Ten

406 14 0
                                    

Akoby som to nevedel aj bez neho.
Celú cestu do Rokfortu sa mi to prehrávalo stále dookola.

,,Ahoj James, ešte nie si oblečený?" Usmiala sa na mňa Cici Treworová.

Áno je to jedno z tých troch dievčat, s ktorými sme odišli v prvom ročníku.

Stále ju odmietam. To dievča zamnou doliezla len kvôli menu a preto, lebo vie, zme moja rodina je bohatá a tá jej nie aj keď ukazuje opak.

Zvalila sa mi okolo krku a začala ma obíjmať.

A ako naschvál a ako vždy, skôr než som ju od seba odtrhol, hádajte kto išiel okolo a videl to.

Správne. Izzy.

Ako naschvál.

Prešla okolo nášho kupé.

Kam ide ?? Veď za nami začína už len to slizolinské.
Ach jasné. Scorpius.
Ku Scorpiusovi mala vždy blízko ale nikdy som nevedel ako.

Moje myšlienky pohltila žiarlivosť. Odtrhol som od seba tú otravnú ženskú a odišiel za Izzy.

Dobehol som ju až vtedy, keď zastavila pred kupéčkom, kde sedel Scorpius s Albusom a s ostanými zo slizolinu.

Odtlačil som ju úplne na koniec a vtlačil do prázdneho kupé.

,,Čo robíš, Potter?" Zavrčala na mňa a snažila sa ma obísť.

Ona sa ma pýta, čo robím ? Veď to neviem ani sám.

,, Neuveriteľná zmena, Waylendová." Začal som.

Pre Merlinove vlasy. Ja som debil. Nič lepšie ťa nenapadlo?

,,A?" Zdvihla obočie.

Pozeral som sa na ňu.

,,To čo si spravila, nebolo vtipné." Zastrel som závesy na kupé.

,,Ale bolo Potter. Bolo a teraz ma nechaj odísť." Znovu sa snažila ma obísť.

,,Nikam, Waylendová." Chytil som ju okolo pása odtiahol od dverí.

,,Pusť ma Potter!" Zavrčala.

,,Neskôr." Zamrmlal som.

,,Nebodaj si sa zaľúbil do môjho výzoru." Začala sa smiať.

Čo ?! Ako si to môže myslieť? Veď ja som..... ale nič.

,,Chcela by si aby som bol do teba zaľúbený však?" Zašepkal som jej do ucha.

Zacítil som ako sa jej celé telo zachvelo a chytil som ju pevnejšie aby nespadla.
Musel som sa víťazne usmiať.

,,Ako sa máš?" Povedal som úplne vážne.

,,Prečo ťa to zaujíma?" Vydýchla si prekvapene.

,,Chcem vedieť, ako sa cítiš po tom, čo sa stalo minulý rok." Pozrel som jej do očí.

,,Mám sa dobre. Nemusíš sa o mňa báť." Škaredo na mňa zazrela.

,,Ale ja som to naozaj nebol." Povedal som pravdivým hlasom.

,,Ja viem." Vyštekla.

,,A kto to bol?" Povedal som zo strachom.

,,Neviem.. kúzla na tej metle boli dve ale jedno nebolo tvoje. Niekto použil čiernu mágiu aby ma metla zabila ale vymazal stopy." Povedala kludným tónom.

,,To znamená, že ten niekto bude na Rokforte." Dal som si súvislosti dokopy,, ale to je pre teba nebezpečné."

,,Čo je teba dotoho ?!" Odsotila ma z celej sily,, nie je to tvoja vec, tak sa do toho nestaraj Potter. Nehraj sa tu teraz na niekoho, kým už dávno nie si. Nehraj sa na kamaráta. Toto je môj problém a ty sa doň nestaraj. Choď tam za chalanmi a rob to, čo vždy. Užívaj si všetkú pozornosť." Kričala,, mne daj pokoj."

Zavrčala a treskla s dvermi tak, že sa skoro rozbilo sklo.

Zostal som tam sám stáť a snažil sa vstrebať to, čo mi povedala.

Niekto sa ju snaží zabiť a ten niekto, s nami chodí na Rokfort.

Isabella Waylend

Vyletela som z toho kupé a namierila si to rovno za babami.
Úplne som zabudla, že som chcela ísť za Scorpiusom.

,,Idiot! On je taký idiot!!" Prskala som.

,,Poď sa obliecť do uniformy a pri tom nám povieš, čo Scorpius vyviedol." Zasmiala sa Sofie.

,,Scorpius?" Spýtala som sa.

,,Veď za ním si išla, nie?" Zdvihla Rosie obočie.

,,Áno ale Potter ma odvliekol do prázdneho kupé. Ja vlastne ani neviem o čo mu išlo. Zrazu sa stará?? Nato mal myslieť v prvom ročníku a nie teraz. " Vyzliekla som sa do spodného prádla.

,,Izzy?" Vletel do kupé James.

,,Čo chceš teraz?!" Rozhodila som rukami.

Jamesove oči sa zafixovali na mne a obzeral si ma od hora dolu a naspäť.

,,Sprav si fotku." Prevrátila som očami.

,,Ja-ja-ja radšej idem." Zakoktal sa a zatvoril dvere.

Všetky sa začali rehotať na Jamesovej tvári.

,,Takéhoto som ho ešte nevidela." Smiala sa Lily.

,,Väčšinou sú to dievčatá, čo majú ten výraz v tvárach, keď naňho pozerajú." Zaškerila sa Rosie.

Vo vnútri mi to zalichotilo ale moja hrdosť to hneď zamietla pod koberec.

Potter a ja, sme nepriatelia.

Vlak zastavil a všetci sme sa pobrali do hradu. Posadali sme si za svoje stoly.

,, Tento rok sa udejú menšie zmeny." Začala McGonagallová,, prefekti, budú mať izby a klubovne sami. Nebudú ich zdieľať s ostatnými prefektmi." Začala vysvetľovať,, od tohto roku budú z každej fakulty vybraní dvaja ľudia."

V miestnosti sa začal obrovský hluk.

,,Ticho!!" Zakričala s rútikom na krku.

,,Pre Bystrohlav to je Sofie Scamander a Regina Taylor.
Z Bifľomoru to je Cedrik Drew a Scarlett Wilson.
Zo Slizolinu Scorpius Malfoy a Albus Potter.
A v chrabromile..." vzdychla si,, James Potter a Isabelle Waylend. Prosím vás. Vy dvaja nepodpáľte Rokfort." Pokrútila hlavou a pozerala na nás.

James mal na tvári úsmev a pozeral mi priamo do očí.

Môj výraz v tvári bol nasratý a zúrivý.

A potom sa postavila naša 'milovaná Cici'.

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now