İyi Ki Sen

895 100 39
                                    

İyi okumalar. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 💙

Oğuz'un vefatından sonra annem durmadan Oğuz 'un babasını arıyor, onu yalnız bırakmıyordu. Her defasında o adamı aradığında aklıma Oğuz geldiği için üzülüyordum. Her ne kadar kötülük yapıp, üzmüş olsa da devamlı gördüğüm birisinin ölümü derinden etkiliyordu.

Sırt üstü uzanmış tavanı seyrederken annem içeri girip, "Sevil, arkadaşın geldi." dedi. Şaşırmıştım, arkadaşım kimdi ki?

Ayağa kalkıp odadan çıktım ve gelen kişiye baktım. Gelen kişi Derindi.

"Ne istiyorsun?" dedim sakin bir ses tonuyla. Derin'i sevmiyorum ve onun buraya arkadaşımmış gibi gelmesini bile istemiyorum.

"Hala sinirlisin bana biliyorum. Sadece sana bunu vermeye geldim." dedi elindeki zarfı uzatarak. Üstünde, Sevil'e yazıyordu.

Derin zarfı verip bir şey demeden evden çıkmıştı. O evden gittikten sonra odama geçip, zarfı açtım ve okumaya başladım.

"Sevil, kelimelerime nasıl başlayacağım bilmiyorum. Birkaç gün sonra ameliyata gireceğim ve bu mektubu Derinle sana göndereceğim. Öncelikle sana yaşattıklarım için özür dilerim. Hepsi babam bırakıp gitmesin diyeydi.

Babam annene o kadar çok aşıktı ki, sırf o yüzden annemle babam ayrıldılar. Annen senin babandan ayrılıp, babamla evlenir diye sana kötülük yapmak istedim. Belki bu şehri terk edersiniz diye.

Babam, annen için canımı yakıp beni üzdü bende seni üzmek istedim. İntikam almak istedim annenden ve senden. Sen suçsuzdun, tek suçlu babamdı. Yıllar boyunca tek taraflı aşk yaşadı ve bu bizi yıprattı. Hep annenden nefret ettim o olmasaydı daha iyi bir çocukluk yaşayabilirdim. Ama annen, babamın anneni sevdiğini bile bilmiyordu.

Yine de senden intikam almak istedim ve sana bunları yaşattım. Şimdi lütfen affet beni. Özür dilerim. Ameliyattan çıkarsam seninle arkadaş olmak isterim.

Oğuz."

Bunları okuduktan sonra kalbimdeki o acı çok kötüydü. Babası onu bırakıp gitmesin diye bana o kadar kötülüğü yapmıştı. Annem asla babamı bırakıp gitmezdi. Ama farklı düşünüp bu şehirden gidelim diye bana kötülük yapmıştı. Her ne kadar kötü davranmış olursa olsun, onu affetmiştim.

Eğer yaşasaydı onunla gerçekten arkadaş olmak isterdim. Çünkü o çocukluğunu yaşayamamış, ileriki yaşlarını ailesiyle geçirmek isteyen bireydi.

Evde sıcaktan bunaldığım için Umut'a, "yürüme yolunda buluşalım." diye mesaj attım ve hazırlanmaya başladım.

Yaklaşık yarım saat sonra dediğim yere yaklaşınca Umut'un çoktan geldiğini görünce arkasından gözünü kapattım. Ben olduğumu anlayıp elimin üstünü okşayınca arkasından sarıldım ve yanağından makas aldım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ben Kusurlarımla BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin