57. Bölüm - "Ne?!"
1977, Mayıs...
Mayısın son günü...
James, gözlerini açtığında kendisini odasında buldu. Herkes başucunda, ayaktaydı ve...
"Hey..." dedi, gerindi yatakta James. Tüm kaburgalarında vardı acı hissi, silinmişti hafızası. "N'oluyor?"
Sessizlik.
James, hemen ayak ucunda oturan Lily'e göz kırptı, kız ise ağlıyordu. Arkasında, odanın ortasında ayakta duran Remus, Peter, Arthur Hans Richer, Marlene, Dorcas, Alice...
Hemen cam kenarında sessizce duran Sirius..."Hey..."
Ve James, panikle yerinden doğruldu. "Millet, ne oluyor?!""Üç gündür baygın yatıyorsun..." dedi Lily, başını öne eğdi. "Bir şey... hatırlıyor musun?!"
"Ne?!"
James, başına saplanan ağrıyla irkildi, ne demekti şimdi bu? Sahi... En son neredeydi, ne yapıyordu?.. Neden silinikti hafızası?"Merlin... Bunu yapamam, yapmamalıyız da!" diye haykırarak ayaklandı Sirius, hışımla çıktı odadan kapıyı çarparak.
"Neydi bu?" dedi James, yüzünü ekşiterek. "Bu drama queen neden şimdi?.."
"Fuga öldü, James..." diye böldü sözlerini Lily. Zümrüt yeşili gözlerinden yaşlar akmaya başladı. "İkimizin hayatını kurtarmak adına, öldü..."
O an, James için hayat durdu. Ne olduğunu, ne saçmalandığını zerre anlamıyor, her şey manasızca geliyordu.
"Öyle bir anda pat diye demeseydin..." diye mırıldanırken Marlene, Lily hıçkırıklarla ağlayarak çıktı odadan, kapıyı sertçe kapattı gerisinden.
Gerisinde koca bir sessizlik bıraktı.
Ölüm sessizliği."Rem..." dedi, yutkunarak James. "Pete..." Gülmeye başladı, sinirleri bozulmuş, bunun berbat bir şaka olduğunu düşünüyordu. İnanması güçtü eğer gerçekse bile, doğduğundan beri tanıdığı o gıcık çocuğun, komşu çocuğundan ziyade hiç sahip olmadığı asap bozucu kardeşi rolünü takdim ettiği Mitchell Fuga Furens'in artık bu dünyada olmadığı da ne demekti böyle? Kim uydurmuştu bu saçmalığı?..
"Maalesef doğru," dediğinde Remus, James iki eliyle yüzünü kapatarak "MERLİN!" diye böğürerek haykırdı.
~*~
Haziran, 1977...
Dönemin bitişi bir faciaydı.
James, herkesle iletişimi kesti ve dönem resmen bitinceye dek kimseyle konuşmadı, derslere katılmadı.
Fuga'nın sevgilisi Mary de aynı şekilde...
Kimse, James'e olanları anlatamadı.
Daha doğrusu kimsenin buna cesareti olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Marauders In The Pensieve (Çapulcular Düşünselinde) |Harry Potter Fanfic|
Fanfiction"Tüm ciddiyetimle yemin ederim ki, hayırlı bir şey düşünmüyorum!" James Potter, Peter Pettigrew, Remus Lupin ve Sirius Black... Çapulcu Haritası'nın mucitleri... Onlar, hiç şüphesiz ki Hogwarts'ın gördüğü en efsanevi öğrencilerdi. Adları destansılaş...