SEMİH

47 18 2
                                    

3.BÖLÜM
Bazen olduğundan farklı birine dönüşmeye mecbur olursun devam edebilmek için. Asıl ilerlemenin olman gereken Özün ile kavuşunca yapacaksın...

Kimdi o, ne hakla beni dinlerdi sinirle üzümü kaşıyarak mutfağa ilerledim sesler geliyordu. "Berk tamam anladık hatun caz yapıyor da kılıbıklık yapma." Cem sözünü bitirdikten sonra Berk konuşmaya başladı. "kurtulmaya çalışıyorum zaten, bir türlü pes etmiyor." gülme sesleri gelince sinirle nefes verip yanlarına gittim. Kapıyı sertçe açınca ikisi de bana döndü "ben evde yokken dedikodu yapın." Cem çenesini kaşırken Berk gözlerini benden çekti puşt. 

Banyoda olan işlerimi bitirip ensemi ıslattım başım gereksiz şiddette ağrıyordu okul için hiç havam olmasa da dün olanları araştırmak için okula gitmem gerekiyordu, belki de okuldan olan biriydi yoksa dersler kimin umurun da. Evden çıkınca arabamla ayaklarımın arasın da karar vermem uzun sürmedi yürüyerek gitmeye karar verdim, yokuştan aşağıya inerken yerde olan taşları tekmeleyen bir kız görünce güldüm yanına yaklaşırken onu tanıdığımı fark ettim fakat o değişik bir şekilde ben yaklaştıkça hızlanıyordu Meral değil miydi, hayır oydu neden kaçıyordu o halde arkasına korkak bir bakış attıktan sonra hızını daha da artırdı benden mi kaçıyordu? Ama neden tam da o sırada Bora arkamdan önüme geçip Merala yetişti kimden kaçtığı belli olmuştu kafamı iki yana sallayıp okula gitmek için soldan dönüp hızımı artırdım. 

Ders Coğrafyaydı hiç katlanılacak türden değildi Matematikle aram iyi olsa da sözelle barış imzalayamıyor bunda da oldukça isteksizim, elimde ki kalemle kafamı kaşırken hocanın sözleriyle ona döndüm. "Semih soruya yanıt vermek ister misin? Doğa olaylarından meydana gelmesin de yerin jeolojik yapısının etkisi nedir?" Cevabı biliyordum volkanik patlamalar. "yanıt vermek istemem vermek istesem söz isterdim." hoca kızgınca yüzüme baktıktan sonra eliyle kapıyı gösterdi. "çık dışarı kendi sorunlarını cevapla.!" küçümseyici bakışlar atıp sınıftan çıktım. 

Kantinden kahve alıp bahçeye çıktım Meral bankta ayağını stresle sallıyordu bu kız gerçekten asabımı bozuyordu. "hey arıza.!" kafasını kaldırıp bana baktığın da kaşlarını sinirle çattı ardından yerinden kalkıp okul çıkışına ilerledi bu kız cidden sorunluydu. Yoksa dün gece olanlar da bir parmağı mı vardı? bu düşünceyle ona olan nefretim körüklendi. 

Okuldan kafam atmış çıkarken Merali yalnız köşede görünce hızla ona yöneldim beni fark etmemişti elimde ki sigarayı sertçe yana atarken diğer elimle kolunu tutup kamera görmeyen duvara sertçe yasladım. "Sen miydin?" "Ne?" ya anlamaz dan geliyordu yada gerçekten hiç bir şeyden haberi yoktu. "Bakkalın orada mıydın geçen gece.!" titrek bir nefes alıp titreyen dudaklarını konuşmaya zorladı. "Ne bakkalı?" sinirle gözlerimi kapattım ona daha da yaklaştığım da sanki daha geri gidebilecek gibi, duvardan geçip benden kaçabilecek gibi daha da sindi. "Ben bilmiyorum." sinirle yumruğumu yanında ki duvara geçirdim korkuyla gözlerini yumdu. "bana yalan söyleme.!" artık daha yakındık. Gözleri doldu konuşmadı, derin bir nefes verip konuştu. "Ben bilmiyorum, neyden bahsediyorsun?"  "neredeydin o zaman kanıtla.!" arkadan gelen sesle Meralden uzaklaşıp ona döndüm. "benimleydi." muhtemelen doğruydu onları çok yan yana görüyordum. "iyi." diyerek yanlarından hızla çıkıp gittim.

