10k olmuşuz, çok teşekkür ederim. umarım bölümü seversiniz...
sizleri seviyorum <3keyifli okumalar 😽
Jeongguk...
"Ben seni seviyorum Taehyung ve o gördüklerimden sonra, bana seni beklemem gerektiğini söyleyemezsin!"
Çantamı alıyordum ki elimden tutup engel oldu. "Yapma bunu! Ben sana cevap vermeden gitme! Kaçma benden!" dediğinde elinden kurtulmaya çalışıyordum. Gözlerinde farklı bir ifade vardı.
Söylediklerimle zaten rezil olmuştum bir de beni ağlarken görmesiyle daha da beter olmak istemiyordum. "Bırak beni," dediğimde başını iki yana salladı.
"Lütfen bırak, ağlarken görme beni," derken yine sesim titremişti. Ben mutlu olamıyordum. Ne zaman Taehyung ile bir araya gelsem dünyam başıma yıkılıyordu. Aslında mutluluğumun ağır basması gerekiyordu, eski Jeongguk olsaydı böyle olurdu. Mesela bana baktığı için ya da fark etmeden göz göze geldiğimiz için sevinir, o gün Lera ile sarılsa da çok umrumda olmazdı.
Ama bana bu kadar yakınken yaşadıklarım... Ağır geliyordu. Yapamıyordum.
"Lütfen, bırak gideyim." dediğimde elimi bıraktı. Bu muydu?
Gözlerimi kırpıştırdım birkaç saniye. Bir anlığına gitmek içimden gelmemişti. Yüzündeki ifade gitmememi söylüyordu ama elimi bırakmıştı.
"Her seferinde benden uzaklaşıyorsun, Jeon." derken sesi fısıltı şeklinde çıkmıştı. "Ben sana gelmeye çalışıyorum ve inan... İnan bana sexting yaptığın için, seni yatağa atmak istediğim için yapmıyorum bunu. Aklımı başımdan alıyorsun. Sikeyim! Bebek gibisin! Anlıyor musun..? Benim ol istiyorum. Bunu sikik bir sexting için yapmıyorum ama biz sexting sayesinde bir araya geldik, Jeon. Seni bu sayede tanıdım ve- Neyse..."
"Umarım aklındaki bütün soruların cevabını almışsındır." Montunu masanın üzerinden alıp, kapıya doğru ilerledi. Gidiyor mu? Gitmesin.
Kapının önündeyken omzu hizasında bana bakıp, "Bu sefer arkada kalan sen oldun... Umarım beni endişeyle arkanda bıraktığında ne hissettiğimi biraz olsun anlarsın." dedikten sonra daha fazla durmadı, uzaklaştı.
"Gitme!" diye fısıldadım titrek bir nefes verirken. Gitmesin beni arkasında bırakmasın. Beni yaptığımı yapmasın.
...
2 gün sonra...
Başımı, dayamış olduğum kollarımdan kaldırdım. Sweatimin kapüşonu gözlerimi kapatıyor ve biraz daha uykumun gelmesine sebep oluyordu.
"Hey Jeongguk! Dersler çoktan bitti, burada ne yapıyorsun?" diye soran sese doğru döndüm kısık gözlerimle. Eunwoo?
"Şey... Uyuya kalmışım da... Şimdi gidiyordum zaten." deyip oturduğum yerden kalktım. "İki gündür ölü gibisin, bir sebebi var mı?" diye sorduğunda, başımı iki yana salladım.
"Hayır, her zamanki halim." dediğimde yüzünü buruşturup, "Hayır, Tavşan," dedi ve kapüşonumu açıp saçlarımı karıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're just mine | taegguk
FanfictionJeongguk'un instagram hesabının çalınmasıyla birlikte, aynı gece hoşlandığı kişi Taehyung'a onu arzuladığıyla ilgili bir mesaj gider... Jeon Jeongguk, Kim Taehyung'un aslında nasıl biri olduğunu bilmeden onu olduğu gibi kabul eder ama peşinde olan...