yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen <33
keyifli okumalar 😽
Jeongguk...
"Yarın Miami'ye gidiyoruz."
Pekala, bu mükemmel bir haberdi ve bunu kutlayabilirdik. Çünkü aklımdan geçen türlü planları Miami'de gerçekleştirmek istiyordum. Son durağımızdı ve son derece özel ve güzel olmasını istiyordum.
Hızla oturduğum yerden kalktım, elimdeki kokteylin elime ve yere dökülmesini önemsemeden yanına ilerledim.
Ben ilerlerken kaşları çatılmış, garip bir ifadeyle bakmıştı.
Birazcık...
Birazcık sarhoş olabilirim ama sarhoş değildim. Mükemmel!
Tam yanına yaklaşmıştım ki ayağımın kaymasıyla tökezledim.
"Jeon!" diyen sesini duydum, endişeli çıkmıştı. Galiba düşeceğim sanmıştı. Kıkırdayarak ona baktım. Elimdeki bardakta neredeyse içecek kalmamıştı. Çoğunu, Taehyung'un yanına gideceğim diye yere dökmüştüm.
Ben hareketlenmeden yanıma ulaştı, gözleri hızla üzerimde dolandı. Adeta hasar kontrol gibi bir şey yapmıştı birkaç saniyede.
"Sarhoşsun." dedi eli belimi bulurken. Yutkunup başımı iki yana salladım. "Hayır, sarhoş değilim. Çok iyiyim."
"Neden çok içtin?"
"Herkes eğleniyordu, ben de gidip içtim. Kötü mü yapmışım, sevgilim?"
"Hayır, bebeğim. Çok iyi yapmışsın." dedikten sonra yanağıma bir öpücük kondurdu. Aklıma yeniden Miami'nin gelmesiyle, "Bunu kutlamalıyız." dedim.
"Neyi?" deyip anlamsızca baktığında gözlerimi devirip, elimdeki bardakta kalan son yudumu içtim ve kollarının arasından çıkarak masaya bıraktım boş bardağı.
"Miami'ye gidiyoruz, kutlamalıyız!" diye sevinçle konuştuğumda, Namjoon, "Taehyung, içkiyi biraz fazla kaçırmış olabilir. Hatta olabilirler. Çünkü aklı başında olan kişiler; Yoongi, Hoseok ve ben." demişti.
"Ya ben sarhoş değilim! Siz eğlenmeyi bilmiyorsunuz!" diye konuştuğumda Namjoon başını iki yana sallayarak gülmüştü.
"Gülmesene! Komik bir şey söylemedim."
"Bebeğim, haklısın. Gel yanıma."
Bakışlarım Taehyung'a döndü. "Taehyung bir şey söyle!" dediğimde Taehyung'un Namjoon'u ikna etmesini istiyordum.
Yani... Bilmiyorum, sadece istiyordum. Sarhoştum ama öyle olmadığıma ikna etmesini istiyordum.
"Taehyung, bence siz odaya çıkın, uçmuş bizim tavşan."
"O ne demek ya? Uçmuş, muçmuş? Çok kırıcısın ve ben dolaylı yoldan sarhoş demeye çalışıyorsun!"
"Çünkü öylesin, tavşan."
"Hayır değilim."
"Öylesin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're just mine | taegguk
FanfictionJeongguk'un instagram hesabının çalınmasıyla birlikte, aynı gece hoşlandığı kişi Taehyung'a onu arzuladığıyla ilgili bir mesaj gider... Jeon Jeongguk, Kim Taehyung'un aslında nasıl biri olduğunu bilmeden onu olduğu gibi kabul eder ama peşinde olan...