BAB 16

6.9K 392 7
                                    

"And now little girl.. just two of us..You and Me" sinis sekali suara Sehun, tubuhnya cuba merapati kau. Kau yang semakin lama kebelakang dan akhirnya diri kau kini sudah didapati terduduk di atas sofa.

Mata kau memandang kearah Sehun yang senyumannya usah dikata seperti vampire kehausan darah sahaja. Tubuh kau kini sudah berada dibawah Sehun, Wajahnya menghampiri leher kau dengan senyuman sinisnya masih tidak lekang itu.

"Se-sehun...aku jerit nanti.." Tangan kecil kau mula menolak tubuh Sehun, tetapi namja itu semakin ditolak, semakin dekat pula. Jarak antara kau dengan Sehun hanya beberapa cm sahaja, sehinggkan nafas hangat sehun kau merasainya di muka kau.

"Kau nak tolong sangat kan..." senyuman nakal diberi, semakin lama Sehun mendekati kau. Bagi kau ketika itu Sehun bukan seperti yang dilihat selalu, dia seoerti dirasuk sejenis hantu yang mengerunkan dan amat memerlukan penampor dari siam sana. Tetapi dengan tangan kau di pegang kuat oleh Sehun bergitu susah untuk kau melepaskan diri namja itu.

Dalam fikiran kau sudah melakar pelbagai perkara yang bakal berlaku. Sehun yang tidak ubah seperti perogol bersiri itu semakin menjadi-jadi. Air mata kau sudah mula pecah apabila merasakan sesuatu yang hangat melekat di leher kau.

_________________________

"Hye Bro~ kau kenapa ?" Soalan manusia yang berada di hadapan dan telah membuatkan lamunannya terhenti. Di pandang manusia itu dan otak ligat berfikir dari mana wujudnya namja comel itu.

"Kau okey bro?"ditanyakannya lagi soalan yang sama,tetapi dengan wajah yang berbeza. Tadi dengan wajah yang panik cuma sekrang ia berubah menjadi wajah yang normal.

"Xiumin ?" Seperti tidak percaya bahawa sahabat baiknya di China kini berada di hadapannya.

"SeokMin, tolong tampar oppa kejap.." Dipaksa si adik yang berada disebelah untuk menamparnya. Dengan wajah yang ceria, telefon diletak di atas meja dan dengan bersemangat di cium tapak tangannya...

PANGGGG!!!

Tamparan kuat hinggap di pipi Luhan, kelihatan merah di pipi kanannya akibat ditampar. Kesemua mata di dalam cafe itu memandang kearah mereka berempat dengan pandang terkejut. Dalam fikiran mereka mungkin si lelaki itu berlaku curang terhadap teman wanitanya dan kemungkinan itu dia mendapat tamparan percuma.

Digosok pipi dengan mulut yang muncung, sakit usah dikata pipi kelihatan biru sedikit . Senyuman adik kini makin lebar apabila tercapai juga hajatnya untuk menyentuh pipi si abang dengan penuh kasih sayang. Di ambil telefonnya kembali dan menyambung kerjanya semula.

"Haha.. Yang suruh SeokMin tampar tuh kenapa ? Kan dah kena...Iya ini aku Xiumin .." dengan senyuman ceriannya, dia memandang manusia dihadapan yang sedang mengaduh kesakitan,perasaan kasihan mula timbul apabila wajah namja itu biru sedikit.

"Aku ingat ini mimpi.. sebab kau ada depan aku. Bukan kau kata , kau nak jumpa girlfriend kau ka?" Di pandang Xiumin dengan wajah tidak percaya.

Maka dengan ayat yang mengatakan bahawa lelaki yang bernama Xiumin itu mahu berjumpa dengan Girlfriendnya, air yang disedut oleh ChenMi tersembur kehadapan. Nasib baik SeokMin berjaya mengelak kalau tidak mungkin bakal berlaku sebuah pergaduhan di dalam cafe itu.

"Kamu kenapa ChenMi ?" kali ini pandangannya beralih pada si adik yang berada disebelah sahabat baiknya itu.

"Oppa.. oppa tak tahu lagi ka?" SeokMin mula memandang dengan wajah yang sukar untuk mempercayai manusia disebelahnya. Tidak mungkin Luhan tidak tahu akan cerita hangit ini. Di tenung wajah si abang seperti si abang baru sahaja melakukan kesalahan terbesar.

15🍒 - WIFE 19 YEARS OLD [COMPLETE]Where stories live. Discover now