🎃..පලමු හෝරාව..🎃

1.2K 172 20
                                    

..

..

..












One day of 2022

.

.

.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




අහස පුරාම තිබුණු කලු වලාකුළු නිසා ඉර එළිය තවමත් පොළොවට වැටිලා තිබුණෙ නෑ..ඒකට හේතුව කලු වලාකුළු විතරක්ම නෙවේ..ඉර උදා වෙන්න ලන් වෙලා තිබුණත් තාමත් මේ ගෙවෙමින් තිබ්බෙ අදුරුතම හෝරාව..ඉර උදා වෙන්න කලින් තියෙන මේ පැය තමා රැයේ තියෙන අදුරුම පැය..ඒ පැය මොනතරම් අදුරුද කියනවනම් හිතා ගන්නවත් බෑ ඊළඟට ඉර පායනවා කියලා..මේ ගෙවෙන ගමන් තිබ්බෙ ඒ පැයේ අන්තිම විනාඩි ගාන උනත් මට තාමත් ඒ මූසල හැඟීම දැනෙන ගමන් තිබුනා..වින්සේල් කියන්නෙම කදු පන්තියක් එක්ක ෆයිනස් ගස්වලින් වට වුණු දුශ්කර වගේම ටිකක් පාලුවට ගිය පලාතක්..වින්සේල් මොන තරම් දුශ්කරද කියනවා නම් වාහනවලට යන්න තියෙන පාරට තාර ටිකක්වත් දාලා තිබුණෙ නෑ..ඉතින් පළාත මොන තරම් ලස්සන උනත් ලගා වෙන්න අමාරු නිසා මෙහෙට එන සංචාරකයො පවා අඩු වෙලා තිබ්බා..හරියටම කියනවා නම් වින්සේල් කියන්නෙ අතෑරලා දාපු පාලුවට ගිය නගරයක්..මේ විසි වෙනි සියවසද කියලා හිතෙන තරමට වින්සේල් කැලෑ වැදිලා තියෙද්දි මගෙ හිත කිව්වෙ මෙහෙ ජීවත් වෙන අය නම් මනුස්සයො වෙන්න බෑ කියලා..ඒත් ඉතින් මොන අවාසනාවටද මන්දා මාත් දැන් අයිති ඒ කොට්ටාසෙට තමා..

..මේක නම් අපායක්ම තමා..

මට එහෙම කියවුනේ ගල් මුල් හින්දා වේගෙන් අද්දන්න බැරිව වාහනේ තාර නැති පාරෙ හිමීට ඇදි ඇදී යද්දි..එක ලයිට් කනුවක්වත් නැති වින්සේල්වල පාර මගෙ වාහනෙ හෙඩ් ලයිට් එකෙන් එළිය වෙද්දි මොන සතෙක් පාර පනීද කියලා හිතා ගන්න බැරිව මං හොද විමසිල්ලෙන් පාර දිහා බලාගෙන ආවා..පිලිගන්නෙ නැති උනත් විකාර සිතුවිලි ඔලුවට ගලාගෙන එද්දි හිතට දැනුණු මූසලකම එක්ක මොළේ කිව්වෙම ආපහු හරවන් බීජිං යමන් කියලා..ඒත් ඉතින් දැන් මට ආපහු හැරෙන්න පුළුවන් ද..මේ තීරනේ ගත්තෙ හොඳට හිතලා බලලනේ..දැන් ඉතින් මොන දේ කියලා පසු තැවුනත් මට ආපහු හැරෙන්න බෑ..

🍷DARKNESS HOUR 🍷( yizhan Horror ✔)EDITED Where stories live. Discover now