23

3.7K 216 215
                                    

öncelikle sizi bu kadar beklettiğim için çok üzgünüm

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen <33

keyifli okumalar 😽



Jeongguk...

Yanağımdan boynuma inen ve dokunduğu her noktaya öpücük bırakan dolgunluklar sevgilime aitti.

Boynuma hafif bir öpücük bıraktıktan sonra, "Jeon," diye fısıldamıştı. Dudaklarımı büzüp, göğüsüne biraz daha yerleşmeye çalıştım. "Uyanmalısın bebeğim."

"Hm... Sadece birkaç dakika daha." diye mırıldandığımda kıkırdadığını duydum. "Pekala... Ben de o zamana kadar giyinmen için birkaç parça çıkarıp valizini kapatırım. Anlaştık mı?" dediğinde o kadar uzun konuşmuştu ki yüzümü buruşturup geçiştirmek için, "Tamam." dedim.

"Beni geçiştiriyorsun," dediğinde başımı iki yana sallayıp birbirine geçen kirpiklerimi zorlukla aralamaya çalıştım. "Seni yaramaz tavşan," dediğinde benimle eğlenmek istediğini anlamak zor değildi. "Şimdi seni öpeceğim ve kesinlikle uyanacaksın."

Gözlerimi müthiş bir hızla açmamla birlikte dudaklarıma kapanan dolgunluklar, donup kalmama sebep oldu. Birkaç saniye hareketsiz kalmış ve gözlerimi far görmüş tavşan gibi açmışken, dudakları yavaşça üst dudağımı kavradı. Bu hareketiyle birlikte gözlerimi kapatmış, ellerimi ensesine çıkarmıştım. Acelesiz bir tavırla üst dudağımı emerken, ben de alt dudağına birkaç dil darbesi bıraktım.

Elinin teki yanağıma çıkıp başımı hafifçe sağa döndürmem için yön verirken, ben de ensesindeki elimle aynı onun gibi yön verdim.

Dudaklarını araladığında hızla dilimi göndermek istemiştim ama ıslak bir sesle dudaklarımı birbirinden ayrıldıktan sonra diliyle dudaklarını ıslatıp yan bir şekilde sırıttı. "Günaydın, güzelim. Karşılık verdiğine göre uyanmışsın. Kalk bakalım seni uykucu tavşan."

"Hadi ama! Seni uyukluyken de öpebilirim, uyanmakla alakası yok." dedikten ona sırtımı dönmüş, üzerimdeki örtüyü yere fırlatarak biraz ferahlamaya çalışmıştım.

"Jeon," dedi sakince. Cevap vermeden gözlerimi kapattım. "Jeon, şu an feci çekici görünüyorsun." dediğinde gözlerimi yavaşça aralamıştım. Çekici mi? Niye ki, sadece uyumaya çalışıyordum.

Dizlerimi birazcık karnıma çekmiş yanımın üzerine yatıyordum. Bir elim yastığın altında diğeri ise yastığın üzerindeydi.

Taehyung doğrulduğunda esneyerek ona doğru baktım. "N-Neden çekiciymişim? Yeni kalkmış halimle çekici olduğumu mu söylüyorsun?"

"Evet... İzlerimi taşıyan boynunla birlikte taptığım ince belini açıkta bırakman daha sabahın ilk saatlerinde hiç iyi olmadı, bebeğim."

Yutkunup, doğruldum. Hızla tişörtü aşağıya çekerken uzanıp ellerimden tutarak engel oldu. Gözlerimi kırpıştırıp güzel yüzünü inceledim. Çok güzeldi. Niye bu kadar güzeldi benim sevgilim?

"Utanmanı istemiyorum, taptığımı söylüyorum çünkü mükemmel bir vücudun var."

"Ben... Elimde değil, utanma desen bile kendimi tutamıyorum. Yapım bu."

you're just mine | taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin