" I said NO !!" Jeritan nyaring milik seseorang membuatkan suasana disekelilingnya sunyi sepi, hanya kedengaran bunyi gemerincing yang berlaga sesama sendiri takala ditiup angin.
"Wae ? Salahkah ? Ala... Sehun ! Please..." dengan mata terkebil-kebil menunjukkan elemen comel bagi mencairkan hati milik namja yang bernama Sehun supaya beliau menerima cadangan beliau itu.
"NO ! Means NO Y/N ! or kau nak suruh aku sedarkan kau?!" Tegas sekali suara Sehun ketika itu, tetapi sedikit langsung tidak memberi kesan terhadap kau yang masih menumpang simpati terhadapnya.
"Cis ! Kau kedekut ! Macam nih husband?" Kini kau mula mempersoalkan statusnya sebagai suami terhadap kau,mulut sudah muncung sedepa dengan sikap kedekut Sehun.
"Biarlah..." dengan selamba Sehun melabuhkan punggungnya di sebelah kau , kaki diangkat dan diletak di atas meja seperti 'Big Boss' manakala tangannya di letak ke atas bahu kau seperti tidak bersalah pula wajahnya ketika itu.
Kau sudah menayang wajah meluat akan kelakuan sehun yang sedang berfoya-foya akan kemenangannya. Buah anggur yang selama ini menjadi makanan kau untuk menonton television kini di makan oleh Sehun dengan steatmeant nya 'Aku Suami , Aku kisah?'
"Biarlah.." diajuk kembali cara Sehun bercakap.
"Aikk.. kang aku jalankan tanggungjawab sebagai suami kang tak terjalan kau nanti" mata masih tertacap di screen television tetapi mulutnya berjaya mengeluarkan aura kenakalan.
"Biarlah.." tanpa mendengar apa yang Sehun katakan , kau terus sahaja mengajuk cara Sehun.
Entah apa yang sudah merasuk Sehun, terus sahaja dia mencempung tubuh kecil kau.
"YAHHH !!! SEHUN !!! Kau nak buat apa ni?!" Muka sudah cuak apabila elihat langkah Sehun selamba sahaja berjalan menuju ke kamar bilik kau.
"Buat tugasan Suami Isteri , Husband and Wife la sayang..." Senyuman nakal terbit diwajah milik Sehun. Memang tidak dinafikan lagi wajah Sehun ketika itu sememangnya menawan diwajah kau dan ia seolah-olah memukau kau ketika itu.
"Ta-tapi bu-bukan kita...." belum sempat kau menghabiskan kata-kata suci dari bibir kecil kau , sesuatu yang hangat telah membuatkan kau terdiam dan terkaku dalam pada masa yang sama.
Mata dibulatkan serta merta takala kau melihat sesuatu yang melekat dibibir kau dengan jelas. Sedaya upaya kau menolak tubuh jantannya, tetapi apakan daya kerana dia seorang lelaki tidak memberi peluang uat kau yang sudah kelihatan akan pengsan akibat tidak cukup nafas itu.
TING TONG ! TING TONG !
Bunyi loceng rumah telah membatalkan niat Sehun untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai suami mithali terhadap kau. Nafas kau sudah kembali teratur seperti sedia kala , muka usah dikata sudah memerah akibat tidakan mengejut sehun itu.
______________________________________________
"True or Dare!" jeritan nyaring milik seorang yang bergelar wanita membuatkan ketiga-tiga manusia dihadapannya memandang menyampah akan kelakuannya yang overdose itu.
"Palli Oppa !!!" di goncang tangan milik namja yang bergelar oppa itu tanpa segan dan silu.
"True" jawab malas berserta dengan wajah mahalnya itu.
"Okey apa oppa buat dengan Y/N sebelum kami berdua datang ke rumah oppa?" kening terangkat sedikit berserta dengan senyuman kejam ditayangkan.
Sehun mengecilkan matanya memandang manusia yang sudah menempah maut itu. Tetapi wajahnya masih menanyangkan bertapa tenangnya dia pada ketika itu, walhal dalam hati sudah siap akan segala bala tentera amukannya terhadap manusia tersebut. Baginya mereka sengaja menganggu masanya yang bergitu bermakna.
YOU ARE READING
15🍒 - WIFE 19 YEARS OLD [COMPLETE]
Fanfiction"Aku akan buat kau jatuh cinta,kepada ku walau kau tak cinta" Suami yang bersikap dingin? Mampukah hidup mereka bahagia seperti cerita novel dan Drama Romantik di TV? Lagi-lagi ibu sendiri tidak pernah menerima isterinya.. Orang selalu cakap, sayang...