Thirty six

351 13 0
                                    

James Potter

S Fredom sme kráčali za Marcom, ktorý kráčal pred nami s Albusom a Scorpiusom.

,,Čo sa ti stalo, Marko?" Spýtal som sa podozrivo.

,,Včera večer ho John zmlátil cestou do klubovni." Povedal Albus.

,,Nerozumiem, prečo to spravil. Veď sme boli kamoši." Povedal Marco naozaj pravdivo.

,,Videli sme to. Celú noc sme boli pri Marcovi v nemocničnom krídle." Povedal mi Albus rovno do očí.

V tam sa ozvali tri obrovské rany a ticho.
Srdce som si prestal cítiť.

,,Izzy." Vzdychol som a rozbehol som sa do triedy, kde sme mali poslednú hodinu.

Na rohu chodby do mňa vletela uplakaná Rose.

,,O-on ju volal a ja som čakala." Nedalo sa jej rozumieť ,,a potom..." vzlykla ,,tam bol buchot."

,,Rose?!" Vystrašene som pozeral,, kde je Izzy."

,,Ona je preč." Vzlykla a plakala.

Albus ju chytil do objatia a ja som sa rozbehol.
Dvere na triede boli vyvalené. Všade bolo veľa prachu. Vošiel som do triedy a videl neskutočný bordel. Lavice a stoličky boli porozbíjané. Všade bol prach a prasknuté steny na oboch stranách. Pozrel som na učiteľký stôl, ktorý bol prepolený na dve časti a v strede trčal kus dreva ako kolík. Bol celý krvavý a okolo neho bola mláka krvy.

Do očí sa mi vliali slzy ,, nie nie nie nie."

V hlave som si začal prehrávať všetky možné scenáre ale všetky dopadli najhoršie.

Vybehol som z triedy von a sledoval kvapky krvi. Cítil som dve veci. Hnev a bolesť.
Videl som čierno.

Vybehol som z hradu a na pól ceste k zakázanému lesu som videl pavúka a Johna, ako nesie Izzy. Hlavu mala zaklonenú, vlasy jej viali vo vetre a oči mala zavreté. Z úst jej vytekala krv.

,,Stoj ty bastard!!!" Zvreskol som a vyslal kúzlo.
Pavúk sa zmenil na nášho učiteľa a kúzlo jedným mávnutím zablokoval.

,,Máš smolu James, doteraz si ju mal ty, teraz ju budem mať ja. Bude moja." Usmial sa John,, teda ak prežije." Povedal to ako psychopat.

Oči mi padli na brucho Izzy. Mala tam otvorenú ranu stále jej to krvácalo. John bol celý od krvi.

Nie ona umrie. Izzy nemôže umrieť.

Začal som vyzliekať všetkým kúzla. Snažil som sa ju zachrániť ale potom profesor Fairly odrazil moje kúzlo a z prútika mu vyletelo kúzlo, ktoré som nečakal.

,,Sectumsempra." Povedal kľudným tónom.

Zletel som na zem ako hnilá hruška. Na hrudi sa mi spravili hlboké rezné rany a strašne ťažko sa mi dýchalo.

,,James!!! James!!!" Utekal ku mne otec.

,,Izzy, zachráň ju. Zachráň ju, prosím." Zúfalo som šepkal.

Celý svet sa mi zrazu rozmazal a počul som tlmene.
Posledné, čo si pamätám bol otec, ako odriekava nejaké zaklínadlo.

Pred očami sa mi zotmelo a ja som nevidel nič, len tmu.

Isabelle Waylend

Zobudila som sa na chladnej zemi. Nemohla som sa pohnúť, pretože mi celý telom prešla neuveriteľná bolesť, ktorá vyrážala z brucha. V ústach som cítila krv a dokonca som v nej aj ležala. Z očí mi tiekli slzy plné bolesti. Nadýchla som sa a zacítila obrovskú vlhkosť a vodu. Obzrela som sa okolo. Hlavy hada, voda, jaskyňa a obrovská hada muža. Nie obyčajného ale Salazara Slizolina.

Som v tajomnej komnate.

,,Ale ale, kto to je hore?" Započula som ženský hlas.

Bola to vysoká chudá žena s prefarbenými vlasmi na blond a s jedným prameňom modrým. Do tvári bola nesympstická.

,,Musím uznať, že si silnejšia ako som čakala." Kvokla si pri mňa a nechutne sa usmiala.

Nemala som silu povedať ani jedno slovo. V tichosti som len na ňu hľadela.

,,Možno sa pýtaš, kto som." Spravila krok odomňa.

,,Som dcéra Lorda Voldemorta. Potomok Salazara Slizolina a tvoja nočná mora." Usmiala sa.

,,Potter mi vzal otca skôr, ako som mala možnosť ho spoznať. A preto, bude trpieť. " Začala rozprávať.

Nerozumela som tomu. Veď predsa, ja nemôžem za niečo, čo sa stalo ešte pred mojim narodením.

,,Asi sa v duchu pýtaš, čo s tým máš ty." Zazubila sa ,,čo je lepšie ako mučiť a zabiť jedinú lásku syna veľkého Harryho Pottera? Tvoja smrť, zrazí mladého Pottera na kolenách. Bude trpieť tak moc, že jeho otcovi to bude lámať srdce a potom? Zabijem aj Jamesa Pottera." Smiala sa,,jeho otec bude tak zničený, zdrvený a zúfalý, že bude ľahká korisť a bum. " kopla ma do boku,, slávny Harry Potter bude mŕtvy, rovnako ako vy dvaja a môj otec, bude pomstený!" Začala sa psychopaticky smiať.

Lapala som po dychu a od toľkej bolesti sa mi rozmaznávalo videnie.
Začala som kašlať a vykašliavala som veľmi veľa krvi.

,,Crucio!!!" Zrevala pomätená žena a prútikom mierila na mňa.

Telom mi prechádzali vlny bolesti, ktoré spôsobovalo kúzlo. Mučila ma. Ani neviem koľkokrát do mňa vyslala kúzlo Crucio ale vedela som, že už dlhšie nevydržím.

,,Delphini, mladý to prežil." Započula som hlas profesora Fairlyho.

,,Aká škoda."Zavrčal John.

,,John, kľud. Aj jeho smrť príde." Povedala s obrovskou zlosťou.

Potter? [Dokončené]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt