Snažila som sa zaspať ale nešlo to. Po asi hodine som to vzdala a odišla do klubovne.
,,Nemôžeš spať?" Spoza gauča na mňa pozrela strapatá hlava.
,,Nie." Sadla som si k nemu.
,,Zahráme si Žolíka?" Usmial sa vzal karty.
,,Môžme." Pousmiala som sa.
Odbehla som pre občerstvenie a priniesla to na stolík pri gauč spolu s džúsmi.
James rozdal karty a začali sme hrať.,,Myslíš, že ten vlkodlak a pavúk spolupracovali?" Povedala som po chvíli ticha.
,,Myslím, že áno. Mohli zaútočiť na Grawpa ale neurobili to. Obaja sa sústredili na nás." Vyhodil kartu.
,,Postrehol si, čo povedal Grawp, keď som povedala slovo pavúk?" Pozrela som na Jamesa a potiahla si kartu.
,,Povedal, že iba niekedy, keď chce." Pozrel na mňa ,,jediné vysvetlenie toho by bolo, že by to bol animágus." Napil sa z jahodového džúsu.
,,Takže, ak je vlkodlak študent, učiteľ alebo ten človek v plášti s kapucňou..." začala som.
James to dokončil ,,jeden z nich bude ten pavúk."
,,Nechcem vedieť ako toto všetko skončí." Vzdychla som si.
,,Vyhráme. Rovnako ako vyhral môj otec." Žmurkol ,,a teraz hraj. Chcem ti nakopať zadok v kartách."
,,To sa ti nepodarí." Zasmiala som sa.
V pozadí sme mali pustený televízor a počúvali pesničky.
Hrali sme karty do hlbokej noci. Až sme spolu zaspali na gauči.
——————————————
,,Myslíš, že sa zabili?" Počula som šepot.
,,Je to jediné vysvetlenie, prečo sa dotýkajú." Počula som ďalší šepot.
Počula som tlkot srdca. Nebol môj. Zhlboka som sa nadýchla a bol to James. Museli sme pravdepodobne zaspať na gauči.
Vystrelila som z gauča a James sa strhol.
,,Oni žijú!" Zhíkla Rose.
,,Niečo sa muselo stať." Sledoval nás Fred.
,,Ale nič zvláštne. Iba sme včera večer skoro zomreli." Zamrmlal čerstvo prebraný James a šúchal si tvár.
,,Čo?" Vypúlila oči Rose.
,,Včera sme sa dozvedeli, že niekto z Chrabromilu, je vlkodlak. Išli sme k Hagridovi a ten nám dal oriešok. Povedal, že nás nevezme do zakázaného lesa, pretože je spln. Odišli sme od neho a išli sme tam sami. Rozprávali sme sa tam s Grawpom a získali oriešok. Potom tam prišiel obrovský pavúk v podobe čiernej vdovy a zaútočil na nás. Lenže na nás zaútočil aj vlkodlak. Našťastie sme sa z toho dostali a bežali sme sem." Rozpovedali sme im včerajšie udalosti.
,,Pavúk?" Zapišťala Rose.
,,Áno. Ten pavúk je animágus. A keďže študent je vlkodlak" povedal James.
,,Tak animágus je buď učiteľ alebo ten tretí." Doplnil ho Fred.
V miestnosti znovu nastalo ticho.
,,A vy dvaja ste sa prečo dotýkali?" Zaškeril sa Fred.
Ja sa sa začala červenať a rýchlo som odišla do izby si obliecť uniformu.
Po chvíli som prišla naspäť do klubovni a Rose mi podala vrecúško s prísadami.,,Inak, Cici sa pýta, či ideš v piatok na párty." Spýtal sa Fred Jamesa.
,,Nie." Povedal James a obzeral si ma.
S Rose sme vyšli z klubovni ako prvé a chalani za nami.
James Potter
,,Ahojte." Pridal sa k nám John ,,idete v piatok na párty?"
,,James nejde ale ja si ju nenechám újsť." Usmial sa Fred.
,,Ty nejdeš???" Prekvapivo sa pozrel na mňa.
,,Nie. Nechce sa mi počúvať Cici." Prevrátil som očami.
,,Počul som, že Teresa sa s tebou chcela porozprávať na párty." Usmial sa John.
,, Ja nemám záujem. Už ma to proste nebaví behať za babami." Pokrútil som hlavou ,,asi by som skúsil vzťah."
,,Keď už sme pri vzťahu, myslíte, že by išla somnou na párty?" Ukázal John na Izzy.
,,Izzy?" Zašepkal Fred,, na tú zabudni kámo."
Bože ako si len môžme myslieť, že dovolím aby s ním Izzy išla. To dievča bude moje. A Izzy na žiadnej párty nikdy nebola. Nikdy.
Vošli sme do učebni a sadol som si k Izzy do zadnej lavice.
,,John ťa chce pozvať na párty." Zašepkal som jej.
,,John?" Zdvihla obočie a pozrela na mňa,, ak by to somnou myslel vážne, nepozval by ma na párty. Každý vie, že ja na párty nechodím." Pozrela na mňa.
,,Páči sa ti?" Mykol som hlavou na Johna.
,,Je zlatý ale John je proste kamarát." Povedala bez rozmýšľania.
,,A je tu niekto, kto sa ti páči?" Usmial som sa.
Videl som ako sklonila hlavu a líca jej zružoveli.
,, Neodpoviem ti." Zamrmlala.Isabella Waylend
,,Zdravím deti, pustite sa do robenia elixíru." Usmial sa Slughorn a sadol si za svoj stôl.
Vzala som kotlík, nožíky a varešku.
,, Nenaťahuj sa s tým." Usmial sa a vzal mi kotlík a položil ho na náš stôl.
Vytiahla som vrecúško a papier.
,,Vezmi výluh z dračieho srdca a vylej ho do kotlíku." Rozkázala som Jamesovi.
Vzala som koreň anglickej ruže a hodila ju do výluhu.
Snažila som sa rozpučiť oriešok z tela lesného muža ale márne. Nešlo to.,,Ukáž. Spravím to." Žmurkol na mňa.
Odstúpila som o krok vzad a sledovala Jamesa.
Ten oriešok bez problémov rozpučil.
Tekutina v kotlíku začala vrieť.,,Môžem ho tam dať?" Spýtal sa.
Prikývla som na znak súhlasu a začala vkladať do mixéra 3 listy chalúh a rozmixovala ich.Vyškriabavala som ich z kotlíku a James pomiešal skoro hotový elixír.
YOU ARE READING
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...