35

2K 113 38
                                    

"Det kommer någon!"

Paniken sprider sig över rummet och Omar slår nästan ihjäl sig på vägen ut genom fönstret, synd att han inte lyckades. Ogge kastar sig först ifrån dörren för att sedan närma sig mot den igen och repeterar sedan rutinen i total panik. Jag ser förskräckt på Oscar som panikslaget försöker trycka sig ut genom fönstret efter Omar som antagligen inte hunnit tillräckligt långt ner för honom att få plats.

Jag springer dit och försöker stänga fönstret efter dem men Oscars hand stoppar mig. Innan jag vet ordet av det så har han gett mig ett sexigt flin och lutat sig framåt. Hans läppar tar kontakt med mina och han kysser mig hårt.

"Men det har ni inte tid med!"

Hör jag Omars panikslagna röst samtidigt som dörrens handtag börjar rycka. Oscars läppar lämnar mina och och han blinkar sexigt med ena ögat.

"Ses sen babe!"

Sedan börjar han klättra nedåt och jag ler fånigt tills Omar ser upp på mig. Då blänger jag genast för att döda.

"Felix öppna dörren!"

Min pappa. Han rycker i dörrhandtaget och jag stänger fort fönstret. Jag vänder mig om till en panikslagen Ogge. Han går fram och tillbaka, från och till dörren medan hans ögon står vidöppna.

"Vänta lite!"

Min röst låter jätte pipig och Ogge ser vättskrämt på mig. Jag går förbi honom och lägger handen på dörrhandtaget. Efter att jag tagit ett djupt andetag så öppnar jag den med mitt vanliga sten tuffa ansiktsuttryck.

"Vad gör du?"

Frågar min pappa med en bestämd röst, trots den rädslan jag just nu känner så är min röst helt stadig.

"Vadårå!"

Han slår hastigt upp dörren och drar förvirrat ihop ögonen när han ser Ogge ståendes mitt i rummet i endast kalsonger.

"Vad fan håller ni på med?"

Ryter han innan han smäller igen dörren efter sig. Med ens är både jag och Ogge uppsmällda mot väggen.

"Inget inget inget alls!"

Piper Ogge panikslaget med likblekt ansikte och jag slår argt bort min pappas arm.

"Va fan gör du?"

Ryter jag tillbaka och han ger mig en dödande blick. Dock möter jag den som aldrig förr. Han får bara inte veta vad som försiggår, jag måste spela lugn. Trots att mitt hjärta hamrar som en vettskrämd kanins. Han får bara inte veta om Oscar!

"Jag hörde röster och grymtande läten men inte fan trodde jag att det var min son med Anders fuvking son!"

Skriker han förbannat och jag spärrar mentalt upp ögonen över min pappas skrikande ord. Han tror att jag och Ogge? När jag tar en närmare titt på oss så har Ogge gaska rufsigt hår efter sin fight med Omar medan mitt hår antagligen är ett mästerverk efter Oscars hungriga händer. Att vi båda två endast har kalsonger på oss hjälper inte situationen. För att inte tala om mina sugmärken som fortfarande inte lättat efter Oscars läppar.

Hur som helst så håller jag mig lugn utåt medan jag dör inombords och gör endast en äcklad min mot Ogge och ser sedan äcklat på min pappa.

"Va fan uugghh!"

Pappa ser bestämt in i mina ögon och jag möter dem stenhårt. Allt för att dölja sanningen.

"Varför har ni inga kläder på er? Och Felix du har fucking sugmärken!"

GängkrigetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant