Mereka semua sudah tiba di bandara dan membawa barang mereka menuju ke pesawat. ChoCho yang sedari tadi memperhati sangkar milik Sumire dibuat penasaran.
"Ne,Sum. Kau bawa apa di dalam sangkar itu?"tanya ChoCho.
"Hm? Oh ini adalah Nue. Haiwan kesayangan aku. Daripada dibiar di rumah lebih bagus kalau aku membawanya" ujar Sumire.
"Ohh.."
Mereka berjalan dan berhenti di pintu pemisah.
"Hati-hati,minna"ucap Konohamaru.
"Ha'i"
"Boruto"
"Hn?"
"Ambil ini" Konohamaru menyerahkan tongkat besi kepada Boruto.
Mata Boruto melebar kaget tapi wajahnya langsung berubah datar untuk mengawal perasaannya.
(Anggap tongkat ini)Boruto mengambil dan memegangnya. Melihat wajah penasaran Boruto membuat Konohamaru teringat sesuatu.
"Dia selalu khawatir kepada kamu, Boruto"ucap Konohamaru.
Boruto hanya diam dan membalikkan tubuhnya dan langsung melangkah ke pesawat diikuti Mitsuki. Konohamaru langsung menoleh ke arah Sarada.
"Kamu tolong jagakan Boruto ya, Sarada"pesan Konohamaru.
"Hurm. Kalau Boruto berbuat ulah, kamu jangan segan-segan mahu memukul dia ya, Sarada-chan"ucap Hanabi.
"Hehe.. wakatta bibi. Tahulah apa yang akan aku lakukan kalau berani berbuat ulah"ucap Sarada.
Mereka semua melambaikan tangan kepada sepasang suami istri tersebut sambil masuk ke dalam pesawat.
"Aku harap dengan adanya mereka dapat merubah Boruto menjadi dulu lagi-kore"ucap Konohamaru.
"Hurm.. Aku juga"ucap Hanabi.
Di dalam pesawat..
Sarada sedang mencari tempat duduknya. Nombornya sudah tertera di tiket yang Shikadai beri kepadanya tadi. Dan akhirnya Sarada menjumpai tempat tersebut dan betapa kagetnya dia kerna tempatnya bersebelahan dengan Boruto. Boruto yang sedang menatap ke luar lantas melirik ke arah Sarada.
"Urm.." Sarada terus gugup.
"Duduklah"arah Boruto.
Sarada langsung duduk di sebelah Boruto. Boruto menatap balik ke luar sedangkan Sarada mengirim pesan kepada Sakura.
Massage mode on
Sarada:
Mama. Sarada udah
mahu berangkat ama
teman-teman.Mama:
Hurm.. Hati-hati
ya,sayang.Sarada:
Ha'i mama.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Want To Love You,Mr.Criminal(BoruSara)
ActionMencintai seorang penjenayah, membuat Sarada berada dalam situasi yang sulit. Di satu sisi dia mahu dirinya berada di sisinya. Dan di satu sisi ayahnya tidak suka dengan si dia. Boruto seorang pemuda bangsawan dari keluarga Uzumaki.. Dia terkenal de...