,, Aký máš plán?" Zašepkala mi Sofie.
,,Počkám, kým sa vlak pohne aby som si bola istá, že už všetci sedia vo svojich kupé. Potom sa pôjdem prejsť popri kupéčkach a keď pôjdem okolo nich, určite sa zamnou rozbehne. Spozná ma z tvojich videí. " usmievala som sa a rozprávala im zvyšok plánu.
Tvárili sa neisto a báli sa, že sa to nejak pokazí.
Po asi 20 minútach sa vlak konečne pohol zo stanice smerom do Rokfortu.
,,Idem nato, držte mi palce." Postavila som sa a upravila sa.
Nádych výdych. Dokážeš to.
Vyšla som z kupé a prešla pár vagónov.
Keď som kralčala okolo toho ich, akurát vyšiel James a zavrel dvere.Nalepil sa na sklenené dvere aby sa mi uhol a keď som bola tesnej blízkosti vedľa neho, pozrel sa mi do očí.
,, Mmm, ahoj, prepáč ale nebola si s Lily pred pár dňami s mojou sestrou Lily Potterovou na dovolenke?" Začal.
JO!!! Vyšlo to. Zaujala som ho, zastavil ma a nadväzuje konverzáciu.
,,Áno. Boli sme v Španielsku." Nevinne som sa usmiala. James sa uvoľnil a oprel sa o dvere.
Zapozeral sa mi do očí. Sledoval ich. Ja som sledovala tie jeho.
Nádherné zelené oči. Jamesove vlasy boli upravené neupravené a bolo to sexy ako ich mal. Telo mal viac vyšportované. Bolo vidieť, že začal cvičiť.
Čo ?! Čo to hovorím. Musí mi hrabať. James ma nepriťahuje nijak!! Ja a on sme nepriatelia na život a na smrť.
,,Tvoje oči." Začal.
Stiahlo mi žalúdok. Myslela som, že na mňa prišiel.
,,Sú mi povedomé, akoby som ich už niekde videl." Pousmial sa a nespúšťal zo mňa tie svoje.
,,Vieš, je neslušné zízať na dievča." Usmiala som sa a pritisla sa k nemu.
Jednu ruku som mu dala okolo krku a druhou som mu prešla po vlasoch.
,,Vyzeráš, ako keby máš chuť na moje pery." Zašepkala som mu pri ústach.
,, A čo ak mám?" Zašepkal mi naspäť a na jeho výraze som videla túžbu.
Bože jeho dych stále vonia po jahodách a ten parfém. Och James Potter.
Nie nie! Sústreď sa, lebo to pokazíš!!
,,Potom mám jedno riešenie." Šepkala som a s prstami mu cestovala po hrudi a po bruchu.
Rukou som chytila jeho ruku, v ktorej zvieral kľučku.
Očný kontakt som neprerušila.
Naše nosy sa už dotýkali a naše pery delili milimetre.,,Otvor oči, Potter!" Povedala som drzo a dvere otvorila.
James spadol na zem a zostal ležať ako obarený.
Fred sa usmieval z jednej strany a John z druhej.,,Čo?!" Nechápavo na mňa pozrel, keď zdvihol hlavu.
,,Fakt si si myslel, že by si sa mi mohol páčiť?" Rehotala som sa.
Slzy mi tiekli tak silno, že som nevedela zaostriť.,,Ahoj, ja som Fred." Prišuchola sa ku mne Fred.
,,ja viem kto si, ty mamľas." Rehotala som sa ešte viac.
Všetci traja na mňa pozerali a po chvíli sa začal John smiať somonou.
,, Páni, páni" postavil sa John,, neuveriteľné. " objal ma.
Potter a Weaslyho výraz som si chcela odfotiť. Nechápavo na mňa pozerali.
,,Nabudúce, neskoč na prvé dievča, ktoré vidíš Potter. Nikdy nevieš, kto to môže byť. " Žmurkla som,, nádherný začiatok školského roka."
,,Kto kurva si?" Postavil sa.
,, Braček." Podišiel k nemu John a potľapkal ho na pleci,, práve si sa chcel bozkávať s Izzy." Smial sa.
Fred a James zhíkli a obzerali si ma.
Na opätku som sa otočila a pohybovala prstami na znak pozdravu a bez toho aby som im venovala ďalší pohľad, odišla som spat k babám.
,,Tak?" Všetky netrpezlivo čakali na moju odpoveď.
,,Zožral to aj s navijakom." Začala som im všetko opisovať ,,mali ste vidieť jeho a Fredovu tvár, keď John povedal kto som." Smiala som sa.
,,Toto nedopadne dobre." Skonštatovala Rosie a otvorila si knihu.
James Potter
,,Čo to..." zašepkal som, keď som ju videl odchádzať.
Ako je možné, že to bola Izzy? Toto dievča bolo iné. Bolo sebavedomé, ženské, sexy a ten zvodný hlas čo mala... Pre merlinove oči, ako strašne som ju chcel pobozkať.
Izzy poznám od malinkatého malička. Vždy bola viac chlapčenský typ. Bolo ľahké ju provokovať. Izzy bola vždy jedinečná len tým, že to bola proste ona.
Vždy som ju mal rád. Aj keď musím uznať, že som to posral v prvom ročníku iba kvôli tomu, že som si neuvedomoval cenu kamarátstva s ňou. Myslel som si, že to, čo mi dáva ona, mi môže dať každá. Bolo to klamstvo.
Ona jediná baba ma brala tak, ako keby som bol obyčajný človek. Žiadny syn Harryho Pottera. No pochopil som to neskoro. Každá baba ma chce len kvôli tomu, aké priezvisko nosím za menom.
Naozaj som to vtedy posral. Úplne ma ignorovala. Jediná komunikácia bola, keď som jej niečo vyviedol.
A tak som začal. Robili sme si navzájom zle. Niekedy som chcel prestať ale nemohol som. Bol to jediný kontakt, ktorý s ňou mám a prestať by znamenalo, že je koniec.
A to som nemohol dopustiť.
Vždy som ju mal rád ale nevedel som ako veľmi. Prišiel som nato pár dní pred tým incidentom s metlou. Keď som sa na ňu zahladel v chrabromilskej klubovni. Ako sa smiala s babami a bola uvoľnená.
Teraz, keď som videl Izzy prvýkrát od nášho rozhovoru v nemocničnom krídle, nemal som slov.
To malé nevinné dievčatko, tá šedá myška, ktorú som mal celé tie roky pre seba, je preč. A je tu dievča, ktoré má sebavedomie na rovnakej úrovni ako ja.
Teraz, po nej chalani pôjdu a ja musím vymyslieť spôsob ako ich od nej odohnať.
,,Ako je možné, že vyzerá ... " odmlčal sa Fred,, tak?!" Ukázal na prázdne dvere.
,,Počujete," usmial sa John,, to vždy mala také telo?" Sledoval môj a Fredov výraz.
,,Mlč John." Skleslo som po ňom zavrčal.
,,Myslím, že tento rok budeš mať konkurenciu a poriadne veľkú. "Zasmial sa a sadol si.
YOU ARE READING
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...