Thirty two

362 14 0
                                    


,,Kde je? Kde je Izzy?!" Začal kričať jej otec.

Otočil som sa ich smerom a videl, že môj otec si drží jazvu. To nikdy neveštili nič dobré.
Začal som sa vystrašene obzerať a rozleteli som sa cez celé jazero a hľadal ju.

,,Izzy?!"  Zakričal som.

  Zabočil som do prava za stromy a v diaľke som ju zbadal v ruke mala prútik a strieľala za sebou rôzne kúzla rovno pri les, kde bol náš starý známy pavúk.

Vytiahol som prútik a začal vrhať kúzla. Pavúka sa nám podarilo odstreliť do lesa a vletel som k Izzy.

Pevne som ju objal,, v poriadku?"

Ona len prikývla a zahľadela sa do lesa. Na okraji lesa stáli tie dve postavy a pred nimi pavúk.
Spravili smerom k nám pár krokov.

,,Izzy?! James?! Kde ste ?"Kričali naši rodičia.

Keď sme to započuli, videli sme, že všetci traja odišli do lesa a zmizli v ňom.
Odstúpil som od nej.

Isabella Waylend

,,Ako nás našli?" Zašepkala som.

,,To je jedno. Hlavné je, že si v poriadku." Vydýchol si.

,,Čo sa tu stalo?!" Pribehol k nám Harry a môj otec.

Pozreli sa na ľad, na ktorom boli stopy od pavúka, škrabance a ryhy. Pozreli smerom k lesu a videli miesto kde sa nám podarilo s Jamesom pvuka odhodiť. Bolo to ako keby urobil anjela v snehu. Bol otlačený v snehu.

,,Ak Vám poviem, že to bol vlk, uveríte mi?" Pozrela som na oboch.
,,Nie." Povedali naraz ,,čo to bolo?"

,,Ak Vám to povieme, chcem niečo na oplátku. Začal James.

,,Čo?" Zdvihli obočie.

,, Nechceme byť pod zámkom a chcem sa vrátiť po prázdninách normálne na Rokfort." Povedala som bez strachu.

Obaja sa na seba pozreli a boli ticho.

,,Musíme ísť naspäť do chaty." Povedal James a znovu pozrel na miesto, kde stáli.

Všetci sme doleteli do chaty a ale nemohli sme do nej vstúpiť pokiaľ ju celú neskontroľovali.

,, Musíme zmiznúť do izby." Zašepkal mi James.

Pomaly sme sa vyplížili na poschodie a mierili do izby.

,,Kam si myslíte, že idete ?" Stopol nás Harry.

,,Ideme sa prezliecť." Povedal nenápadne James.

,, Čakáme odpovede." Pripomenul Harry.

,,A my sľub, že nebudeme pod zámkom a nastúpime po prázdninách na Rokfort." Vyjednával James.

,,Fajn. Sľubujem." Vzdychol Harry.

Jamesovi to ale nestačilo,, musí to sľúbiť aj Andrew."

,,Dobre porozprávam sa s ním." Otočil sa a odišiel dolu.

Vošli sme do izby a James zamkol. Hneď ako sa ku mne otočil, jeho pery sa vtisol do tých mojich.
,,Neublížili ti?" Znovu sa spýtal.

,,Nie. Nestihli." Usmiala som sa a
ešte ho pobozkala.

Pri vyzliekaní som sa pozrela von oknom a videla okolo chaty obranné zaklínadlo.

James pristúpil ku mne,, ani cez prázdniny nemáme kľud." 

,,Nech už je večer." Usmiala som sa vyzliekla si rifle.

,,prečo?" Pousmial sa James.

,,pretože budeme ležať v posteli a budeme mať
pokoj."Žmurkla som.

James sa zasmial a vyzliekol si mikinu. Zostal v čiernom napasovanom tričku a v teplákoch.
Ja som si tiež obliekla tepláky a dala si tričko s dlhým rukávom.
Vyšli sme z izby a vošli do obývačky. Tam sedeli všetci okrem rodičov.

,,Ako vás našli?" Začal Fred.

,,Neviem." Pokrútila som hlavou,, hovorili ste to niekomu, že ideme sem?"

,,Nie, ja s Lily a Albusom sme sa to dozvedeli tesne pred odchodom." Povedal James.

,,Ja som to povedala Sofie a Marcovi, ešte pri exprese." Priznala Rose.

Fred sa zamyslel ,, ja som to povedal Johnovi, Celeste a Scorpiusovi."

,,Takže vlkodlak je predsa niekto, koho veľmi dobre poznáme." Zašepkala som.

,,Dáva to zmysel. Spomínaš si na to, čo povedala Clarissa?" Otočil sa na mňa James.

,, Sú to muži a oboch poznáme." Rozum mi pracoval na plné obrátky.

,,Snažte sa vymyslieť niečo, ako prídeme nato, kto je vlkodlak." Otočil sa James na ostatních. Tí prikývli.

Do miestnosti vošli rosičia a posadali si na gauč alebo do kresiel.
Naši otcovia sa postavili pred krba pozreli na nás.

,,Tak? Ak by ste začali, naozaj by ste nám uľahčili pátranie." Povedal otec.

,,Tak sľúb, čo chceme a nemusíte prehľadávať zakázaný les." Povedala som v nádejí, že to otca zaujme natoľko aby to sľúbil.

Pozreli na seba a Harry mu prikývol. Potom pozrel na moju mamu, tá hľadela na mňa a potom mu súhlasne kývla.

Musí to byť pre ňu naozaj ťažké. Je mukel a nemá prútik aby čarovala. Aby ma mohla ochrániť. Musí sa cítiť bezbranne, keď vie, že mi ide o život.

,,Fajn, sľubujem." Povedal bez emócii.

Bol nahnevaný, že to musel sľúbiť. Tušil, že to, čo mu povieme, je naozaj zlé, keď žiadame toto.

,,Zakázaný les prehľadávate zbytočne." Začala som.

,, Pretože sú dokopy traja. Žiak, chlapec z Chrabromilu, ktorý je vlkodlak a monštrum, ktoré hľadáte je pavúk. Obrovský pavúk. Vyzerá ako čierna vdova ale v skutočnosti je to animágus." Pozorne na nich hľadel James.

,,Je to niekto z učiteľov. Tiež muž." Pozrela som na otca.

Ich výrazi v tvárach hovorili za všetko. Cely čas nemohli nič nájsť. Pretože o všetkom sa rodili so všetkými učiteľmi.

,,A ten tretí?" Spýtal sa Harry.

,,Tretia je žena a zaroveň aj vodca. Jazva ťa bolí vždy, keď sa objaví niekde v tvojej blízkosti. Je to potomok Voldemorta." Vysvetlil James.

,,Ako to, že deti vedia viac ako my, čo pracujeme na ministerstve?" Pokrútil bezradne hlavou otec.

,, James, povedzte mi, že ste sa s nimi nestretli??" Vošla do rozhovoru Ginny.

James sklonil hlavu, pretože mame klamať nevedel.
Bol ticho.

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now