25 - Bonus Bölüm No: 3 | Röportaj

97 18 7
                                    

Yazar: Mr. Lupin, Merhaba...

Remus: Merhaba.

Yazar: Nasılsınız?

Remus: Oldukça iyiydim, incelik edip röportajımıza bu soruyu yönelterek başlamanız dolayısıyla daha iyi oldum. Teşekkür ederim, siz nasılsınız?

Yazar: Ben de iyiyim, sizinle röportaj yapacağım için heyecanlıyım sadece.

Remus: Lütfen... Beni mahcup ediyorsunuz. Ve ayrıca "siz"den ziyade "Remus" derseniz daha mutlu olacağım.

Yazar: Pekâlâ, sevgili Remus. Başlayalım öyleyse....

Remus: Evet.

Yazar: Seni tanımak isteyen, seni çok seven milyonlar var.

Remus: Ben de onları çok seviyorum.

Yazar: Ve seni, seni sen yapan şeyden başlamak istiyorum röportajımıza. Ailenden...

Remus: Babam bakanlıkta çalışan, alanında... *iç çeker*  epey bilinen bir isim. Belki duymuşsunuzdur: Lyall Lupin.

Yazar: E-Evet.

Remus: Annem ise içine kapanık, güzelliği dillere destan bir muggle. Babam, annemi ormanda görmüş ilk kez; böcürtlerin saldırısına uğramış biçare bir halde çığlıklar atıyormuş annem. Ve... İlk görüşte aşk, öyle diyor her ikisi de.

Yazar: Çok güzel.

Remus: Hikâyenin geri kalanı ise bir trajedi. Ben dört yaşındayken bir şey oldu, korkunç bir şey ve...

Yazar: Remus, anlatmak zorunda değilsin...

Remus: O gece annem kardeşimi düşürdü.

Yazar: ...?

Remus: Hamileydi. O da bilmiyordu, daha bir aylıkmış. Korkudan... *iç çekiş* bebek ölünce...

Yazar: Remus... Lütfen...

Remus: Zavallı annem hayata küstü.

Yazar: Kaybınız için çok üzgünüm.

Remus: Sağ ol. Başka soru?

Yazar: Bana kendinden bahset. Arkadaşların senin için harika şeyler söylediler ama sence sen, nasıl birisin?

Remus: Kendi hâlinde, mütevazi biriyim diyebilirim. Lakin buna tezatlık gösterecek şekilde sessizliği ve sakinliği seviyorum, diyemem. Zira izlenimim aksine ben, biraz yaramaz bir genç adamım sanırım. Jamie, beni "ekibin beyni" olarak ifade ediyor; Pete'e göre bir dehayım ve Sirius'a göre ise "içten içe değişik fantezileri olan normal görünümlü manyak, ponçik bir kurt" *göz devirir*

Yazar: Peki ya sen onları tanımla desem?

Remus: Peter, kendisini keşfetme korkusunu aştığında uçacak bir yavru kuş hâlâ, umarım hemen olgunlaşır. James ise evin şımarık tek çocuğu klişesinin canlı örneği adeta... Sirius için diyecek pek bir şeyimse yok. Sirius, Sirius işte: Nevi şahsına münhasır egoist narsist bir it.

Yazar: Dorcas senden hoşlanıyor diyorlar... Aşka niye bu kadar kapalısın?

Remus: Belki de bu konuyu hemen burada kapatmalıyız.

Yazar: Yapma ama...

Remus: *iç çeker* Meadowes iyi bir arkadaşım, harika bir insan ancak kurtlardan korkuyor. Ondan uzak olsam iyi olacak, sırrımı bilsin istemem. Ayrıca onun hislerini aşk olarak nitelendirmiyorum ben. Bana sorarsan o, bir şekilde bana hayranlık duyuyor - ki ben, bana neden hayranlık duyulur anlamıyorum.

Yazar: Ciddi olamazsın! Aşka da bu yüzden mi kapattın kalbini?

Remus: Bak, kimse benim gibi bir adamı sevmez. Kimse benim için her şeyi riske almaz, "umurumda değil!" diye bağırmaz zira böyle her ay nükseden bir kabusu pek de umursamamak mümkün değil. Kimsenin hayatını bireysel olarak kabusa çevirme hakkım yok. Ve ayrıca aşk denen şeyin gerçek olmadığını da düşünüyorum. Şayet aşk gerçek olsaydı, bunca boşanma vakası olmazdı...

Yazar: Konuyu değiştireceğim ama seninle hemfikir asla değilim bu konuda, bunu bil lütfen.

Remus: Saygım sonsuz.

Yazar: Bu kadar mükemmel, zeki ve cool olmayı nasıl başarıyorsun, peki?

Remus: Ah! *Başını öne eğer, gizlice sırıtmaktadır* Ben bunların hiçbiri değilim!

Yazar: Kapa çeneni! Hepsisin ve fazlasısın işte!

Remus: *gülerek cebinden bir çikolata paketi çıkarır* Happina Hopkins'in Her Isırıkta Sana Hayallerini Yaşatan Fıstıklı Karamelli Çikolatalı Gofreti. İlk ısırığında mutluluğu keşfedeceksin! *gözleri ışıl ışıldır*

Yazar: Araya reklam ha... Umarım telif yemeyiz.

Remus: *güler*

Yazar: Snape hakkında ne düşünüyorsun?

Remus: *gözlerini kısar* Saf nefret.

Yazar: *tırsar* Peki...

# Şu anda Remus ile oturduk, röportajı devam ettirebilmek adına sorularınızı bekliyoruz. Sormak istediğiniz sorulara göre bu röportajın ikinci partı gelecek. Takipte kalın, Hogwarts'ta kalın.
Şimdilik...
Nox.

The Marauders In The Pensieve (Çapulcular Düşünselinde) |Harry Potter Fanfic|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin