selamlarrr!!
nasılsınız? umarım hepiniz iyisinizdir.
öncelikle 70k için çoook teşekkür ederim! ekrana böyle 🥹 bakıyorum yeminle. yjm'ın bu kadar büyüyeceğini hiç tahmin etmemiştim. böylesine değer görmesi beni çok mutlu ediyor. teşekkürler <33
şimdi asıl konuya geçeyim.
bu sıralar cidden çok yoğunum, sizi ilk defa bu kadar çok beklettim farkındayım. üzgünüm ama elimden gelecek hiçbir şey yok. olabildiğine vakit ayırmaya çalışıyorum ama genelde çok yorgun olduğumdan pek biz şey yazamıyorum.
beklediğiniz için minnettarım, sonraki sefere daha az bekletmeye çalışacağım ama bunun garantisini de veremiyorum çünkü ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor. çok üzgünüm...
umarım beklediğinize değen, sizin beklentilerinizi karşılayabilecek bir bölüm olur.
son olarak, bu önemli.
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. bu gerçekten önemli. sizin oylarınız ve yorumlarınız sayesinde motive oluyorum. çok yorgun olsam bile gördüğüm güzel yorumlar sayesinde birkaç kelime de olsa yazmaya çalışıyorum. bu benim motive olmam açısından çok önemli, her şey sizin için ve sizin sayesinde.
oy ve yorumlarınızı bekliyor, okumak için sabırsızlanıyorum.
iyi okumalar 😽
Jeongguk...
Saatlerdir sevgilime hiçbir şekilde ulaşamıyordum.
Saat gecenin üçü olmuştu, mesaj atmış, defalarca aramıştım ama hiçbir cevap alamamıştım.
Endişeleniyordum ve eğer bir saat içinde cevap vermezse evine gidecektim.
Acaba uyumuş mu diye düşünmüştüm ama dakikalar önce instagramdan atmış olduğu hikayesi geliyordu aklıma.
Yeniden instagrama girip hikayesini belki de bininci defa izledim.
"Nerdesin sen?" diyerek instagramdan çıktım ve mesajlar kısmına girdim.
mesajlar
güzel bebeğim:
YA SEN NERDEİSN YA
ÇILDIRTACAK MISIN BENİ?
HİKAYE ATTIN BİR DE
nerdesin
bak kapattım capslocku
daha nazik böyle
bebeğini neden kızdırıyorsun?
taehyung bak yine sinirlenmeye başlıyorum
kaç saattir nerdesin sen?
(görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're just mine | taegguk
FanfictionJeongguk'un instagram hesabının çalınmasıyla birlikte, aynı gece hoşlandığı kişi Taehyung'a onu arzuladığıyla ilgili bir mesaj gider... Jeon Jeongguk, Kim Taehyung'un aslında nasıl biri olduğunu bilmeden onu olduğu gibi kabul eder ama peşinde olan...