"Abi malları ne yapacağız?" yapacağımız şey açıktı "Halletmek yok, verin başka biri teslim etsin günü de değiştirin bu geceye alın." Cem kafa sallayıp Mertle salona geçtiler, Meralin berk ile sevgili olduğunu öğrenmiştim ürkek bir kızın bizim mertle ne işi olurdu aklım almıyordu pek de umurum da değildi açıkçası. Yanlarına geçerken yere attıkları yastığa onlara doğru tekme attım. "Semih düşmüş ya" Berk saçma ses tonuyla gevezelik yaparken telefonla buğun için görüşme ayarladım. 

Gözlerim halıya dalarken küçüklük anılarım karşıladı beni. "semih, hadi gel" gözlerim kapalı sesi takip ederken yerde ki taşa takılıp düştüğüm de gülme sesleri doldu kulaklarıma gülmemek için dudaklarımı ısırdım. "haha salak salak" biri daha kıkırdadı "dengesiz" elimle göz bezini çıkartıp koşarak uzaklaştım gülme seslerini duymayacağım kadar uzağa gittiğim de yere oturup ağlamaya başladım. "hey kim var orada!" ürkütücü kalın sese karşı bacaklarımı kendime çektim dudaklarımdan dökülen hıçkırıkla ayak sesleri yaklaştı "semih!" baba.. "sen ne arıyorsun burada.!" yerimden kalkıp babamın bacaklarına sarıldığım da beni geri itti ani itişiyle ıslak olan toprağa düştüm akan burnumu kolumla sildim. Kafamı kaldırdığım da babamın bana silah tutuğunu gördüm. "baba." gözlerini kapattı, bende kapattım ardından silah sesi duydum korkuyla gözlerimi açtığım da hiç bir acı sızı hissetmedim babama baktığım da yerde kanlar için de yatıyordu. "bundan sonra seni ben eğiteceğim." genç sakallı adama çevirdim kafamı. "artık ezilmeyeceksin sen üstün olacaksın." 

Gözlerimi kapattım öyle de olmuştu, bir çok insan benden korkuyordu artık ezilen değil ezen olmuştum. Kolumda ki saatte baktığım buluşma saatti yaklaşıyordu yerimden kalkıp odaya geçerken kapı çaldı "biri mi gelecekti?" Berk yerinden fırlayıp kapıyı açtı "benim ki geldi" Meral mi gelmişti? içeri giren kız sarışın olgun bir kızdı kafamı iki yana salladım adam olmayacaktı. "ben odamdayım, dağıtmayın evi." 

Söylediğim lahmacun gelmişti kolamı kafaya dikip bir ısırık daha aldım, Merala biri söylemeliydi aldatıldığını aklıma Bora gelince bu düşünceden çıktım oda başkasıyla yakındı kafamı iki yana sallayıp yerimden kalktım. 

1. saat sonra..

"uzaktan bakmak ne kadar güvenli?" Cem çenesini bir türlü kapatmıyordu. "yakına gidebilirsin o halde." susup teslimatı izlemeye devam etti Berk kızla evde kalmıştı. "abi dağılıyorlar." gözlerimi kısıp baktığım da arabalar hareket ederken ağaç arkasın da hareketlenme gördüm oraya doğru hızla giderken birinin koştuğunu gördüm. Hızımı artırıp kolundan tutum yakaladım seni, "sen" endişeyle bana baktı.."ben şey.." 

LAVANTA CİNAYETİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin