Vyšla som z izby a v klubovni stál James.
,,Čo robíš tak skoro hore?" Podišla som ku stolíku s občerstvením a naliala si džús.
,,Rozmýšľal som.." začal.
,,A bolelo to?" Usmiala som sa a vzala si syrové taštičky.
,,Ale ale, Izzy je drzá hneď od rána." Zasmial sa James.
Usmiala som sa a otočila.
Zostala som stáť na mieste, pretože v mojej tesnej blízkosti stál James. Vzal mi z rúk jedlo a pitie s položil to naspäť na stôl.,,Čo potrebuješ James?" Povedala som tichším hláskom.
Vždy, keď bol takto blízko mňa, moja odvaha odcupkala preč a moje telo ma prestalo počúvať. A James to dobre vedel. Vedel, čo mi spôsobuje. Cítil to zo mňa.
V poslednej dobe využil každú príležitosť nato aby sme sa ocitli v tesnej blízkosti. Mne sa to páčilo ale vždy som bola v rozpakoch. Chvíľu to vždy vyzerá, že ma pobozká a potom nás niekto vyruší.
Väčšinou to je Fred s Rose, John alebo Cici. Párkrát sa stalo, že to bol nejaký učiteľ.
Nikto z nich si ale nikdy nič nevšimol.James mi hľadel do očí a neodpovedal na otázku.
,,Poďme dnes do Rokvillu." Zašepkal ale očný kontakt pokračoval.
,,Je štvrtok." Povedala som neisto.
,,Noa? Vezmem plášť a pôjdeme tajnou chodbou." Pousmial sa.
,,Len mi dvaja ?" Dochádzal mi dych v pľúcach.
,,Áno,Izzy. Len mi dvaja." Zasmial sa,, alebo sa ma bojíš?"
,,Ja-nie nebojím." Zaklipkala som očami.
,,Si zlatá, keď stratíš slová." Zasmial sa a chytil mi s prstami bradu.
Moje oči sledovali Jamesove pery a vracali sa na jeho oči.
James sa ku mne priblížil tak, že sa naše nosy už dotýkali a obja sme vdychovali vôňu toho druhého. Zatvorila som oči a čakala kým sa naše pery spoja.,,Myslíš, že ešte spia?" Započuli sme tlmené hlasy.
Otvorili sme oči,, toto nie je koniec." Zdvihol pravý kútik a odstúpil odomňa.
Otočil sa smerom k obrazu a ja som sa mu otočila chrbtom a vzala si raňajky.
,,Vy ste už hore?" Vošla Rosie a za ňou Fred.
,,Áno. Veď je štvrtok. Máme obranu proti čiernej mágii." Vyprskla som nervózna a sadla si na gauč s raňajkami.
James sa usmieval,, Izzy túto noc nespala dobre. Nie je vo svojej koži." Žmurkol po mne.
Chcela som niečo povedať ale radšej som si do úst vložila syrovú taštičku.
James Potter, využíva to, akú má nadomnou moc. Dobre vie, čo mi robí.
Je na čase aby si spomenul, aký je on, keď provokujem ja.
Diabolsky som sa pre seba usmiala a odpila z džúsu.
,,Podeľ sa." Prisadol si Fred a začal jesť z môjho taniera.
Vzdychla som si, pretože mi bolo jasné, že som dojedla. Fred si vzal môj tanier a ešte sa aj napil z džúsu.
Postavila som sa a podišla k Rose,, prečo mi vždy musí zjesť raňajky?"
,,Pretože je Weasly." Zazubila sa.
,,Ale to si aj ty, sesternička." Zasmial sa James.
Rose škaredo zazrela po Jamesovi, ja som vychovaná." Vyprskla,, poďme na vyučovanie. Nemôžme meškať." Prikráčala k Fredovi a začala ho ťahať za ucho.
James na mňa pozrel a žmurkol.
Počkala som kým prejdu cez obraz von a sotila Jamesa do steny.
Podišla som k nemu, omotala si jeho kravatu okolo ruky a potiahla ho bližšie ku mne. Naše telá sa o seba obtierali.,,Máš pravdu, toto nie je koniec. Ja ešte len začínam." Šepkala som flirtovne a s prstom na druhej ruke som mu prešla po hrudi.
James zostal v šoku.,,Idete??" Zakričal na nás z chodby Fred.
,,Áno, ešte som pila." Odkričala som.
,,Zahrávaš sa s ohňom James Potter. Pozor aby si sa nespálil." Zašepkala som mu pár milimetrov od jeho úst.,,Rád sa hrám s ohňom, Isabella." Pousmial sa ,,dokonca ak budeš moc rozpálená, rád ťa schladím." Zašepkal a ruky dal na môj zadok.
,,Dotoho James, schľad ma ak to dokážeš." Obtrela som sa o jeho rozkrok a odišla s úsmevom von z kľubovni.
S Rose sme začali kráčať a Fred čakal na Jamesa.
Ten vyšiel o pár sekúnd po mne.,,Čo Vám to tak trvalo?" Usmial sa Fred.
,,Och kámo, ani sa nepýtaj. Vyhlásila mi vojnu." Obzeral si ma.
,,Oh nie, čo si znovu spravil?" Zhíkol Fred.
,,Kamarát, táto vojna, skončí iba jedným spôsobom." Usmial sa a kráčali za nami.
,,Akým?" Nerozumel Fred.
,,Bude moja." Zašepkal a žmurkol.
,,James! James!" Počuli sme krik.
Keď sme sa otočili, na Jamesovi bola opäť zavesená Cici.
So zdvihnutým obočím som sa otočila a odkráčala preč.
,,Týmto spôsobom pochybujem." Zasmial sa Fred.
Vošli sme do triedy a sadli sme si do lavíc.
Profesor Fairly bol odporný tak ako vždy. Odučil si svoje a vyparil sa. Dnes máme ešte Herbológiu, Astronómiu a potom Veštenie.
Samozrejme sa to všetko vlieklo strašne pomaly.
Na poslednej hodine si James sadol vedľa mňa. Celú hodinu mi do ucha hocijaké nezmysly. Buď sa mi chcelo smiať alebo mi zružoveli líca.
DU LIEST GERADE
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...