54 - "Bunun Sümsükus'la alakası yok!..."

52 12 6
                                    

54

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

54. Bölüm - "Bunun Sümsükus'la alakası yok..."

1977, Mayıs...

"James, aç gözlerini..."

"Lily, sakin..." dedi Remus, halbuki onun da içinde fırtınalar kopuyordu. "Kıl, birazdan bize Sirius'u getirecek ve -"

"Bir fareye nasıl güvenebiliyorsun ki?!" diye hışımla bağırarak döndürdü yüzünü Lily. Zümrüt yeşili gözlerinden adeta alev fışkırsa da bedeni narin ve çaresiz bir küçük kız gibi titriyordu.

Remus, ne diyeceğini bilemedi. Yutkundu. Öyle bir andı yaşadıkları, diyecek kelime bulmak zordu.

Bu esnada mahzenin merdivenlerinden inen birinin ayak seslerinin duyulması ile gençler, panikle başlarını sesin yönüne çevirdiler.

Evvela Sirius'un silüeti apaçık göründü; ardından ise tir tir titreyen Peter - ki çok solgundu, ve öfkeyle yüzünü ekşitmiş Fuga.

Başıyla Peter'ı işaret ederek "Kıl, beni Hogsmeade'e girmeden evvel buldu," dedi Sirius - Cadance'la konuşmaları sağ olsun, bu sahneye Remus'un sandığı gibi bir tepki vermekten uzaktı. James'e yürürken Lily'nin zümrüt yeşili gözlerindeki idrak edişi anlayamadı. Evet, Lily nihayet, Peter'ın sabahtan beri etraflarındaki o tombul sıçan olduğunu anlamıştı ama...

Bir dakika! O an kızın ağzı kocaman açıldı - her şeyi anlamıştı. Bu dört oğlanın birbirlerine sesleniş şekilleri... Aylak - ki Lily zaten Remus'un sırrını biliyordu... Patiayak - Marlene'in ve okuldaki tüm kızların peşinden koşan o iri siyah köpek... Ve arkadaşlarının geyik şakaları, Çatalak deyişi...

Lily'nin yüzü kıpkırmızı oldu, James'e baktı. Ormanda defalarca kez gördüğü geyik... Profesör Vates'in falda gördüğü geyik... Rüyalarına giren geyik...

"Lily, James iyi olacak, sakin..." derken Sirius, Remus onu hayretle izliyordu. Sirius'u bu denli sakin kılan neydi?

"Merlin! Sormuyorsunu ama ben diyeyim... Beni de Mary gönderdi!" dedi Fuga, ic çekti. "Bir şeyler dedi ama ne dedi anlamadım, Sümsükus'tan bahsediyordu ama..."

"Bunun Sümsükus'la alakası yok," diye ivedikle söylendi Remus. "Bu, çok daha kötücül bir mahlukun işi!"
Aklında tamamen hissettiği vampirler vardı.

"Neyse ne işte, ne olur ne olmaz, yine ne halta bulaştıysanız belki bir faydası olur diye sizin odadan Jimmy'nin pelerinini almış Hogsmeade'e geliyordum ki bu iki salakla karşılaştık..." dedi Fuga - kimsenin neden onu sormadığını anlayamamıştı. İç çekti. "Merlin! İçgüdülerimi seviyorum!" Tişörtünün altına sıkıştırdığı görünmezlik pelerinini çıkarttı.

"James'i buradan hemen çıkarmamız lazım..." diye çıkıştı Lily, ayaklanarak Fuga'nın elinden pelerini çekti. "Ben James'i revire, Madam Nutrix'e götüreceğim!"

The Marauders In The Pensieve (Çapulcular Düşünselinde) |Harry Potter Fanfic|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin