hoş geldinizz
buraya pek bir şey yazmadım, bölüm sonuna yazdım. orayı okumayı unutmayın.
oy ve yorum yapmayı da unutmayın.
keyifli okumalar 😽
[Lana Del Rey - Dark Paradise]
[James Arthur - Car's Outside]
Taehyung...
Birkaç saat sürmüş uçak yolculuğundan sonra valizimi girişte bırakarak takım elbisenin ceketini çıkartmış, üzerimdeki gömlekle birlikte yatağıma girip birkaç saat uyumuştum.
Şimdi ise uyanmışken hava çoktan kararmıştı.
Güneş yerini aya bırakmış, sokak lambalarıyla ay ışığının uzanmadığı yerler de aydınlanıyordu.
Ve ben birkaç haftadır tanımış olduğum ay gibi bembeyaz tene sahip ve büyüleyici bir kokusu olan Jeongguk'u daha önce hiç olmadığı kadar özlemiş olduğumu hissediyordum.
Çünkü iki gündür yoktum Seul'de.
Ve onu tanıdığım günden beri ondan uzakta geçirmiş olduğum saatler geçmek bilmiyordu. Ama yanına gidince de saatler saniye gibi geliyordu. Onunla daha fazla bakır geçirmek istiyordum. Daha iyi tanımak istiyordum.
Mesela ben yokken neler yaptı? O da beni özledi mi? Ya da ben onun kokusunu büyüleyici bulurken o benim hangi özelliğimden hoşlanıyordu?
Ya da hoşlanmıyordu...
Düşüncelerime söz geçiremeyeceğimi anladığımda yataktan kalkıp hızlı bir duş aldım.
Altıma sarmış olduğum havluyla birlikte giyinme odasına geldiğimde gözüme ilk olarak uzun zaman önce aldığım ama bir türlü giymediğini siyah deri ceketim çarptı.
Askıdan çıkarıp yatağımın üzerine fırlattığımda bu sefer tülden yapılma bir üstü aldım raftan.
Griye çalan koyu renk bir tüldü ve giyince tamamen içimi gösterecek olması zerre umrumda olmazken siyah dar bir pantolonu da koluma asıp yatağıma doğru ilerledim. Elimdekileri ceketin yanıma koyduktan sonra bir iç çamaşırı çıkartarak hızla üzerime giyinmiş, altımdaki havludan kurtularak seçmiş olduğum kıyafetleri giyinmiştim.
Gri tül uzun kolluydu ve yakası hafifçe büzülü bir. modeldi. Altımdaki siyah pantolona bir kemer geçirdikten sonra boynuma iki tane gümüş kolye takmıştım.
Sonra urumaya yüz tutam kıvrık tutamlarımdan kurtulmak için ebeveyn banyosuna ilerleyip saçlarımı kurutmuş, sonrasında ise her sabah yapmaya alışık olduğumdan hızlıca bir fon çekerek saçlarımın normalden daha uzun olarak gözlerimin önüne düşmesine izin vermiştim. Daha sonra çekmeceden çıkarmış olduğum siyah lastikle saçımı arkadan küçük bir topuz yapmıştım.
Evet, şimdi çok daha iyiydi.
Ceketimi de üzerime geçirdikten sonra üzerime bir iki fıs parfüm sıkıp evden çıkmıştım.
Gelmiş olduğum büyük bahçeli ev Jaehyun'a aitti. Maskeli bir parti yapmıştı. Bundan son anda haberim olduğu için maskesiz gelmiştim ama Jaehyun sorun olmadığını, kendinde fazladan maske olduğunu söylemişti.
Arabaya binmeden önce rahat sürebilmek amacıyla çıkarmış olduğum deri ceketimi yan koltukta alıp arabadan indim ve giriş kapısıma doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're just mine | taegguk
FanfictionJeongguk'un instagram hesabının çalınmasıyla birlikte, aynı gece hoşlandığı kişi Taehyung'a onu arzuladığıyla ilgili bir mesaj gider... Jeon Jeongguk, Kim Taehyung'un aslında nasıl biri olduğunu bilmeden onu olduğu gibi kabul eder ama peşinde olan...