdi tatlından." Olmuştu. Yaşar gözlerini kapattı geçmişte yaşadığı kötü olay aklına geldiğinde karışmadı adama. En son benzer bir olay olduğunda bir adama hesap sormuş yaptığının yanlış olduğunu dile getirdiğinde Yaşara güc gösteremediği için evine gitmiş çoluğunu çocuğunu karısını hırpalamıştı. O gündür kimseye karışmamıştı kendi için değil onlar için. Zorda ve şiddet görülmediği sürece sesini yutmuştu Yaşar.

LAVANTA CİNAYETİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin