Twenty five

362 12 0
                                    

Vtrhla som do svojej a otvorila skriňu.
Vybrala som si z nej niekoľko outfitov a všetky si ich vyskúšala. Nakoniec som si obliekla čierny úzky rolák, koženné legíny a kožennú bundu. Obula som si vysoké šnúrovacie topánky pod kolená. Vlasy som si vyžehlila a dala si na seba jemný, nie moc výrazný make up.

Dvere sa otvorili a v nich stál James, s upravenými vlasmi a v čiernej bombere. S pod bomberi mu trčalo čierne úzke tričko, ktoré mu zvýrazňovalo telo ešte viac. Čierne dotrhané slim rifle mu totálne sedeli a tvarovali ten chrumkavý zadok. Na nohách mal členkové tenisky a na tvári úsmev,, vyzeráš ešte lepšie ako som si predstavoval."

,,Ďakujem." Usmiala som sa,,aj ty vyzeráš.." obzrela som si ho,, sexy."

Potlačila som v sebe pocit hanblivosti a začala kráčať von z mojej izby. James kráčal tesne zamnou a usmieval sa.

Prišli sme ku gauču, kde bol pripravený neviditeľný plášť. James ho vzal do ruky ,,dúfam, že nebudeme musieť bojovať o život."

Pousmiala som a prikráčala do Jamesovej tesnej blízkosti,, poďme nato."

James sa usmial a prehodil cez nás plášť. Vyšli sme z obrazu a kráčali po chodbách. V jednej chodbe sme započula naozaj divné kroky a zvuky.
Pritlačili sme sa k stene a čakali,kto sa objavil na chodbe.

Na rohu chodby sa objavil John, ktorý sa vášnivo bozkával so Cici a všade sa obchytkávali.
Narážali do stien a do lavičiek až našli dvere, otvorili ich a vliezli dnu.

,,Fuj." Zašepkala som.

,,Nikdy by som si nepomyslel, že John pôjde s ňou." Zašepkal mi do ucha.

,,Ona chodí s každým. Sa čudujem, že nemáte žiadnu chorobu." Otočila som sa naňho.

,,Ja som s ňou spal len raz a aj to vo štvrtom ročníku." Povedal nevinne.

,,Nechajme to tak, pretože týmto kazíš rande." Pretočila som očami.

,,Žiarliš?" Zazubil sa.

,,Ja? A na ňu?" Vypúlila som oči,, mám žiarliť nato, že rozkročila nohy každému penisu, čo uvidí?" Vypľula som zo seba,,ona môžme žiarliť na mňa."

Zazrela som po ňom a potiahla ho za ruku a po pár krokoch som zastavila ,, ja neviem kade."

,,Nemusíš byť nahnevaná." Zasmial sa James.
S prstom mi zdvihol bradu a zaklonil mi hlavu.

V tesnej blízkosti mi zašepkal,, každá jedna žena by mala na teba žiarliť, pretože ty si dokonalá."

V bruchu mi explodovali motýle a moje nohy mali nutkanie vyskočiť a omotať sa mu okolo pása.
Môj výdych sa zatriasol a potom som s veľkými ťažkosťami preglgla všetkú túžbu.

,,Si tak ľahko vyprovokovateľná." Usmial sa a jeho ruka sa ocitla v mojej.

Prsty sa nám preplietli ,,poďme." Potiahol ma a viedol cez ďalšie chodby.

Prišli sme k jednej chodbe so schodmi. Vošli sme pod schody a James sa obzrel.
Nikoho nikde. Vytiahol prútik a prešiel po tehlovej dlážke. Tam sa objavili schody do zeme.
Zišli sme nimi a schody s otvorom znovu zmizli.

,,Lumos." Povedal a prútik mu začal žiariť.

Kráčali sme v tuneli, až sme prišli na jeho koniec.
James trikrát zaklopal a dvere sa otvorili.
Vošli sme do niekoho pivnice. Dvere za nami sa zatvorili.

Obzerala som sa naokolo,,kde to sme?" Šepla som.

,,U troch metiel." Žmurkol.

James ma potiahol hore schodmi a vyšli sme pri bare. Prešli sme cez celú miestnosť a vyšli sme von. James ma ťahal rôznymi uličkami až sme prišli k malej kaviarničke, ktorá patrila Madam Puddifoot.
Vedľa kaviarni v tenkej uličke z nás dal James dolu plášť a potiahol ma dnu.

Dekorácia bola veľmi gíčová, pokrytá mašličkami a stiesnená. Okná boli skoro stále zaparené ako keby na ne niekto vkuse dýchal. Krikľavé stoly a stoličky si nárokovali tínedžeri, ktorí sa držali za ruky alebo sa bozkávali pri šálkach čaju a kávy.
Zvonček nad dverami ladným cinkotom oznamoval zákazníkov. Okrúhle stoly boli ozdobené čipkovanými obrusmi a porcelánovými cukrovými miskami.
Kaviarnička bola taká maličká a stiesnená až do takej miery, že madam Puddifootová mala veľké problémy s pohybom medzi stôlmi, aby obslúžila páry.

Našťastie,dnes tu z Rokfortu nikto nie je. Je tu iba pár miestnych dospelých párov. James ma potiahol až k Madam Puddifootovej, ktorá sa na nás usmiala svojim širokým úsmevom.

,,Už som myslela, že neprídete." Otočila sa nám chrbtom,, poďte zamnou."

Zaviedla nás do malej miestnosti vedľa toaliet. Vošiel sa tam akurát gauč a stolík. Žiadne okno a súkromie. James vošiel dnu a ja za ním. Obaja sme si sadli na gauč a vyzliekli si bundy.

,, Prídem o chvíľu." Zatvorila dvere.

,,Je to tu krásne! Nemôžem uveriť, že som tu ešte nebola." Usmiala som sa.

,, Tak v tom prípade presne viem, čo musíš ochutnať." Oprel sa.

,,Čo?" Vyzvedala som.

,,Nepoviem. Nechaj sa prekvapiť." Potterovsky sa usmial.

,,Tak, čo si dáte?" Vošla do miestnosti majiteľka.

,,Dáme si dvakrát čokoládový sen so šľahačkou a jeden smotanovo jahodový raj." Usmial sa na ňu James

Prikývla a o pár minút nám priniesla horúcu čokoládu so šľahačkou a jeden veľký pohár zákusku.

,,Prečo iba jeden?" Pozrela som naňho.

,, Ten je pre teba. Ja viem ako chutí." Podal mi ho.
Sadla som si s nohami na gauč a ochutnala.

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now