BAB 35

3.9K 299 19
                                    

"Y/N ! Aku cakap tak boleh, tak boleh la.."

"ada aku kisah ! aku nak juga !" kau membantah dengan menghentakkan kaki , keadaan kau tidak ubah seperti kanak-kanak yang tidak dapat apa yang dipinta

"Eiiiii tak boleh !" tubuh kau sekelip mata sahaja sudah berada di atas bahu Sehun.

"YAHHHH turunkan aku !"

"no ! nanti kau lari !!" diusung kau tanpa ada perasaan malu.

"Hate you Sehun !!!" jeritan kau tidak dilayan oleh Sehun. Di letaknya kau di dalam keretanya,, muncung kau sudah ditarik akibat dengan tindakan Sehun , muka sudah memerah menahan malu akibat perkara tersebut.

"Stop blushing , nanti aku buat lebih teruk lagi dekat kau" Mahu sahaja kau menumbuk wajah Sehun ketika itu , geram dengan kelakuan Sehun yang poyo tidak habis-habis.

"Sapa blushing ?Aku sorry !" wajah kau dipusing menghadap kearah yang bertentangan dengan wajah Sehun, bagi kau setiap perkara yang dilakukan oleh Sehun amat menyebalkan.

"Y/N aku nak tanya kau" Sambil memandu, matanya dijeling memandang kau yang setia memandang kearah lain, mahu sahaja di tarik muka untuk memandang wajahnya.

"Apa ?" kau masih lagi setia memandang kearah lain , sedikit langsung tidak memandang Sehun.

"Kau suka sesiapa tak ?"

Dengan serta merta kau memandang tepat wajah Sehun, rambut yang ditiup angin luar menampakan lagi keseksian sehun,Cahaya matahari yang berjaya membuatkan wajah Sehun yang putih dan diselindungi dengan kaca mata hitam membuatkan dirinya seolah-lah seperti Vampire yang sungguh menawan.

"Asal kau tanya?"

"Kalau aku cakap aku suka kau?"

"Aku tolak dengan serta merta.. kan kau cakap dekat aku jangan sesekali jatuh cinta dengan lelaki yang bernama Sehun ! so aku tak akan jatuh cinta dengan kau !" senafas sahaja kau memberitahu jawapan kau buat Sehun.

"So kau tak suka aku la?"

Anggukan kau memberikan penjelasan buat Sehun. Tersenyum senget dia (sehun) mendengar ayat kau, dalam minda nya sudah melakar beberapa buah plan untuk menakluk hati kau . Kereta diberhentikan dengan serta merta, dan menakibatkan kau mahu saja mencium cermin depan.

"Kau asal ? frust ??"

Wajah sehun yang masih lagi dihiasi dengan cermin mata hitam nya , menghampiri kau yang sudah tersandar di pintu.

"Belikan aku air please...sana turun" Sengihan yang menampakan sebaris giginya di tunjukkan benar-benar dihadapan wajah kau.

"YAHHHH ! haishh..." cepat sahaja kau keluar meninggalkan Sehun, takut kalau jejaka kacak itu memerli kau dengan lebih teruk lagi.

Mata sehun memandang kau yang sudah berjalan memasuki kedai serbaneka, dengan senyuman yang menghiasi wajahnya (sehun) dia mengeluarkan telefon di kocek seluar. Nomber seseorang didailnya .

"Help me to get her" senyuman yang penuh makna dia tampilakan,berharap agar segala plannya menjadi dengan jaya.

___________________________________________

"Cepat la !!!!!" terkoncoh-koncoh kedua manusia yang berlari mendapatkan suara tersebut.

Topi ditarik menutup wajahnya, mask mulut yang menutup separuh wajahnya membuatkan orang disekeliling tidak mengenali. Berlainan pula dengan dua manusia yang berada di belakangnya, pakaian mereka tidak usah dikata sudah seperti mahu pergi ke majlis kematian seseorang sahaja, hitam ! dari atas sehingga ke bawah.

15🍒 - WIFE 19 YEARS OLD [COMPLETE]Where stories live. Discover now