❦17. Bölüm: "KÖR BIÇAĞIN UCUNDA Kİ; MUTLULUK"

9.5K 366 68
                                    

Herkese merhabar!
Bölümü istediğinizin için PART halinde yazdık. Çünkü çok uzun oluyordu ve biz yetiştiremedik. Belki kızıyorsunuz bize ama, bizim hayatımız o kadar aksiyonlu geçiyor ki, anlatamayız.. lütfen anlayış gösterin.

Sevgilerle.

Keyifli okumalar.

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
Satır arası duygu ve düşüncelerinizi belirtin.☺️

Medya: Meleğin giydiği gelinlik!

Medya: Meleğin giydiği gelinlik!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Part I

Melek saygınoğlu

Sokak kedisi gibi, birbirini kovalayan ikiliyi izleyince gülmeden duramıyordum. Harbiden, nasıl bir ortama düştüğüm hakkında, hiç bir fikrim yoktu ama, zihnimde seni yerler, yerler şarkısı çalıyordu. Zira sabahtan beri, Gizem elindeki davula vurarak, şarkıyı Demir'in peşinden koşarak söyleniyordu. Demir ise, korkmuş gibi yapıp Karsu'nun arkasına saklanıyordu.

Demir, gelme dedikçe Gizem, "Sen bizim mahalleye geldin geleli canım, bizde ne akıl kaldı ne fikir." Diyip şarkıyı söylüyordu. Tüm olanları unutturan bu gece, ne saçma bir gidişata sahipti yahu!

Bir ağlayıp bir gülüyoruz, bizimde durmuz iyi değil.

Durumun iyi değil Melek..

Kendi kendime kıkırdadım.

"Neden gülüyorsun?" Olduğum yerden sıçradım. Korkmuştum, Azad'ın aniden seslenmesiyle. Kendisi telefon görüşmesi yaptığı için iki saattir, ortalıkta yoktu. Ve geldiğinde sessiz sedasız gelmişti. "Korkutmak istemedim, kusura bakma." Bilerek yapmamıştı sonuçta. "Sorun değil," Marshmello?

"Demir ve Gizem'e gülüyorum." Sorusuna cevap vermek istercesine tekradan konuştum. Azad, dediklerimden birşey anlamamış olacak ki, kaşlarını çattı. Başımla ilerde olan, kovalamacayı gösterdim. Azad, oraya doğru dönünce şaşkınlıkla, duraksadı. Müziğin yüksek gürültülü sesinden dolayı, sesimi duymayacağını düşünmüş olacak ki, hiç birşey demeden sinirli bir şekilde oraya doğru yürüdü. Akıllı adam vesselam. Önümde duran masaya dirseklerimi yaslayıp, ellerimin arasına aldım başımı, ve keyifle olacak tartışmayı izlemeye başladım. Resmen, türk dizisi izliyorum şuan. Kous, entirika, şarkılar, kovalamaca.. çapkın Ferit misali ordan oraya koşan Demir'den hiç bahsetmiyorum bile..

Azad, Karsu'nun kolunu tutup, aralarından almaya çalıştı lakin, Demir Karsu'nun koluna kene gibi yapıştığı için alamadı. Abi olmakta zor valla, şimdi kız kardeşini tutan bir adam var ki bu adam senin en yakın arkadaşın.. Biraz sinir krizi geçirme sebebi olabilir Azad için sonuçta Azad haşin halis mullis bir, Kürt erkeği.. iç sesim kahkaha atarken, dışımdan gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum. Karsu sıkılmış olacak ki, karışmışıyor, sadece ordan oraya çekilişini izliyordu..

ESARETİM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin