Forty one

596 22 4
                                    

,,Petrificus totalus." Zakričala som a kúzlo vrazilo do profesora obrany proti čiernej mágii.

,,Nie!!! " Zakričala Delphini a pozrela sa na mňa.

Bola natoľko vykoľajená, že prestala vnímať kúzla a zasiahlo ju. Prútik jej vyletel z rúk a dopadol na zem.
Zavrčala zmenila sa na čierny dym ako kedysi smrťožrúti. Zamierila k Jamesovi. Bola jej vidieť polovica tela. Držala nôž a podišla k Jamesovi.
Bežala som k nemu. Snažil sa jej nôž z ruky vtrhnúť ale bola šikovnejšia a vrazila mu ho do brucha.

,,Avada Kedavra!" Zreval Harry Potter a kúzlo trafilo dcéru Voldemorta.

Tá spadla do vody pod sochou Salaza Slizolina mŕtva.

,,James!!! James!!!" Dobehla som k nemu a pobozkala som ho.

,,Izzy?" Zašepkal,, ako je to možné??? Veď ťa zabil predomnou."hovoril zmätene.

,,O čom to hovoríš? Som tu, James. Žijem. Ja nie som mŕtva." Šepkala som a držala mu tvár.

,,A koho potom..." obíjmal ma a vdýchaval moju vôňu.

Nahol sa aby videl cezomňa a pozrel na mŕtve telo, ktoré malo moju podobu.

Postavila som sa z neho a pomáhala mu postaviť. James trochu kríval, pretože mal bodnú ranu na bruchu a ja som ho ako tak podopierala. Jamesov otec stál ako omráčený a hľadel na nás s prekvapením výrazom v tvári.

Obaja sme podišli k môjmu podrezanému telu a pozerali sa naň.

Za pár sekúnd sa telo začalo meniť. Moja tvár zmizla a dokonca aj vlasy. Objavilo sa tam dievča, ktoré sme poznali.
Cici.
To ona bola mŕtva a podrezaná.

James ma k sebe privinul a pobozkal ma na čelo.
,,Ani nevieš ako som sa o teba bál Waylendová." Šepkal.

,,Aj ja o teba James." Zavŕtala som sa do jeho objatia.

,,Milujem ťa, Izzy." Usmial sa.

,,Aj ja teba James." Pobozkala som ho.

,, Poďme do nemocničného krídla skôr ako sem nabehne Ginny a chytí infarkt." Pousmial sa Harry a vzal Jamesa pod rameno.

,,Nie. Izzy musí ísť tiež. Nemôžem ju tu nechať." Zasyčal bolesťou James.

,,Prídem zatebou o chvíľu. Niekto tu ale musí zostať aby neušiel." Usmiala som sa.

James a Harry zmizli a o pár minút sa objavil môj otec a profesorka McGonagallová.

,,Izzy!!" Skríkol od radosti.

Rozbehla som sa k nemu a objala ho.

Profesorka podišla k Fairlymu a zviazala ho zväzovacím kúzlom aby sa nemohol premeniť na pavúka.

Vrátili sme sa naspäť do hradu a utekali do nemocničného krídla. Otvorila som dvere a tam stáli všetci okolo Jamesovej posteli a hľadeli ako spí.

,,Izzy!!!" Zakričala Rose a potupné na mňa naskákal aj Fred, Lily, Albus, Sofie a aj Scorp.

,,Si v poriadku?" Obzerali si ma.

,,Sexy šaty Izzy." Zasmial sa Fred.

,,Odkiaľ ich máš?" Usmievala sa Sofie.

,, mmm...Od víl." Zaškerila som sa,, poviem Vám  všetko naraz všetkým."

,,Chvalabohu, že si v poriadku." Usmial sa Scorp.

,,A čo James? Prečo spí?" Pozrela som sa ustráchane.

