,,Sú za dverami, však?" Mykol hlavou k dverám.
Prikývla som.
James odomkol, otvoril dvere a tam boli naše mamy. Uši mali nastavené smerom k dverám. Pozreli na nás s nevinným pohľadom. Vtiahli sme ich dnu a znovu zavreli.
,,Odkiaľ to viete?" Zdvihol James obočie.
,,Čo?" Ginny sa robila, že nič nevie.
,,No tak mama, obaja vieme, že ty klamať nevieš." Pokrútil hlavou James.
,, V-V-Veď to nejde nevidieť." Vyprskla,, stále po sebe pozeráte, žmurkáte a niekedy sa vyparíte len vy dvaja."
,, A to ste mi museli kúpiť to prádlo?" Vypúlila som oči.
,,Áno, chceli, aby som dostal infarkt. Skoro si si zabila syna!!" Dramatizoval James.,,James, nepreháňaj." Usmiala sa Ginny.
,,Ale, keď už sme tu, mohli by sme prebrať pár vecí." Moja matka pozrela na Ginny.
Tá súhlasne prikývla a z vačku vytiahla krabičku kondómov.
Ja som zostala celá červená od hanby a otočila sa im chrbtom.
James vyvalil oči ,,Nie. Nebudem sa tu o tom s vami rozprávať." Krútil hlavou a začínal stresovať, pri pomyslení, že bude so svojou mamou preberať sexuálny život.
,,James, je to normálna vec. Ako si myslíš, že si na svet prišiel ty?" Zdvihla Ginny obočie.
Jamesova tvár sa zmenila na znechutenú a kyslú, akoby zjedol citrón.
,,Prosím, nerozoberajme to." Zúfalo som zapišťala.
,,Izzy, ide o to, že my by sme chceli vnúčatá ale najprv musíte dokončiť školu." Povedal moja mama s vážnosťou.
,,Mama!!" Zhíkla som,, my sme spolu ešte nespali!!" Spanikárila som.
Obe ztíchli a pozreli na nás.
,,Ahaaaaa...."pozreli na seba ,,tak v tom prípade,...."
,,Nie, nie. Dosť." James otvoril dvere a vytlačil ich von z izby.
Zavrel dvere a vzápätí ich otvoril.
Pozrel na mamu, vzal jej z ruky krabičku kondómov a zatvoril.
Zamkol a bachol sa do postele.,,Trápnych rodičov by sme mali za sebou, však?" Usmial sa na mňa.
Lahľa som si k nemu a zaryla som sa mu do objatia.
,,Už chcem byť späť na Rokforte." Zamrmlala som.
,,Ani nehovor. Tam aspoň máme súkromie." Zasmial sa James.
Do konca prázdnin sme sa s Jamesom ani o nič nepokúšali. Stále sme mali pocit, že nás sledujú naše mamy.
—————————————————
,,Konečne kľud." Vošla som do kľubovni a zamierila k stolíku s občerstvením.
Vzala som si pár malín a dala do úst. Odišla som ku gauču a oprela sa oň.
James vošiel hneď zamnou a odložil kufor.Namieril si to ku mne,, žiadny ľudia, žiadne vyrušovanie, žiadna rodina a žiadny rodičia." Začal ma bozkávať.
,,Aké je heslo?" Povedal mužský hlas pri obraze.
,,Odkiaľ to mám vedieť?!" Zavrčal druhý.
,,Mal si sa opýtať McGonagallovej!" Zahundral.
S Jamesom sme sa na seba pozreli.
,,To si zo mňa robia srandu." Vzdychol.
,, Len mi Nehovor, že...." Tvár som si vložila do rúk.
,,Áno, sú to oni." Zavrčal James a otvoril obraz.
Dnu nakukli dve hlavy.
Naši otcovia.,,Čo tu robíte?!" Zamračila som sa.
Vošli dnu a obraz zavreli.
,,Sľúbili sme, že nebudete pod zámkom a že sa vrátite na Rokfort. Preto, sme tu aby sme na vás dali pozor." Povedali s úplnou vážnosťou.
,,A budeme na Rokforte, kým ich nechytíme." Dodali ,,teraz vás nechápem vybaliť. Uvidíme sa na večeri." Otočili sa a odišli.
,, Čo teraz?" Vzdychla som si.
,, Nemám šajnu.." sadol si na gauč a zavrel oči.
Celé dva týždne nám chodili za zadkom naši otcovia. Dali nám pokoj len na hodinách alebo v izbách.
,, Izzy!! James!!! Mám nápad." Bežala k nám Rose s Fredom,, Ale až v klubovni."
Všetci štyria sme sa rozutekali k nám do klubovni a netrpezlivo čakali, čo nám Rose povie.
,,Bola som v knižnici a ako vždy som si čítala rôzne knihy ako napríklad o herbológii alebo..." odbočila od pointy.
,,Rose." Napomenul ju James.
,,Oh, áno jasné." Pomykala hlavou ,,našla som tam knihu o vlkodlakoch." Zašepkala.
,,Čo v nej bolo?" Zaujato som sa spýtala.
,,Elixír, ktorý keď vlkodlak vypije, stane sa z neho úplne krotká a kľudná bytosť." Vytiahla papier.
Na papieri bolo všetko rozpísané.
Vlkodlačí lektvar
Prísady:
vlkodlačie chlpy, nechtík roľný, blana z dračieho srdca, vlas z jednorožca, pierko z FénixaPríprava:
z rozmixovanej blany, vlásov a pierka vytvoríme hustú kašu. ktorú rozriedime vylúhom z nechtíku roľného, natrhaného za prvého splnu v mesiaci. Lektvar uvedieme do varu a varíme deväť dní. Potom prihodíme deväť vlkodlačích chlpov a necháme vychladnúť.
Elixír možno pripravovať iba v zlatom kotlíka.Efekt: kombináciou troch najmocnejších čarovných substancií vzniká lektvar tak účinný, že dokáže potlačiť aj deštruktívne správanie vlkolaka, ktorý sa po požití chová ako pokojný pes.
,,Dnes je prvý spln v mesiaci." Pokračovala Rose.
,,Rose, ty spravíš lektvar a ja s Izzy sa postaráme o prísady." Povedal James.
,, Vlastne, upratovala som Slughornovi učebňu a mám aj zlatý kotlík, aj všetky prísady okrem nechtíku roľného." Pozrela na nás,, za hradom je ho naozaj veľa ale musí sa odtrhnúť počas splnu. Takže v noci." Vzdychla.
,,Dobre. S Jamesom ti ho prinesieme zajtra ráno." Usmiala som sa.
ESTÁS LEYENDO
Potter? [Dokončené]
Fantasía[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...