❦28. Bölüm: "MUHTEMELEN AŞK"

7.7K 481 347
                                    

Evettt beklenen bölüm geldi! Tam olarak içimize sinmese de sizin bölümü istemeniz üzerine yayımlamaya karar verdik. Cümle bozuklukları ve yazım yanlışları olabilir. Bizde sizinle birlikte okuyup düzenleyeceğiz bilginize.

Oy verip yorum yapmayı unutmayınız. Sizleri çokkk seviyoruz. 💗

Sınır koyacağız çünkü, oy vermeyip yorum yapmayanlar var. Ondan dolayı anlayışla karşılayalım. İyi okumlar dileriz. 😚

Vote; 250
Yorum; 300

ESARETİM SENSİN

28. BÖLÜM

MUHTEMELEN AŞK

10/4/2022

Nasıl başlanır bilemiyorum ama sevdim demek istiyorum.

Çok sevdim. Kendimden, dünyadan, tüm insanlıktan daha çok sevdim.

Sevmek için sebep aramadım hiç, sesim yetti kalbime diyor ya Ahmed Arif, işte öyle Melek. Kendin geldin düştün kalbime. Ben sebep aramadım seni sevmek için, ben istemezdim sensizlik denen illetin yüreğime düşmesini...

Ama kendin geldin vallahi.

Ben senden uzaklaşmak istedim ama yine de sen kendin geldin bana. Paçalarıma tutunup ağlamasaydın, şekerini benimle paylaşmasaydın, takım kurduğumuz da her zaman benim takımında olmak istemeseydin ben çekilir miydim sana?

Söyle bana kimin suçu şimdi?

Sen bilmedin belki hiç bir zaman sana neden böyle baktığımı, fakat ben bakışlarımda sana sevda şiirleri okuyordum. Gözlerine bakınca hemen dilimden şiirler dökülüyordu.

Ben seni şiirlerle sevdim. Sen ise şiirlerimi hiç bir zaman duymadın. Görmedin.

Herkesi gören sen neden beni görmedin?

Arsız gibi sitem etmekten alıkoyamıyorum kendimi. Çünkü seviyorum Melek. Biliyorum evlendin. Mutlusun ve inan bana mutlu olman beni daha da çok mutlu ediyor ama yanında bir başkasını görmek beni öldürüyor.

Onunla seni düşününce ölüyorum.

Bir insan bir insanı bu kadar çok sevmemeli. Bunun olması suç gerek yoksa ben kafayı yiyeceğim.

Kızma bana. Belki de hiç okumayacak, hiç bilmeyeceksin ama bu satırlarda özgürce dile getirmek istiyorum.

Çok seviyorum Melek.

Kalbimi söküp atmak istiyorum. Yaşamak istemiyorum bu sevdayla. Ama arsız gibi dönüp dolaşıp sana geliyorum. Bu mektubu okumayacağını biliyorum ama son kez içimi dökmek istiyorum.

Geceler gündüze dönene kadar seni düşündüğümü bil istiyorum. Hastanede biri Melek dedi mi dönüp baktığımı, şakayık çiçeklerini gördüğümde sana aldığımı, yeşil görünce aklıma ilk senin gelişini bil istiyorum. Ama merak etme bunları yaparken hep bir taraftan da vazgeçiyorum.

ESARETİM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin