Thirty eight

324 10 0
                                    

,,Je nažive?" Zašepkal som.

,,Áno. Zatiaľ." Postavil sa a poobzeral sa.

,,Tak.."zamyslel sa ,,trtkal si ju aj tu na gauči alebo aj tam na tom stole? Možno aj v kresle." Hovoril úchylne.

,,Ako sa opovažuješ?! Boli sme kamaráti!" Vrčal som.

,,áno, BOLI." Usmial sa,, to je kľúčové slovo."

,,Nikdy som ti nič nespravil." Nechápavo som sa pozrel.

,,Chcel som ju!! Mala byť moja!!" Zavrčal, jeho hlas sa vrátil do normálu a otočil sa mi chrbtom.

Hľadel na obraz,, od prvého dňa na Rokforte, sa mi páčila. A ona? Nechcela ma. Vždy mala oči len pre teba aj po tých všetkých žartíkoch. Mohol som byť milý, pozorný a venovať jej pozornosť ale ona ma vždy odbila. Kvôli tebe. A ty? Ty si to nevidel. Nič si si nevážil a kurvil si sa s každou, ktorá sa na teba len usmiala." Pokrútil hlavou.

Zatiaľ, čo bol otočený chrbtom, vylial som fľaštičku s elixírom do môjho džúsu a dúfal, že mi ho vezme.

Bol to obrovský risk ale musel som to risknúť.

,, Ale, časy sa menia. Možno ešte pár cruciatov a bude ma chcieť." Zasmial sa.

Podišiel ku mne a pozrel na mňa zo šialeným pohľadom,,možno potom bude kričať a vzdychať moje meno rovnako ako kričala to tvoje, v tú noc v tvojej izbe." Usmial sa.

,,Ty parchant!" Bola vo mne obrovská zlosť.

Zvieral som ruku v päsť a chcel mu vraziť.
Ako to mohol vedieť?! V tú noc predsa bol spln. Videli sme ako uteká do lesa vo forme vlkodlaka aj s profesorom Fairlym.

,,Hneval som sa na vás oboch. Chcel som zabiť jedného z vás. Vtedy na tej metle. Videl som na tebe ako sa tvoje správanie zmenilo. Nechcel si jej ublížiť. Chcel si ju cítiť pri sebe, čo najbližšie. Preto si ju pritisol o tú stenu. Začaroval som metlu a dúfal, že ten kto na ňu sadne, neprežije. Ona alebo ty." Zasmial sa,, ale bola tam tá stará ropucha Minerva."

Zhlboka sa nadýchol a vydýchol,, dnes o 21;00 príď sám do tajomnej komnaty. Sám. Ak to nedodržíš, neprežije." Zašepkal a otočil sa k odchodu.

Moja nádej nato, že vypije ten džús s elixírom zmizla.

No potom sa zvrtol na päte a vytrhol mi pohár z ruky.

Jeho oči s úsmevom na tvári na mňa hľadeli a jednu ruku dal do vrecka.
Vytiahol ju a niečo v nej držal.
Vypil celý pohár a utrel si pery,, Izzy ťa pozdravuje." Podal mi jej náhrdelník s písmenom J, čo som jej dal na Vianoce.

Zostal som tam stáť a nespustil oči z náhrdelníku. John sa otočil a odkráčal preč.

Zostal som sám stáť v klubovni a pozeral na náhrdelník.

Ako som mohol byť taký hlúpy?! Celý ten čas boli v hrade. V tajomnej komnate. Od skoro samého začiatku sme vedeli, že s tým má niečo spoločné tajomná komnata.

Zavrel som sa do kúpeľni a poslal patronusa so správou, že sa za hodinu stretneme v komnate najvyšších potrieb.

Mal som plán. Plán, ktorý by mohol zachrániť Izzy.
Nie. Musel zachrániť Izzy.

Vzal som do ruky plášť a vybehol von z klubovni.

Bežal som za Albusom, ktorý mal niečo, čo som potreboval. Záškodnícku mapu.

Vošiel som do komnaty a tam už všetci nedočkavo čakali.

Otec, Andrew, riaditeľka a dokonca aj Draco Malfoy.

,, Čo tu robíte?" Zastavil som s prekvapením výrazom.

,,Pošleš nám patronusa so správou: 'súrne stretnutie v komnate najvyšších potrieb za hodinu!!!' A myslíš, že tú hodinu budeme čakať?" Zdvihol obočie môj otec.

Hodil som plášť na stôl a rozložil mapu,, Slávnostne prisahám, že nič dobrého za lubom nemám."

Na mape sa objavil celý Rokfort. Hrad, izby, chodby učebne, tajné chodby, lúky a lesy. Jediné, čo na mape nebolo vidieť, bola miestnosť, kde sa nachádzame a tajomná komnata.

,,Prišiel zamnou John. Povedal, že ak ju chcem vidieť, musím prísť SÁM do tajomnej komnaty. To znamená, že pôjdem do komnaty. Otec, ty tam pojdeš o niečo neskôr pod plášťom, keď už budú rozptýlení. " Hodil som mu plášť.

,,Do komnaty?" Pozrel vyplašene.

,,Tajomná komnata. Verím, že si pamätáš, kde je vstup." Zazubil som sa,, pani riaditeľka, vy a Andrew musíte strážiť vchod do komnaty v hrade. Ak by sa snažili utiecť." Pozrel som na nich a ukázal na mape záchody, kde je umrnčaná Myrta.

,,Nie. Ja musím zachrániť svoju dcéru. Musím tam ísť s vami." Protestoval Andrew.

,,Nie, v proroctve bolo povedané, že ja a otec budeme bojovať proti dávnym nepriateľom." Pozrel som naňho,, zachránim Izzy. Sľubujem."

Pozrel som na mapu,,Tu si ty bastard." Zasyčal som a hľadel na meno John Trewis, ktorý bol teraz v zakázanom lese kúsok od miesta, kde je ukrytý Grawp a potom zmizol.
Prst mi zostal na mape kde jeho meno zmizlo.

,,Tu musí čakať tiež niekto. Je to ďalší vchod do tajomnej komnaty." Pozrel som na nich,, Draco, pôjdeš tam aj s Aurormi."

,,Ale dnes je spln. Bude z Johna vlkodlak." Povedala riaditeľka.

,,Áno, dal som mu do džúsu elixír, ktorý namiešala Rose. Keď sa zmení, bude krotký a ospalý. Bude ako nadrogovaný." Vysvetlil som.

Riaditeľka McGonagallová pyšne pozrela.

,,Takže zostáva iba Fairly-pavúk a Voldemortov potomok." Povedal Harry a pozeral na mapu.

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now