,,Láska sme naspäť!!!!" Otvorila ich hotelovú izbu.
,,Konečne! Už so........." zagánil po mne,, Izzy?"
Podišiel ku mne a točil sa okolo mňa. Sledoval ma do detailov,, wau. James padne na papuľu, keď ťa zbadá." Začal sa škeriť.
,, Prečo by mal? " zazrela som po ňom.
Teddymu v tej sekunde zmizol úsmev z tvári,, ja ... ja .. chcel som povedať, že všetkým chlapcom." Koktal.
Victoria pregúľala očami a drgla doňho.
,,Ach. Poďme radšej na večeru." Snažila sa zmeniť tému.
Vzdychla som si a nechala to tak.
Odišli sme do čínskej reštaurácie a tam sme strávili celý večer. Rozprávala som im všetko, čo som prežila na Rokforte. Skoro všetko sa týkalo Jamesa.
,,A ako ti je po tom, čo sa stalo?" Obaja zostali ticho a čakali na moju reakciu.
,,Ja .. už som v poriadku. To je hlavné nie?" Usmiala som sa.
,, Niečo mi nesedí na tom, že by ťa James chcel zabit'." Začal Teddy.
,,Jamesove kúzlo bolo aby ma metla previezla na chodbe tam a naspäť. Niekto iný metlu začaroval aby sa stalo to, čo sa stalo. Akurát moje šťastie bolo, že tam bola riaditeľka." Odpila som si z drinku.
,,Takže niekto na Rokforte ťa chce zabiť?" Vyvalili oči.
,,Áno a najhoršie je, že nemám poňatia kto." Pokrútila som hlavou.
Na druhý deň som ráno mala budíček o o 8:00 ráno.
,,Vstááávaj Izzy. Ideme na nákupy." Búchala mi na dvere Vic.
,,Vic, no tak, je málo hodín. Nákupy nám záberu zak dve hodiny." Zakričala som z postele.
Dvere sa otvorili a vošla Vic.
,,Zlatíčko, nákupy by trvali dve hodiny keby ideme nájsť nejaké šaty na rande alebo ples." Zasmiala sa.
,,Nie nie nie nie nie.." zakryla som sa s paplónom.
Victoria ma odokryla,, ale áno. Ideme ti kupovať totálne úplne nový sexy šatník. Budeme nakupovať úplne celý deň." Tešila sa.
Vytiahla ma z postele a hodila mi jedno z jej oblečenia. Ďalšie šaty. Tentokrát biele ale znovu krátke s veľkým výstrihom.
Vlasy som si chcela dať do copu ale Vic mávla prútikom a zaplietla mi dva voľné copy.,,To ma musíš naučiť." Povedala som ohromene.
,,Naučím ťa to a aj sa namaľovať ale nato máme stále skoro celé dva mesiace. " podala mi ruku,, a teraz poďme." Ťahala ma do nákupného centra.
——————————————
Po celom dni sme prišli na moju hotelové izbu. Vonku už bola tma a keď sme otvorili dvere, nebolo kam stupiť. Všade boli nákupné tašky s oblečením.
Neviem načo mi bude 15 párov topánok na vysokom podpätku, 13 párov tenisiek, 10 párov balerín a 8 párov šlapiek.
Ďalej som si musela kúpiť rôzne ponožky. Členkové, podkolienky , nadkolienky a aj silónky.
Zo spodného prádla mám všetko v každej farbe trikrát!! Samé tanga a podprsenky. Čipkované. Ja!!
Ďalej mám asi 30 šiat, 17 sukní, 40 tielok/tričiek alebo len topov, čo zakrývajú len prsia.
Aby sa nepovedalo, mám pár riflí a aj kraťasov a teplákov ale potom mám zase 13 párov rôznych čiernych legín.
A plavky?? Mám rôzne plavky ale všetky zakrývajú iba maličkú časť môjho tela.
O kabelkách a vakoch ani nehovorím. Ani neviem presný počet.
Nájdu sa tu aj mikiny, svetre a teplákové súpravy. Samozrejme ako by Victoria mohla zabudnúť na šiltovky a čapice.
Retiazky, opasky, náušnice, prstene a aj hodinky.Bolo to tak strašne moc, že som nevedela, kde to využijem.
Kufor som si musela začarovať, aby som tam všetko mohla napchať.
Bolo to pre mňa tak strašne náročné. Celý New York a Paríž som si vôbec neužila, pretože som sa učila byť dievča.
Moje chlapčenské návyky boli až príliš silné.
Po náročných týždňoch som sa konečne dotoho dostala.Už som sa vedela obliecť. Aby to bolo ako hovorí Victoria 'super sexy módne'.
Už som si vedela zladiť šperky, namaľovať sa a spraviť si vlasy tak, aby mi to ladilo k oblečeniu.Moje ego dokonca stúplo, pretože opačné pohlavie začalo o mňa javiť záujem.
Obzerali sa zamnou, že utekali po mne a usmievali sa. Už som nebola viac neviditeľná sivá myška.
A páčilo sa mi to.Ale stále som to bola ja.
Nepobozkaná panna Isabelle Erin Waylendová.Už ako malá som si sľúbila, že seba dám niekomu, kto si to zaslúži.
Dovolenka v Španielsku bola už dovolenka. Znovu som sa opaľovala na pláži ale tentokrát, som nemala plavkové šortky a pod tým spojené plavky bez výstrihu. Teraz som mala čierne tanga plavky a vrchná časť zakrývala iba bradavky. Vlasy som mala vypnuté do dvoch drdoľov a čítala som si knihu.
,,Ahoj Teddy, kde je? Chceme ju prekvapiť." Započula som ženský hlas.
Nakukla som pomedzi okuliarov a tam stáli Rosie, Sofie a Lily. Všetky tri v plavkách.Odložila som knihu a pozrela na nich.
,,Ale no tak baby, predsa tak moc som sa nezmenila." Usmiala som sa a vletela im do náručia.
,,Izzy!!!!???!!!" Povedali naraz trojhlasne.
,, K vaším službám." Otočila som sa o 360 stupňov.
,,Ty si sa brutálne zmenila." Šepkali od prekvapenia.
,,Oh zato môžme Victoria. Donútila ma a spálila mi všetko oblečenie, čo som mala." Usmial som sa na ňu.
,,Bolo mi potešením." Zasmiala sa.
,,Poďme tam." Ukázala som na plážovú kaviareň ,,idete aj vy?" Usmiala som sa na Vic a Teddyho.
,,Nie nie. Len bežte." Teddy sa posadil,, my si pôjdeme zaplávať." Usmial sa na Victoriu.
YOU ARE READING
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...