Selamınaleyküm güzellerim. Oy verip, yorum yapmayı unutmayın.Bölüm şarkısı: Ali Kınık, çal kemancı
Tolga güvenç, öyle bir sevdaya düşmüşüm vay vay
Melike şahin, geri verİyi okumalar.🤍
Açılan çiçek beraberinde, diken de getirir.
Değişen hayatlarımız her türlü yoluna giriyordu. Girmek zorunda kalan bir hayatımız vardı çünkü.
Mecburi yapılan her şeyin sonucu kötü sonlanacak diye birşey yoktu. Allah biz kullarına, her zaman ikinci bir şansı hatta, her türlü yanlışımıza rağmen birden fazla şans, hatayı telafi etme ve son olarak sabır edenleri mükafatlandırarak sonlandırdı.
Sabrın sonu selamettir diye boşuna dememişlerdi.
Melek de şuan sabır ediyor ve olacakları yüklenecek, tüm herşeye evet diyecekti. Elinin altında ki, kapı kolunu, indirdi. Ve böylelikle; tüm herşeyi kabul etmiş oluyor.
Kapının açılmasıyla herkes susmuştu. Kapının hemen önünde duran Cemal ağa, açılan kapıyla içeri adımladı.
Melek, Cemal Ağa'nın içeri girmesiyle, "Hoşgeldiniz." dedi saygıyla. Babası ve Amcası Cemal ağa'yı içeri doğru yönlendirdi. Dilan hanım, güzeller güzeli gelinini görmesiyle, hayretler içerinde baka kaldı. Ona doğru adımladı, "Hoşgeldiniz Dilan hanım." dedi Melek Dilan hanıma sarılarak. Dilan hanım meleğin kulağına doğru, "Teyze de yavrum. Artık teyzen oldum."dedi.
Melek, böyle demesine sevinmişti. Çünkü o da ne diyeceğini bilmediği için, hanım diyordu. Ve teyze demesi, daha iyi olacaktı diye düşünüyordu. Sıcak bir gülümsemeyle, "Bundan sonra derim Dilan teyze." dedi. Gelinin akılı olmasıyla içten içe, çok seviniyordu. "Maşallah çok güzel olmuşsun. Azad'ım gözünü senden alamayacak valla." sanki mecburi bir evlilik değilmiş ve Melek, Azad severek nişanlanıyormuş gibiydi. Bir kaç saniye, öyle hissetti Melek. Ama biliyordu ki, yanında ki arkadaşları için böyle demişti Dilan teyzesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARETİM SENSİN
Teen FictionO gece konuşulan, anlaşılan hiç bir şey gerçekleştirilmemeliydi. Ama gerçekleşti. Gerçeklere kör olan gözleri, ailesinin kalbine doğru hedef aldığı kurşun sayesinde öğrendi Melek. Çok güvendiği dağ yıkıldı ve altında kaldı. Kendini hiç bilmediği...