BAB 33

4K 342 14
                                    

Lengan Sehun dipeluk dengan erat bagaikan dia seperti tidak mahu melepaskan Sehun seketika. Kepalanya di letak di bahu Sehun tanpa ada perasaan malu sedikit terhadap kau yang masih lagi terkebil-kebil melihat pasangan tersebut. Entah kenapa kau merasa seperti mahu menghempuk gadis tersebut dengan 'helmet' yang masih dipegang oleh kau.

"Sehun oppa, I miss you so much !" Suara manja mula terbit dan mengakibatkan kau seperti mahu muntah sahaja takala melihat aksi tersebut.

"Sehun aku masuk bilik dulu" Dingin sekali suara kau dan tidak langsung memandang wajah Sehun yang masih tersenyum melihat gadis tersebut.

"Y/N ke--" belum sempat Sehun memberhentikan kau, kau sudah pun melangkah masuk kedalam bilik.

"Oppa..dia perempuan simpanan baru oppa eikk.." dengan bergitu naif dia menanyakan soalan buat Sehun.

Kepala milik gadis tersebut dengan senang hati di ketuk tanpa ada sedikit perasaan kasihan.

"Yakkk ! Oppa kenapa ?!" digosok tempat yang diketuk oleh Sehun dengan muncung yang sudah sedepa. Menyesal kerana mention gadis yang baru sahaja berlalu itu adalah perempuan simpanan Sehun.

"She is my wife" Hanya satu nafas sahaja dia menerangkan siapa gadis yang berlalu pergi.

"Wuttttt... your wife ? WOW !!! Kahwin tak ngajak ! Hate you Kambing !!! bantal yang menjadi hiasan di atas sofa di ambil dan di pukul Sehun dengan kuat. Perasaannya sekarang sudah pada tahap bersalah, dek kerana bersawit dengan sehun.

"Yahhh sakitlah ! itulah orang dah jemput, sibuk dekat Italy sana .. PADAN MUKA !!!" Lidah dijelirkan seperti kanak-kanak sahaja kelakuan mereka.

"Malam ni aku cheack- in your house dear "

"Berambus sana ! Semak .."

"YAHH ! aku bersalah sekarang.. dengan your wife " kepala ditunduk , dia benar-benar rasa bersalah apabila dengan selamba sahaja memeluk Sehun dihadapan kau.

________________________________

Pintu bilik kau diketuk dengan penuh kesopanan dan kesusilaan. Jantung usah dikata sudah berdegub dengan kencang, peluh mula menitik.. hanya menanti kau membuka pintu. Sebaik sahaja pintu bilik kau dibuka, tanpa dijemput masuk 'dia' terus sahaja meluru masuk dan menolak kau sehingga kau sendiri terduduk di atas katil.

"YAHH Sehun ! kau kena--" mulut kau ditekup oleh Sehun supaya memberhentikan jeritan kau.

"Aku tidur sini" tiga perkataan yang membuatkan kau menelopong seketika.

"Perjanjian yang kau buat tu.."

"Abaikan , dan mohon kau koyak segala perjanjian yang tersemat dalam otak kau" kepala kau di tunjainya dengan perlahan.

"Asal tak tidur bilik kau?" ditepis tangan sehun dan mula menanyakan soalan cepumas.

"Heeee..." sengihan seperti 'kerang busuk' di tunjukkan buat diri kau yang sudah berpeluk tubuh.

________________________________________

"Kau pergi tidur dengan Y/N" ditolak tubuh gadis tersebut .

"NO ! kau tidur dengan bini kau ! supaya senang aku dapat dua pupu yang ramai" ketawa jahat sudah mula kedengaran , tidak sempat Sehun mahu melawan , bantal milik Sehun sudah dicampak tanpa perasaan kasihan terbit di hati. Pintu bilik sehun ditutup rapat , dan dengan itu TERpaksa Sehun meringankan kakinya untuk menampak ke bilik kau.

"Siap kau esok !" dendam sudah terlakar di mindanya. Pelbagai aksi kurang moral bakal dia sendiri lakukan buat manusia yang datang tanpa diundang.

15🍒 - WIFE 19 YEARS OLD [COMPLETE]Where stories live. Discover now