Derin'in Sırrı

4.6K 686 201
                                    

Multi Derin.

İyi okumalar 😊

Kolumdan tuttuğu gibi beni kendine çevirip ona bakmamı sağladı. Nedenini bilmediğim şekilde beni kıskançlık kaplayınca damla damla yaşlar süzüldü gözümden. Umut, yarı baygın bir şekilde bana bakarken konuşmaya başladı.

"Lütfen dinle Sevil" dedi el işaretiyle hızlı hızlı.

"Söyleyeceğin hiçbir şey umrumda bile değil" dedim. Ama ben el işaretiyle değil sesli bir şekilde söylemiştim.

"Lütfen dinle" diye tekrar etti. Ama dinlememekte ısrarcıydım. Bana bir şey açıklamasına gerek yoktu. Gördüklerim apaçık ortadaydı zaten. Hangi yalan bu gördüğümü değiştirebilirdi ki ?

"Dinlemeyeceğim. Ne haliniz varsa görün." dedim bağırarak. El işaretiyle söylemeye gerek bile duymuyordum. Onun için öğrendiğim işaret diline yazıktı. Tamam belki sevgili değildik ama yine de çok kıskanmıştım. Kıskanmak çok tuhaf bir duyguymuş.

Ben merdivenlerden inmeye devam ederken Derin arkamdan bağırdı. "Sevil beni tehdit ettiler. Yapamayınca da dövdüler" dediğinde durdum. Dövdüler mi? Bunu yapan Oğuz muydu? Bu kadar ileriye gitmiş olamazdı değil mi? Arkamı dönüp Derin'e baktım. Gözlerinin çevresinde morluklar vardı ve bitkin görünüyordu. İnmeye çalıştığım merdivenleri çıkmaya başladım. Yanına gelince boynunda da morlukların olduğunu görünce şaşkınlığımı gizleyemeyip "ne oldu?" dedim.

"Ben özür dilerim" dedi. Açıklama yapmak yerine durmadan özür diliyordu.

"Oğuz..." dedi ve sonrasında yutkundu.

"Oğuz beni bu hale getirdi."

"Neden?" diye sordum meraklı gözlerle.

"Solist aranıyor yazısını görünce ben de başvurmak için gittiğimde Oğuz'u gördüm ve ondan hoşlandım" dediğinde Umut'a baktım. Madem oğuzdan hoşlanıyordu neden Umut'a yakınlaşmaya çalışıyordu. Neden Umut'u elde etmek istiyordu?

"Hızlı anlatır mısın olanları" diye çıkıştım birden.

"Sonra ondan hoşlandığımı anlayınca bana birini kendine aşık ettireceksin dedi. Eğer kendime aşık ettirirsem bana bir şans vereceğini söyleyince ben de kabul ettim" merakla söylediklerini dinlerken daha fazla şaşırmama sebep olan şeyi söyledi.

"O kişi Umuttu" yani o kadar Umut'a yakınlaşmaya çalışması bu yüzden miydi? İyi de Oğuz neden böyle bir şey yapmak istesin? Eline ne geçecekti?

"Ne saçmalıyorsun sen, neden böyle bir şeyi istesin ?" diye sordum.

"Bilmiyorum Sevil ama senin canını acıtmak istediği kesin." Benim canımı acıtmak mı ? Zaten benimle dalga geçmişti daha neden bu kadar canımı acıtmak istiyordu ? Onu geçtim canımın nereden yanacağını çok iyi biliyordu. Eğer Umut, Derin'e aşık olsaydı planladığı gibi canım yanardı. Hem de fazlasıyla.

"Ben de başta yapmak istemedim ama Oğuz'a aşık olduğum için yapmak zorunda kaldım. Ama Umut hiçbir şekilde bana yüz vermedi." bu anlattıkları neden Umut'un yatağında uyuduğunu açıklamıyordu.

"Sadete gelir misin?"

"Oğuz, istediği şeyi getiremedim diye beni bu hale getirdi."

"Ne istemişti senden?" diye sordum. Belki de benim mutfağa sakladığım şeyi getirmediği için onu dövmüştü. Bu kadar ileri gideceğini hiç düşünmemiştim.

"Şey... Birinden bi' mal alıp ona getirmemi" dedi ve biraz nefes aldı ve tekrar konuştu. "ama ben o malı kaybettim ve getiremeyince beni dövmeye başladı. O sıra da, Umut beni kurtardı. Çok kötü durumda olduğum için beni buraya getirdi." Hala yerine oturmayan taşlar vardı kafamın içinde. Mesela Umut'un orada ne işi vardı?

Ben Kusurlarımla BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin