❦29. Bölüm: "KALP NABZI"

9.5K 463 458
                                    

Yeni bölüm geldi!
Oy verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyoruz. İyi okumalar dileriz.
Oy: 400
Yorum: 400

"Muhtemelen aşk."

Kalbin nabzı onun dedikleriyle hızlandı. Genç kadın bugün ilk kez kalbinin nabzını hissediyordu. Gerçek anlamda kalbi yaşıyordu.

Dudaklarına kararmış gözlerle bakan adamın ona yaklaşmasıyla öpüşmeye hazır gibiydi. Azad dudaklarını Melek'in dolgun dudaklarının üzerine bırakırken sessizce fısıldadı. "Seni seviyorum Melek."

Kalbi bu gümbürtünün içinden bir tek sese odaklandı ki o ses korkutucu ve yüksek bir silah sesiydi.

Melek korkuyla dengesini kaybedip geriye doğru giderken havuza düşmüştü.

"Siktir!"

Azad ağzının içinde küfredip suya düşen Melek'in peşinden suya atladı. Suyun yüzeyine çıkan Melek nefes nefese kalmış bir şekilde soluk alıyordu. Azad ona yaklaşıp, "İyi misin?" diye sordu korkuyla. Melek'e bir şey olma düşüncesi bile kalbini ağrıtıyordu.

"İyiyim." Dedi Melek titrer bir şekilde. Azad Melek'in beline kolunu dolayıp havuz merdivenine doğru ilerletti. "Hangi şerefsizse göstereceğim gününü." Şerefsiz kelimesini sansürlü söylemişti. Melek bu hareketine kıkırdadı. Titreyen dudakları bir birine çarpmasına rağmen onu gülümsetmişti. Elini Azad'ın boynuna sıkıca sardı.

"Neye gülüyorsun?" Dedi Azad yumuşak bir sesle. Melek omuz silkinip, "Hiç..." dedi. Azad havuz merdivenine ayak basar basmaz Melek'i kucakladı. Melek bununla rahat yer bulmuş gibi daha da sokuldu Azad'a. Şehir içi sıcaktı ama burada soğuk rüzgar esiyordu. Melek üşümüştü ve Azad'ın suya girmesine rağmen sıcak bedeninden medet umuyordu.

Azad ona sarılan kızı hızlı adımlarla içeri soktu. "Üşüdün değil mi?" diye sorunca başını sallamıştı ağırca. Başını yaslandığı boyun girintisine yüzünü gömdü. Ilık nefesi Azad'ın boynuna vuruyor onu huylandırıyordu ama onunla beraber haz da veriyordu. Odalarına çıkarttı Melek'i.

Odanın içine bırakmadan direk duşa götürüp kabinin içine bıraktı. Kendisi de girip, sıcak suyu ayarlayıp Melek'i altına çekti. Melek donduğundan ses çıkarmadan Azad'ı izliyordu. Kendini onun ellerine teslim etmişti. Birbirlerine aşk itirafı etmişlerdi. Karşılıksız değildi. Seviyordu Azad'da Melek'i.

Azad Melek'in üstünde ki elbiseyi çıkarmak istiyordu ama Melek yanlış anlar da ondan uzaklaşır diye teklif bile edemiyordu. Sıcak suyu Melek'in tüm bedenini ısıtması duş başlığını bedenin her yerinde dolandırdı. Melek onu dudağında yarım tebessümle izliyordu. Azad suyu kapatmadan duş başlığını yerine taktı. O sırada Melek'in üzerin eğilmişti. Melek de bunu fırsat bilerek kollarını Azad'ın beline sardı. Niye yaptı bilmiyordu ama sarılmak istiyordu. Azad beline sarılan kolla şaşırsa da bozmadan o da elini Melek'in beline yaslayıp kendine çekti. Başlarından aşağı su damlacıkları akarken onlar sarılıyordular.

Azad şefkatle Melek'in saçlarını okşadı. "Donuyorum.". Dedi Melek. Sıcak su bedenini ısıtmasına rağmen donuyordu. Hassas bir bedeni vardı. Hiç soğuğa gelemiyordu.

Azad suyu kapatıp, "Burada bekle ben üstümü değiştirip sana kıyafet getireceğim." Diyip duşa kabinden çıktı. Melek ise ellerini bir birine dolayıp Azad'ı bekledi. Çok geçmeden Azad kıyafetleri lavabo tezgaha bıraktığını söyleyip çıktı. Melek hemen duşa kabinden çıkıp üstünde ki ıslak kıyafetleri çıkarıp kirli sepetine koydu. Islak saçlarından su damlacıkları damlıyordu ama yapacak bir şey yoktu. Hızlıca Azad'ın getirdiği iç çamaşırlarını ve pijama takımını giydi. Azad'ın ona iç çamaşırı getirmesi onu utandırdı ama sorun etmedi.

ESARETİM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin