Eight

379 15 0
                                    

Vzala som si mobil a dala to do mini kabelky, kde som mala aj prútik.

,,Čo Vám prinesiem?" Prišiel čašník.

,,Ja Vás poprosím latté a ľadovú malinovú limonádu." Usmiala som sa na čašníka.

,,Ja vás poprosím Cappuchino a multivitamínový džús." Povedala Sofie.

,,Ja to isté." Pridala sa Rosie.

,,A ja vás poprosím jahodovú limonádu." Usmiala sa Lily.

,,Tak baby, aké bolo leto?" Usmiala som sa.

,,Bolo super. Všetci Weaslyovci sme boli na horách kempovým celý mesiac!!" Tešila sa Rosie.

,,My sme boli na dovolenke v Japonsku." Usmiala sa Lily.

,,A my sme s rodičmi boli v Egypte a hľadali existenciu egyptských prastrelov. Zatiaľ bez dôkazov ale verím, že ich nájdeme." Usmiala sa Sofie.

Debatovali sme dlhé hodiny. Potom sme sa opaľovali a kúpali v mori.

Vzala som ich ku mne na izbu, kde sme si dali pričarovať ešte jednu manželskú posteľ a všetky štyri sme tam prespávali.

—————————————

,,Izzy! Ja už tocdlhsie nevydržím." Vzdychla Rosie ,,ako moc sa ešte hneváš na Jamesa?"

,, Nehnevám sa." Otočila som sa na ňu,, v hlave plánujem pomstu." Žmurkla som.

,,Nehneváš?" Vyvalila oči.

,,Nie, naozaj Vám nikto nič nepovedal?" Zazrela som po nich.

Všetky tri pokrútili hlavou, že nie.

,,James naozaj zaklial metlu len aby ma odviezla hore dole po chodbe. To čo metla spravila potom, bola čierna mágia. Bol to niekto iný, kto ma chcel zabiť. Ale vymazal po sebe stopy." Vysvetlila som.

,,To nemyslíš vážne!!" Povedala vystrašene Rosie.

,, Hovorila som, že by to James nespravil." Usmiala sa Sofie.

,,Tak preto z toho James nemal doma a ani v škole zle. Celé leto otec behá hore dolu. Dokonca aj na dovolenku za nami prišli tvoji rodičia a rozprávali sa o niečom. Nechceli o tom povedať ani Jamesovi." Šepkala Lily.

Všetky tri sme zostali ticho a rozmýšľali.
Zozbierala ma jedna otázka.
Ako sa má James?
Chcela som sa ju počas dovolenky opýtať x-krát. Dokonca som aj otvorila pusu a nadýchla sa ale moja hrdosť nedovolila vypustiť ani slovo.

,, A ako sa má James?" Pozrela Sofie na Lily.

Vďakabohu, opýtala sa to.

,,James je iný. Nežartuje a neurobil žiadny žartík nikomu. Celé leto. Je vážny. Väčšinou stratený vo svojich myšlienkach. Len cvičí alebo je s chalanmi. Dlho sa snažil presvedčiť rodičov aby mu povedali niečo, čo vedia ale neúspešne. Vždy to skončilo hádkou a James zúril." Rozprávala Lily.

'James a cvičiť? To musí byť ešte viac sexy ako bol.' Povedalo moje podvedomie.

'Mlč. Jamesa nenávidíme.' Vyprskla som v hlave.
'Si si istá?' Smiali sa mi.
'Áno som.' Prevrátila som očami.

,,Baby, sme tu posledný večer. Poďme si to užiť. Na pláži je plážová párty." Diabolsky som sa usmiala.

Všetkým som nanútila niečo z môjho oblečenia a spravila som z nich naozaj sexy baby.

Rosie sa to nepáčilo, pretože chcela byť obyčajná a toto nebola ona.
Sofie bola spokojná. Pre ňu to nebolo skoro nič nové. Vždy bola v móde. Iba má menej vyzývavé oblečenie.
A Lily si pripadala naozaj sexy. Samozrejme, že v rámci slušnosti na 14-ročné dievča.

Spravili sme si fotku a samozrejme, že Sofie to hneď pridala na svoj Instagram.
To je nová zábavka v čarodejníckom svete. Muklovský telefón a Instagram.

Vošli sme do plážového klubu a kúpili si drinky. Lily a Rosie mala nealko. Sadli sme si k boxu, kde sedel Teddy s Victoriou.

,,Páni, tuším sa tu každý mení." Usmial sa a pozrel na nás.

Victoria objednala štyri vodky. Pre ňu, Teddyho, Sofie a mňa.

Po pár kolách som odišla spolu s babami na parket.

Tancovali sme, smiali sme sa a zabávali. Teddy tam bol ako nás bodyguard. Sofie natáčala videá ako tancujeme a vždy, keď natáčala mňa s Vic, začali sme naozaj sexy tancovať. To ma tiež naučila. Tancovať.

Dali sme si pauzu a posadali do boxu.
Lily mi ukázala jej telefón a SMS:

James<3
-Lily? Kde si a prečo si na diskotéke?

-Lily, no tak, odpovedz. Naši ti to dovolili? Veď máš 14 rokov.

-Lily? To je Victoria a je tam aj Rosie, Sofie a Teddy??

-Nie je tam s Vami Izzy??

-Kto je to černovlasé dievča, čo tancuje tie sexy tančeky??

- Očakávam, že mi na ňu dáš kontakt.

Zasmiala som sa, pretože práve vtedy, som presne vedela, čo mu spravím.

Na druhý deň ráno, sme sa dali dokopy a zbalili.

,,V prípade ak by sa vás Fred, James alebo John pýtali, ako sa volám, proste si niečo vymyslite, do príchodu na Rokfort." Zaškerila som sa.

,,Čo máš v pláne?" Povedali všetky tri naraz.

,,Uvidíte." Úsmev na mojej tvári sa neprestával zmenšovať.

Vyšli sme von a Teddy nás premiestnil na najbližšiu čarodejnícku zastávku v Londýne.
Vyšli sme von a boli sme vedľa vlakovej stanice. Všetky sme ťahali kufre zasebou a vošli sme cez stenu na nástupište 9 a 3/4.

Bolo tam veľmi veľa ľudí. Prepchali sme sa rovno do vlaku a hľadali voľné kupé.
Mala som ma sebe krátku sukňu s vysokým pásom a top, ktorý mi zakrýval prsia. Bola som ovešaná zlatými šperkami a vlasy som mala vyžehlené a spustené. Čierne topánky na vysokom opätku ma robili vyššou ale stále som nebola vyššia ako chalani z nášho ročníku.

Sadli sme si do kupé a zastreli závesy.

Potter? [Dokončené]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora