BAB 30

4.5K 315 26
                                    

Ini dinamakan 'nasi sudah menjadi bubur' , Peluh mula terbit di wajahnya, menyesal akan benda yang sudah berlaku kepadanya hari ini. Di pandang wajah manusia di hadapanya untuk meminta belas kasihan tetapi hampa , kerana manusia di hadapannya seolah-olah tidak mengenali erti perasaan kasihan.

"Sehun.." Di panggil dengan lembut sekali supaya manusia tersebut memberi sepenuh perhatian terhadapnya.

"What ?!"

"Please..." muka kasihan ditayangkan supaya diri kau bergitu dalam keadaan yang perlu dikasihi.

"You want to know something dear ?"

"Apa ?" Kening di angkat.

Wajah sehun dirapatkan dengan telinga kau. Kau seperti dapat merasai hembusan nafasnya di telinga kau, dan pada masanya jantung kau sendiri tidak berhenti mengepam sekuat yang boleh agar darah berjaya berjalan dengan lancar tanpa ada halangan.

"I'm so excited with your game" dengan senyuman sinis milik Sehun menambahkan lagi degupan jantung ke tahap yang maksimum. Wajah kau seperti mahu menagis sahaja pada waktu itu, tetapi kau dengan semangat menepis tagisan kau yang boleh sahaja meletus bila-bila masa sahaja.

"Sehun... please ..."

"I say no baby"

Dengan itu , maka kau sudah masuk dengan jerat plan 'game' kau sendiri .

________________________________________________

Dengan langkah yang berhati-hati kau susun, berkat kepandaian kau dengan menutup segala bekalan elektrik untuk memudahkan kerja kau berhasil. Senyuman bangga terbit di wajah kau, kau yang sudah masak akan susun atur ruangan rumah milik suami kau memudahkan lagi kerja kau pada waktu itu.

Harapan bergitu tinggi agar tidak tertangkap dengan sehun dalam aktiviti kau pada waktu ini. Kau dapat merasakan akan sebuah kemenangan dalam 'permainan' yang dicipta oleh kau sendiri.

'PAAAKKK'

Seperti terkena renjatan elektrik sahaja kau pada waktu itu. Perbuatan kau dengan serta merta berhenti, tidak berani kau berpusing memandang kearah 'makhluk' yang sudah membuatkan 'permainan' kau gagal.

"What are you doing Y/N"

Apabila suara 'makhluk' tersebut kedengaran di corong telinga kau, tanpa disuruh kau sudah berpusing memandang kearah 'makhluk' tersebut. Mata kau sudah tertutup rapat dan menanti apa yang bakal kau terima nanti.

"Aku cakap kau buat apa?" Suara garau mula kedengaran, bagi kau suara sebergitu sebaiknya bagi kau untuk memandang wajahnya sebelum kau kena dengan lebih parah lagi.

Dengan berseluar pendek , rambut hitamnya yang agak berserabut dan berbaju tanpa lengan (singlet) membuatkan dirinya kelihatan amat kacak. Mahu sahaja kau memeluk dan ber'fangirl' maut dengan dirinya, tetapi apakan daya , waktu pada ketika itu tidak bergitu baik dan tidak sesuai jika kau melakukan acara 'fangirl' .

Mata kau tidak berkelip memandang dirinya yang bergitu mengoda. Langkahan kakinya menuju kearah kau sedikit tidak membuatkan kau gentar. Fikiran kau sudah melayang dengan 'imagination' kanak-kanak kau yang masih lagi terikat dengan cerita dongeng. Dimana seorang makhluk yang bergitu kacak, tiba-tiba sahaja bertukar rupa dengan menjadi seorang monster yang buruk wajahnya.(Beauty and the Beast menjadi pilihan hati kau dalam imaginasi tersebut)

Pantas sahaja 'benda' yang dipegang oleh kau dirampas dalam sekelip mata. Dan kau benar-benar mahu menagis pada waktu itu apabila melihat 'benda' yang dirampas sudah mendarat masuk kedalam tempat pembuangan.

15🍒 - WIFE 19 YEARS OLD [COMPLETE]Where stories live. Discover now