Volám sa Isabella Erin Waylendová. Navštevujem piaty ročník na Rokforte. Moja najlepšia kamarátka je Rose a Sofie.
Rose je dcéra Hermiony a Rona Weaslyovcov. Jej brat sa Vilá Hugo ale má len 9 rokov.
Rose má vlnité ryšavé vlasy po plecia a je chudá a vysoká. Rose je rovnaká ako jej mama. Obe milujú knihy a informácie.
Sofie je dcéra Luny a Rolfa Scamandera.
Sofie má blond vlasy a úsmev po mame. Rovnako ako jej rodičia tiež miluje zvieratá a rôzne čarodejnícke bytosti. Fascinujú ju.
Ja som dcéra Andrewa Waylenda. Čiernovlasé dievča s modrými očami. Nerada som bývala stredobod pozornosti. Väčšinou som si obliekala chlapčenské veci, vlasy nosila v cope a bola som taká tichá šedá myška.
Môj otec je mocný čarodejník. Pochádza z čistokrvnej rodiny. Po druhej čarodejníckej vojne, keď Harry Potter zabil Voldemorta, moj otec pomáhal v znovupostavení Rokfortu a v dolapení všetkých smrťožrútov. Odvtedy pracuje na ministerstve po boku Harryho Pottera a stali sa z nich veľmi dobrí priatelia.
Moja matka je mukel. Nevie čarovať ale miluje, keď otec pri nej čaruje. Zbožňuje kúzla.
Harry a Ginny sú veľmi dobrí ľudia. Sú milí a láskavý.
Majú tri deti. najstarší je James Sírius Potter a je šiestakmi rovnako ako ja. O rok mladší je Albus Severus Potter a je piatak a najmladšia je Lily Luna Potterová a tá je štvrtáčka.Od malička sme sa spolu všetci stretávali a ešte sa k nám pridal aj Fred Weasly. Syn Georga a Angeliny Weaslyovcov. Majú ešte malú dcéru Roxanne.
Medzi mnou a Jamesom vládol harmonický vzťah až do chvíle, kým to James v prvom ročníku na Rokforte všetko neodštartoval.
Rokfort 2016, 1. ročník
Vošli sme do veľkej siene poprvýkrát. Každý z nás mal v sebe toľko emócii. O Rokforte sme počúvali z každej strany. Dokonca sme sa hrávali, že bojujeme proti Voldemortovi. Dúfali sme, že aj na nás tu čaká nejaké dobrodrúžstvo.
Kráčali sme na úplný koniec veľkej siene.
Všade naokolo boli obrazy, farebné okná a plno starších žiakov, čo sedeli za stolom podľa ich fakúlt.Pozreli sme sa s Jamesom na seba a hlavy sme zaklonili aby sme videli na strop.
Jediné, čo sme zbadali bolo kúzlo, ktoré spôsobovalo, že tam bola obloha plná hviezd.Usmiali sme sa a zastavili sme pred tunajšou riaditeľkou Minervou McGonagallovou.
,,Dobrý deň prváci. Som mimoriadne nadšená, že vás tu tento rok môžem privítať. Teraz príde na rad triedenie do fakúlt a potom večera. Neskôr Vám daný hlavný prefekt ukáže klubovňu a izbu." Usmiala sa a v ruke držala klobúk.
,,Sofie Scamander." Vyvolala prvú žiačku.
Blonďavé dievča s milým úsmevom si sadlo a riaditeľka na jej hlavu položila klobúk.
,,Bystrohlav!" Skríkol klobúk.Dievča sa s úsmevom postavilo a odcupkalo ku stolu, kde sedela jej nová fakulta.
,,Fred Weasly!" Vyvolala Freda.
Ten rýchlo podišiel a sadol si.
,,Chrabromil!!" Skríkol klobúk.
Fred na nás Žmurkol a odkráčal k chrabromilskému stolu.,,Ahojte." Usmieval sa spoza nás blonďavý chlapec.
,,Ahoj, ty musíš byť Scorpius." Usmial sa James,, ja som James a toto je ,,Isabell ale voláme ju buď Izzy alebo Bell. A toto je moja sesternica Rose."
,,Áno, to som ja. Ahoj Isabell." Usmial sa na mňa a keď sme si jemne potriasol rukami, vzal mi ju a pobozkal hánky.
Rovnako tak aj Rose.
Scorpius Malfoy.
Vychovaný ako gentleman. Rovnako ako aj jeho otec a dedko,... od vojny sa ale mnohé zmenilo. Harry a Draco sa zmierili a začali spolu vychádzať.
Draco spolupracoval s Harrym a mojim otcom na dolapení ostatních smrťožrútov.
,,Čo myslíš? V akej budeš fakulte?" Usmiala som sa.
,,Jednoznačne Slizolin." Povedal hrdo.
,,James Potter!" Zakričala riaditeľka.
,,Držte mi palce." Usmial sa a odkráčal ku klobúku.
,,Chrabromil!!!" Skríkol klobúk a Jamesov Potterovský úškrn žiaril na celú školu. Videla som pohľady báb.
,, a Potter team je na svete." Vzdychla som si.
Sadol si ku stolu a začal sa zoznamovať.
Rose prikývla,, áno, už len zato, že je Potter. Chceli by ho aj keby bol neviem ako škaredý. Len kvôli priezvisku." Povedala a Pokrútila hlavou.,,Rose Weaslyová!" Pozerala na nás riaditeľka.
Rose bola tak isto zaradená do Chrabromilu.
,,Keď už tu máme Potter team, tak ty môžeš byť v tíme Malfoy." Žmurkol na mňa.
,,Scorpius Malfoy!" Ozvalo sa pri klobúku.
Scorpius sa na mňa usmial a objal ma. Následne odkráčal ku klobúku a ten ho zaradil do slizolinu.
Keby ste len videli pohľady tých báb.Team Potter a team Malfoy vznikli hneď v prvý deň na Rokforte a tým sa všetko zmenilo.
,, Isabella Waylend!" McGonagallovej pohľad zostal na mne.
Zhlboka som sa nadýchla a vydýchla.Prikráčala som k stoličke a sadla si. Riaditeľka mi dala na hlavu klobúk.
,,Mmm... múdra si, šikovná si ale aj poriadne odvážna." Začal mi šepkať,, si vodcovský typ. Hodíš sa do každej fakulty." Vzdychol si,, Slizolin alebo Chrabromil?" Rozmýšľal.
,,Dám ťa do Chrabromilu." Zašepkal.
,,Chrabromil!!" Skríkol.Riaditeľka dala starý klobúk preč a ja som sa postavila.
Chrabromilský stôl sa začal tešiť a potlesk sa ozýval po celej miestnosti.
Scorpius pískal, kričal a tlieskal.
Sadla som si k stolu vedľa Jamesa a ten ma objal.,,Ahoj, ja som John. John Trewis." Vykukol spoza Jamesa hnedovlasý a hnedooký chlapec.
,,Sme všetci štyria v Chrabromile!! Bude to naozaj zábava!!" Tešili sme sa.
YOU ARE READING
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...