Merhaba💜💜
Oy'larınız için teşekkür eder, yorumlarınızdan öperim!
⚜️
Günün sonunda yorgun bedenimi koltuğa bırakmış öylece televizyon izliyordum.Teyzemin yanına uğramamız bana pahalıya patlamıştı.
Sağolsun İnci hanımcığım beni bırakmamış, kızları gönderdikten sonra çıkış saatine kadar fırında çalıştırmıştı.
Sabahki halimin geçtiğini görünce bu fırsatı değerlendirmişti. Ben de selam vermeye gittiğime bin pişman bir halde pişen ekmekleri yerleştirmiştim.Kumandayı dizimin üstüne bıraktığım sırada yan tarafımdan teyzemin uzanması bir oldu. Odada yalnızca ikimiz vardık. Annemler yatmaya çekilmiş, Emir ise kendi halinde odasında, bilgisayar oyunlarıyla ilgileniyordu.
"Yavaş olsaydın teyze,"
Mayışık vücudum koltukta kaymış, yüzüm teyzeme dönüktü.
"Kaç saattir açtığın saçma şeyi izliyoruz, tahammül edemeyeceğim artık."
Kumandayı televizyona tutup kanalları gezdi. Birinde durduğunda yüzüne gülümseme yayılırken kollarını göğsünde bağlayarak geriye yaslandı. Kumanda ise kolları ve göğsü arasına sıkışmıştı.
"Bu çok güzel yani? Açtığın şeye bak,"
Elimle gelişi güzel bir şekilde ekranı gösterirken yüzümü buruşturdum. Açtığı şey hiç de güzel değildi.Uzandığım yerden doğrulup ayağa kalkarken yüzümü avuçlayıp sıktım. Her yerim uyuşmuştu iki dakikada.
"Ben yatmaya gidiyorum,"
"Otursana ya! Ne güzel teyze yeğen kalmışız başbaşa,"
Çözülen saçlarımı tokasından kurtarıp yeniden topladım.
"Televizyon izleyerek vakit öldürmeyi inan çok isterdim ama çok uykum geldi. Bugün izinli olduğum halde öğleden sonra çalıştırdın beni, unuttun mu?"
Kumanda bulunan elini kaldırıp 'kış kış' dercesine salladı.
"Aman tamam, git yat! Bir şey demeye gelmiyor,"
Salondan çıkmak için bir adım atmıştım ki kapının tıkılandığını duydum.
"Kapı mı çalıyor?"
Teyzeme döndüğümde başıyla onayladı beni. Televizyonun sesini dondurup oturduğu yerden kalktı. Bu saatte kim gelmiş olabilirdi, hiçbir fikrimiz yoktu."Babamı uyandırayım mı?"
Önden gidip salondan çıktığında sessiz olmaya dikkat ederek peşinden kapının girişine koştum.
"Bekle bi' dakika, sessiz ol!"
Teyzemin dudağına bastırdığı işaret parmağına bakarak başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERAH
RomansaBir mahalle hikayesidir.🕊 {Yayınlanma tarihi 26 Şubat 2022} "Wattpad" de #1 ❤️ "Hikaye" kategorisinde #1 "Eski" kategorisinde #1