Végrendelet

200 25 4
                                    

Sunoo pov.:

A kíváncsiság egyre nagyobb volt bennem.
Kivártam a megfelelő időt, arra, hogy senki se legyen itthon.
Amikor anyám dolgozni ment, Jin pedig szórakozni a barátaival a lépcsőn lefutva a nevelőm szobájába rohantam és kutatni kezdtem.
Már régóta izgatja a fantáziámat az a bizonyos végrendelet.
Ez alkalommal úgy döntöttem, hogy utána nézek a dolgoknak.

Mindent átnézték a szobában.
Már csak egy fiók maradt, amit kihúztam és egy csomó papírt találtam benne.
El kezdtem átnézni az összeset, amikor egy iraton megakadt a tekintetem.

-Ez lesz az.-mondom magamnak.

A lapot megragadva siettem volna a szobámba, ha ebbe nem akadályozott volna meg valaki.

-Itt hagytam a kulcsot, majd ne felejts el kitakarítani az előszobában.-kiabált, mert azt hitte, hogy a szobámban vagyok.

Egy kicsit bepánikoltam és az ajtó mögé guggoltam remélve, hogy nem vesz észre, de amilyen szerencsétlen vagyok az irat, amit a kezemben tartottam, a szekrény mögött landolt.
Amikor nevelőanyám becsukta az ajtót megpróbáltam kivenni a lapot, de az beakadt.
Egy nagyobbat rántottam rajta de az szétszakadt.
Végre nyomon vagyok és azt is elcseszem.
Szomorúan veszem kezembe a papír darabjait és inkább a szobámba megyek velük.
Leteszem az asztalomra és próbáltam össze illeszteni a darabokat, de egy darab hiányzott.
Pont az a darab, amin rajta lenne, hogy mégis kié az a végrendelet.
Idegesen futok le a szekrényhez, ami mögé beejtettem a lapot.
Ingerülten kezdem el keresni, de sehol nem találom.
Már minden egyes szegletét átvizsgálták, de sehol sincs.

Feladtam.
Vissza mentem az asztalomhoz és a megmaradt részeket kezdtem el olvasgatni.
Nem sok mindent sikerült kivennem belőle.
Miközben olvastam megakadt a szemem egy mondaton, amiben az áll, hogy valamit átruház rám az a bizonyos személy.
Pár darab papírdarabkát még nem tudtam beleilleszteni az iratba.
Ezekre pillantva észrevettem egy olyan cetlit, ami pont beleillene a mondatba.

Az egész mondatot egybe olvasva lesokkolódtam.

"A maffiát halálom után Kim Sunoo-ra ruházom"

Többször is felolvastam magamnak, de még mindig nem értettem.
Rengeteg kérdés merült fel bennem.

Milyen maffiát ruház rám?
De a legfőbb kérdés az: Még is ki ez a személy?

A lap darabjait egybe ragasztottam.
Az egész délutánom azzal telt, hogy próbálta értelmezni ezt az egészet.
Végül arra jutottam, hogy kérdőre vonom mostohaanyám.

Délután, amikor az említett személy hazaért lementem hozzá a dokumentummal a kezemben.
Amikor észre vett feltartottam a karomban tartott okiratot.
Szemei hirtelen nagyra tágultak.
Az okmányért nyúlt, de elkaptam előle.

-Mi ez az egész!?-kérdeztem kissé zaklatottan.

-Add ide!-parancsolt rám

-Kérdeztem valamit-mondtam egyre idegesebben.

-Az csak egy jelentéktelen papír-próbálta kimagyarázni amit elég hitetlenül hallgattam.

-Én tudom, hogy nem vagyok a vér szerinti fiad és az apámmal is csak a pénze miatt voltál együtt, de attól még egy ilyen fontos dologról tudnom kellett volna!-kiabáltam
-Már csak annak kellene kiderülnie, hogy ez a végrendelet az apámé, aki ugye kisgyerek koromban itthagyott veled és, hogy ő már nem is él!-mondom gúnyosan.
Az előző mondatomból semmit nem gondoltam komolyan, de nevelőm elég érdekes és meglepett arcot vágott.

-Ugye nem.....?

Itt jöttem rá, hogy az eddig szánalmas életem is csak egy hazugság volt.

Itt jöttem rá, hogy az eddig szánalmas életem is csak egy hazugság volt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
A Japán Cserediák  (Sunki)Onde histórias criam vida. Descubra agora