,,Madam Pomfrey mu trikrát musela zaceliť ranu, pretože si ju tretíkrát otvoril a nechcel zostať oddychovať. Tvrdil, že musí ísť za tebou a že nemôže zostať ležať. Tak ho omráčila a uspala aby sa mu to zahojilo." Pousmial sa Albus.

Odišla som do klubovni sa osprchovať a prezliecť sa do mojich vecí.
Nikto na mňa nechcel tlačiť ale všetci boli zvedaví, čo sa somnou dialo celý mesiac. Mysleli si, že som bola celý mesiac pod zámkom v tajomnej komnate.
Následne som sa išla najesť. Každý ma vítal a zdravil. Dokonca aj študenti, ktorých som nepoznala.

,, Ani si nevieš predstaviť, čo sme mali my celý mesiac." Vzdychla Rose,, keď ťa uniesli, James ťa hľadal po celom hrade a našiel ťa na ceste do zakázaného lesa. Fairly naňho použil Sectumsempru."

Zhíkla som od strachu,, našťastie si Harry pamätal uzdravovacie kúzlo." Dodala Rose.

,,Dva týždne bol v bezvedomí a keď sa zobudil, zrútil sa. Vyčítal si to, že ťa neochránil a dokonca plakal." Zašepkala Lily.

,,Potom ho ešte týždeň držali v nemocničnom krídle a keď vyšiel, bol ako stroj. 17 hodín denne trénoval a ostatné hodiny spal alebo jedol. Hľadal ťa spolu z ostatnými. Dokonca sa s nami skoro ani nerozprával." Dodal Fred.

Vzdychla som si.

Nemohla som sa dočkať, kedy s ním konečne budem sama.

,,Tak poďme do riaditeľni. Poviem Vám, čo sa stalo." Pousmiala som sa a kráčal do riaditeľni.

Vošli sme do riaditeľni, kde na nás pozeralo niekoľko párov očí.
Môj otec, Harry, Ginny, riaditeľka, Draco a aj George pozerali našim smerom. Každý mal v ruke pohár s alkoholom.

,,Prišla som Vám povedať, čo sa stalo." Zavrela som dvere. Všetci si posadali a hľadeli na mňa.

Povedala som im o tom, ako ma prepadli v triede, o tom ako ma mučili v tajomnej komnate. Ako som sa premiestnila k vílam, až som sa dostala k dnešného ránu. Opísala som im môj deň, rozprávala im ako som sa hrala s deťmi ale vynechala som jeden detail. Že tie deti boli moje a Jamesove.

,,Ale nerozumiem jednej veci." Pokrútila som hlavou.

,,Akej?" Zdvihol otec obočie a pozorne ma poslúchal.

,, Prečo profesor Fairly?" Spýtala som sa.

,, Keď som ho videl z blízka, hneď som to pochopil. " Vzdychol Harry,, prefarbil si na blond a ostrihal si ich ale tvár nezmenil. Bol to Rodolphus Lestrange. Bývalý manžel Bellatrix Lestrangeovej s teda nevlastný otec Delphini. Preto jej pomáhal. Chcel sa pomstiť za smrť jeho ženy." Vysvetlil Harry.

Dvere sa rozleteli a v nich stál James len v teplákoch.

,,James? Čo tu robíš?" Zhíkla Ginny.

,,Vráť sa do postele." Pozrel sa Harry.

,,Ale nechajte ho. Veď oslavujeme. Bude len sedieť." Usmial sa naňho otec.

James každého ignoroval. Kráčal ku mne a tesne pri mne zastal.

,,Ahoj." Zašepkal.

,,Ahoj." Usmiala som sa.

James ma zdvihol a pobozkal.

Konečne som na mojich perách cítila tie jeho. Znovu som vdychovala jeho vôňu a cítila dotyky na mojom tele.

Okolo nás zostali prekvapené pohľady. Nikto sa neodvážil povedať ani slovo a všetci len pozerali.
Ginny a Harry ako jediní mali úsmev na tvárach.

••••Koniec••••

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now