Thirty five

364 14 0
                                    

V tú noc sme si s Jamesom dali neviditeľný plášť a natrhali dosť nechtíku roľného na elixír.

,,,Aaaaaauuuuuuuu" započuli sme zavíjanie.

Obzreli sme sa a videli ako z hradu vybehol vlkodlak a pavúk. Obaja mali namierené do zakázaného lesa.

,,Budeme ich sledovať?" Zašepkala som.

,,Nie." Pokrútil hlavou ,, pozri." Ukázal prstom k hradu.
Vybehol odtiaľ Harry s mojim otcom, s ďalšími aurormi a s riaditeľkou. Bežali za nimi.

S Jamesom sme sa ešte chvíľu pozerali ako miznú v zakázanom lese a vrátili sme sa naspäť do hradu. Na jednej chodbe sme videli Scorpiusa s Albusom ako sa vkrádajú do kuchyni.

,,Scorpius nie je vlkodlak." Zašepkal James.

Dobehli sme do klubovni a dali si dolu plášť.

,,Takže zostáva Marco alebo John." Pozrela som na Jamesa.
,,Čo myslíš, ktorý z nich?" Spýtal sa James.
,,Marca ja moc dobre nepoznám. Ty ho poznáš viac. Ja viem len to, že jeho rodičia sú Blaise Zabini a Pansy Parkinson Zabini. Obaja boli v Slizoline ale Marco je v chrabromile.
Johna obaja poznáme od prvého dňa na Rokforte. Vždy bol ku nám milý, je to tvoj kamarát a mňa sa snaží zavolať na rande. " rozmýšľala som nahlas ,,neviem, ktorí z nich."

James prevrátil očami, prehodil ma cez rameno a niesol do svojej izby.
Zabuchol dvere, plášť prehodil cez stoličku a mňa položil na posteľ.
Vrátil sa ku dverám a zamkol ich.

,,Teraz nás nikto nebude rušiť." Zašepkal a podišiel ku mne.

Začal ma bozkávať a dotýkať sa ma po celom tele. Moje hormóny sa išli zblázniť.
Vyzliekol mi tričko a spolu s ním aj nohavice. Zostala som pred ním sedieť nahá iba v tangáčoch.
Jamesove oči zaiskrili a znovu ma začal bozkávať. Prstami mi prešiel po prsiach a potom ich chytil.

Vo vnútri som panikárila, pretože som nevedela, čo mám ako robiť.
Počúvla som svoju intuíciu a vymenila sa s Jamesom. Ten si sa sol na postel a ja naňho.

Vyzliekla som mu tričko a vášnivo bozkávala. Chytila som ho za vlasy a jemne potiahla. V zápätí som ho jemne pohrýzla do pery a on potichu vzdychol. Znovu chytil mi prsia a začal ma dráždiť.

Vzdychla som a jedna z Jamesových rúk mi mierila rovno pod nohavičky do rozkroku.
Zastonala som a James sa na mňa lišiacky usmial. Prehodil ma na posteľ a vyzliekol mi tanga.
Vyzliekol si tepláky aj trenky a vrátil sa ku mne. Začal ma divoko bozkávať.

Bozky prerušil a pozrel sa mi priamo do očí ,,Láska, posledná možnosť ako z toho vycúvať."

,,Ja necúvam." Povedala som zadychčane a znovu ho začala bozkávať.

A vtedy, James zahodil všetky zábrany. Prestal sa ovládať a rukou mieril rovno do rozkroku.
Dych sa mi zatriasol, keď som vo mne zacítila Jamesov prst.

Jamesov úsmev ma upokojil a oprel sa o mňa s čelom.
Chytil si penis a pozrel na mňa,, ak by to bolelo, povedz." Zašepkal a začal mi ho tam pomaly a jemne vtláčať.
Zalapala som po dychu a nakoniec zastonala.

Bolo to dokonalé. James bol dokonalý. Bol tak jemný a romantický, že som sa doňho zamilovala znovu a znovu. Toto bolo pre mňa niečo nové a neskúsené. Neľutovala som, že moje poprvýkrát je s Jamesom Potterom. Nikdy by som nemenila.
Naše vzdychy stony a slastné mlaskanie, sa ozývalo celou izbou až do klubovni.
Už som viac nebola nevinná Isabella Waylendová.


Na druhý deň ráno sme s Jamesom vošli do jedálne a sadli si k raňajkám. Náš pohľad spadol na Johna, ktorý si spokojne jedol a potom na druhý koniec stola, kde sedel unavený a dobitý Marco.

,,Čo sa mu stalo?" Pozrela som sa na Rose.

Tá pokývala hlavou, že nevie.
Pozrela som sa očami na môjho otca a ten Marca sledoval.

,,James. Marco musí byť ten vlkodlak!!" Zašepkala som mu.

,, Po škole pôjdem za ním aj s Fredom a trochu ho vyspovedáme." Začal jesť.

Rose som na prvej hodine herbológii dala vrecúško s natrhaným nechtíkom a pokračovali v učení.

Po škole zmizol James spolu s Fredom. Išli za Marcom.
Ja som si zbierala učebnice a išla opustiť triedu.

,,Slečna Waylendová, pán Trewis prosím, zostante tu na chvíľu." Otočil sa na mňa,, tuto pán Trewis prepadá z obrany proti čiernej mágii. Vy excelujete. Preto vás chcem požiadať o to aby ste ho doučovali." Pozrel na mňa profesor Fairly.

Posledný žiaci opustili triedu.

,,Samoztejme pán profesor. Môžete sa spoľahnúť." Usmiala som sa a otočila sa k odchodu. Odkráčala som ku dverám, ktoré sa tesne predomnou zatvorili.

Prepadla ma panika.

Zasebou som počula praskanie kostí až nakoniec naozaj hlasný výdych. Knihy mi spadli na zem. Natiahla som sa za prútikom a otočila sa. Neskoro.
Predomnou stál obrovský pavúk a za ním usmiaty John Trewis.

Všetko do seba zapadlo ako skladačka.

Pavúk sa zamnou rozbehol a cestou rozhadzoval všetky stoličky a lavice. Lámali sa pod ním ako na ne stúpal a za ním ostávali obrovské škriabance.
Išla som použiť kúzlo ale John bol rýchlejší.

,,Expeliarmus!" Zakričal a prútik mi odletel z ruky.

Pavúk do mňa s jednou končatinou vrazil a ja som vletela do steny. Potom ma vzal a hodil ma do druhej strany. Nakoniec ma hodil poslednýkrát a ja som dopadla na učiteľský stôl.

Bolesť.

Tma.

Nič viac si nepamätám.

Potter? [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora