Thirty three

349 15 0
                                    


,,Rose? Fred? Albus? Aj vy?" Postavila sa Hermiona.

,,N-nie mama, zaútočia len vtedy, ak je Izzy sama alebo s Jamesom." Povedala neisto.

,, Koľkokrát?" Otočila sa na nás Hermiona.

,,Trikrát zaútočili a raz sme im vbehli na tajné stretnutie." Odpovedala som.

,,Kde bolo to tajné stretnutie?" Vyzvedal otec.

,,Na konci v zakázanej časti knižnice." Pozrela som na otcov.

,,Viete prečo sa volá zakázaná?" Zdvihol na mňa obočie otec.

,,Robili sme úlohu na elixíry." Začal James.

,,Neklam James." Povedala Ginny.

,,Ale ja neklamem! Slughorn nám dal úlohu aby sme získali recept na elixír lásky a zohnali si prísady." Vyštekol James,, ak sme ho spravili správne, ako odmenu máme, že nemusíme písať polročné skúšky."

,,Ja som išla do zakázanej časti, vziať recept, kde bolo to stretnutie. Našťastie ma James sledoval pod plášťom a zakryl ma skôr ako ma zbadali. Druhá zastávka bola....." Odmlčala som sa a pozrela na Georga.

,,Boli u mňa. Dal som im všetky ingrediencie, až na oriešok z tela lesného muža." Priznal George.

,,Nič si nám nepovedal? Dobre vieš, že oni dvaja nemoôžu k tebe vstúpiť spolu, keď sme tam neni." Zazrel po ňom Harry.

,,Ale vy ste tam boli." Zaškeril sa George.

,,Čo vyviedli?" Vzdychol otec.

,,Iba sa pohádali pri nápojoch lásky, ktoré mám v obchode." Škeril sa,,bol to naozaj zaujímavý pohľad."

James a ja sme sa začali usmievať, pretože nám to až teraz doplo.

,,A keby si ich videl v škole." Smial sa Fred ,, keď ho dokončili."

,,Kde ste našli oriešok?" Vypúlil oči Ron.

,,Išli sme k Hagridovi a ten nám jeden dal. No my sme potrebovali dva." Opatrne som začala.

,,Nešli ste!!" Zhíkol Harry.

,,Ale áno. Išli sme v noci za splnu do zakázaného lesa a vypýtali si od Grawpa oriešok. Ten nám ho po uhadnutí hádanky dal a potom sa zjavil pavúk a vlkodlak." Vyhŕkol James.

A takto sme im všetko rozprávali. James im povedal o proroctve a vynechal tú istú časť, čo zatajil aj mne.
Potom sme sa nenápadne otočili a chceli odkráčať preč ale zastavila nás Ginny.

,,Vy dvaja ste pri sebe moc dlho a ešte ste nič nevyviedli. Čo nám tajíte, James?" Zdvihla obočie.

James prižmúril oči. Vedel, že nemôže mame klamať.

,,Zmierili sme sa medzi sebou." Vzdychol.

,,No aspoň jedna pozitívna správa." Usmial sa otec na Harryho.

Od tohto momentu sme sa o tom nerozprávali. Nepadlo ani jediné slovo.
S Jamesom sa nám podarilo mať pár chvíľ pre seba.
Na Vianoce som od Jamesa dostala krásny náhrdelník s písmenom J.
Ja som Jamesovi kúpila kúpila tenisky, o ktorých rozprával Fredovi naozaj často.

,,Zlatíčko, ešte tu máš jeden darček." Usmiala sa mama a hodila mi niečo zabalené.

Neisto som to začala rozbaľovať ale niečo sa mi nepáčilo na pohľade mojej mamy. Usmievala sa na Ginny a tá na ňu.

Keď som vytiahla kus oblečenia, zostala som zarazená.
Vystrela som to pred seba.

Bol to čierny čipkovaný priesvitný top spojený s tanga, ktorý sa zapínal ako body v rozkroku.

Nechápavo som pozrela na mamu, ktorá sa usmievala.

,,Vieš, vravela si, že máš priateľa a obe vieme, čo robia mladí." Drgla Ginny.

Do miestnosti vošiel Fred a za ním James, ktorý akurát odpíjal z kávy. Pozrel sa na mňa a káva mu zabehla. Začal kašlať a snažil sa nepozerať na mňa, no nešlo to.

Naše mamy sa na seba pozreli s úsmevom, ktorí mali na tvárach už pár minút.

,,James, si v poriadku?" Opýtala sa nevinne Ginny.

Victoria bola červená ako paprika, čo sa dusila smiechom.
Rose vykukla spoza knihy a Lily spoza časopisu pre dievčatá.

,,Ehm... áno... som" Koktal James,, zabehla mi káva."

,,Choď si to vyskúšať." Zatľapkala mama.

,,Nie" skríkol James.

,,Nie. Určite sa Vám v tom neukážem. " rýchlo som to zabalila naspäť.

,,Ale prečo, James s Fredom by nám mohli..." stopla som ju.

,,Som si istá, že nemohli. Jamesa a Freda nezaujíma ako vyzerám v priesvitnom prádle, v ktorom mi všetko presvíta." Hanbila som sa.

James sa zvrtol na päte a rýchlym krokom odkráčal do izby.

,, Mala by si si to ísť schovať do izby." Postavila ma mama,, skôr než to zbadá otec." A nasmerovala ma von z obývačky.

Nechápavo som odišla do izby a prádlo si schovala do kufru. Započula som ako sa zamkli dvere a o pár sekúnd neskôr som zamnou zacítila niekoho telo.

,,Neukážeš sa mi v ňom?" Započula som Jamesov hlas pri mojom uchu.

,,James." Potichu som vyslovila jeho meno.

James nepovedal ani slovo.
Jeho ruku som zacítila na krku, prešiel k prsiam,cez brucho až do môjho rozkroku. Potichu som vzdychla.
Tak moc som to chcela. Tak moc som chcela aby sa ma dotýkal po celom tele a všade ma bozkával.

,,James, nemôžeme." Zašepkala som mu a otočila sa ,,naše mami to vedia."

James sa zhlboka nadýchol ,,škaredý Fred. Škaredý Fred." Šepkal si.

Pár sekúnd nato sa mu z teplákov už nič nesnažilo dostať von.
Chcelo sa mi rehotať ale prehltla som to.

Potter? [Dokončené]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora